XXL Nutrition

Mijn Foto's

er is inderdaad nog wel wat werk aan de winkel, maar het begin is er.

gewoon veel informatie opdoen op dit forum en het gaat helemaal goed komen!

gewoon blijven trainen kerel. hier en daar op dbb wat leren kwa training en pas snel je voeding aan ....elke dag wat beter . geen snoep en vette troep . veel eiwitten ....je weet het denk allemaal wel: rijst kipfilet kwark ...alles naturel kopen ...grillen enzo ablablalbal.... creatine eens proberen. in elk geval suc6. kan best zijn dat je dus al wat spiertjes bij heb maar als je ""te"" ongezond eet ga je ze niet makkelijk zien.

e gozer alles goed? das toevallig jij hier :) zit hier al een tijdje :D

je hebt een goede basis alleen volgens mij moet je meer naar de basics gaan qua training (deadlift, squat) en je voeding op orde krijgen. je kan alles in de voedingssectie vinden hoe een schema op te stellen maar als je nog vragen hebt kan je me natuurlijk altijd PM'en :thumb:

met alle respect. Ik zie het er niet van af dat je uberhaupt traint. Ik denk dat en je voedingsschema en je trainingsschema niet optimaal zijn. Post deze eens!! Dan kunnen we je ermee helpen want nu is het zonde van al die uren die je tevergeefs in de sportschool aan het ploeteren bent zonder dat er resultaat wordt behaald.

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijk

Ik vind het resultaat ook tegenvallen, ondanks ik nooit een week oversla en best hard en serieus train. Ik wordt wel steeds sterker en groter ook , want ik was heeeel erg dun. Alleen het gespierde dat blijft achter.

Trainingsschema

Maandag Borst, Schouders, Triceps

Borst

BP 4 * 80kg plat
BP 3 * 70kg Schuin
Peck deck 4 * 80 kg

Schouders

Neck press 3 * 45 kg
Front Raise 3 * 10 kg
lateral raises 3 * 10 kg

Triceps

Triceps Pushdown 3 * 30 kg
French Press 3 * 25 kg
Smal drukken 6 * 40 kg

Dinsdag Rug, Biceps

Rug

Lat Pulley 3 * 60kg/70 kg/ 90 kg
Lat Pulley (Front) 3 * 75 kg
Bent Over Rows 3 * 30 kg
Shoulder shrugs 3 * 30 kg

Biceps

Staande barbell curl 5 * 35 kg
Concentration Curls 3 * 12 kg
Lying / Incline Dumbbell Curls 4 * 12 kg

Donderdag

Benen

Squad 5 *60 kg
Leg Extension 3 * 40kg
Leg Curl 3 * 30 kg
Standing Calf Raises 3 * 40 kg

Daarna begint me schema weer opnieuw.
Als ik tijd heb train ik 4 keer in de week.

3 herhalingen????

Is dat niet een beetje weinig? Als ik het goed begrijp zoals het er staat, ben je meer bezig om kracht te winnen in plaats van spiermassa... ga eens tussen de 8- 10 herhalingen zitten..

Of lees ik dit nou verkeerd? ???

Herhalingen

Ik doe altijd 8 herhalingen.

ik moet zeggen dat op je trainingsschema niet echt heel veel is aan te merken. Dan zal het waarschijnlijk met je voeding niet in orde zijn. Post deze ook eens!! ;)

Idd, misschien moet je wat bete rop je voeding letten, en eens wat meer aan cardio gaan doen. Als je dat goed doet ben je in 2 maanden zo 10 kilo kwijt zonder veel spierverlies.

Doe je nog andere sporten naast het trainen?

post je voedingsschema (of gewoontes) een in de voedingssectie dan helpen we je verder op weg want ik denk niet dat je daar veel aan gedaan hebt.
Zodra je je voeding op orde hebt gaat t een stuk sneller :thumb:

verwijderd

Laatst bewerkt:
ga je wel geregeld wat omhoog met de gwichten? niet dat je al 16 maanden met 40 kg werkt ofzo? als je gewoon 3 x per dag eet neem dan tussen die maaltijden gewoon een eiwit shake en denk eens eraan om rijst en kipfilet te gaan eten

oei daar is nog veel werk aan te doen :D

ff in een note dop de basics: eet 6 tot 7 keer per dag liefst op vaste tijdstippen. reken je dagelijkse energiebehoeft uit (staat in de voedingssectie hoe) en ga eerst eens op onderhoud (aantal calorieen per dag wat je nodig hebt om niet aan te komen en niet af te vallen) trainen, en kijk wat dat voor je doet (of je afvalt of niet) anders kan je steeds wat lager in je calorien gaan zitten.

Liefst elke maaltijd eiwitten koolhydraten en (onverzadigde of meerv. onverzadigde) vetten.

de dag beginnen met iets KH rijks en rijk aan vezels (bv brinta of havermout) en bijvoorbeeld magere kwark/ 1 eieiwit.

Na je training een eiwitshake, en een uur na training iets met wat koolhydraten en/of suikers.

geen tussendoortjes meer als liga's chocola of dat soort onzin :D

een dag kan er zo uit zien:

8:00 ontbijt

10:00 (kwartier pauze) stuk fruit en iets met eiwitten

12:00 portie rijst (van tevoren maken) met water als drank

3:00 (thuis van werk of net voor trainen) appel 2 eieren

5:00 (na training) eiwitshake

7:00 uur avondeten

10:00 uur magere kwark.

drink min. 2 liter water per dag en (magere) melk liefst geen koffie/thee

dit is alleen om je een idee te geven waar we t over hebben, als je je energiebehoeft uitrekent kun je op basis daarvan gaan uitrekenen wat je per dag en in welke hoeveelheden kan/moet eten.

niet alleen bevat water geen kh of suikers, t versnelt ook nog eens de mate waarmee t lichaam calorien verbrand ;)

oh ja bijna vergeten..... dikke kwakken mayo??? waar ben je mee bezig man!? :D als je een sausje erbij MOET hebben neem dan ketchup... veel gezonder

Laatst bewerkt:
Ga maar direct beginnen

Thx.

Ga maar direct beginnen met anders eten en sinds Zaterdag doe ik mee met Bodypump op de sportschool om een beetje droger te worden. Dat sloopt je kan ik je vertellen. :eek:

ik wil niet lullig doen, maar k dacht dat je zou zeggen, dat je net moest beginnen.. k zie eigenlijks nog niets

maar suc6 verder

Gewoon voeding aanpassen en doorgaan met je training, komt het vanzelf goed !!

Terug
Naar boven