XXL Nutrition

mijn foto's

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Het zijn lights out, game over combo's :D

Kan mij een zak schelen hoe het uitziet, als het maar effectief is

En je komt zo aardig over op het forum, je filmpje spreekt je tegen :D

Nice going!

Hehe :D

Laatst bewerkt:
Techniek

hey kerel, harstikke leuk hoor zo'n filmpje. Maar het boks en trapwerk op de zak ziet er niet uit kerel! Ik wil je niet afzeiken hoor, maar als ik iets zou plaatsen zou ik wel willen dat het nog ergens op leek.

Ik ben het hier wel mee eens. Je zegt dat het afmakers zijn, combo's die het licht uit doen bij de tegenstander. Dit kan misschien wel zo zijn maar je moet er wel voor zorgen dat jij dan niet eerst geraakt wordt. Hier doel ik op je dekking. Ik heb respect voor het feit dat je zoveel traint maar dan zouden er toch wel meer vruchten afgeworpen moeten worden. Techniek is belangerijker dan kracht. Wanneer je iemand op zijn hoofd trapt met perfecte techniek hoeft de kracht niet eens heel groot te zijn om KO te gaan. Een combinatie van beide is natuurlijk het best.

Maarja ga zo door man. Succes:thumbs:

Jajaja wou anders dat ik al zo op conditie was en al zo kon vechten!!
Goed werk!! Hierdoor heb ik ook wel zin om echt te gaan kickboksen,alleen pff conditie en lenigheid is bij mij nog ver te zoeken.

Alleen zou ik wat betreft bb dan niet te ver gaan,teveel spiermassa gaat het bokswerk en vooral snelheid tegenwerken en let op voor zweepslag dan.

Succes en ik hou je in de gaten hier,

Cin

Haha,

ziet er goed uit man mooi,!!! droog en mooie lats.

volgens mij ben je een thai boxer in hart en nieren
gooi alleen even bij het knie`en je tenen naar achter, en let op dat je je heup goed indraait bij je middel kick, maak je stoten snel en gecontroleerd ook terug.

en als laatste: schoenen en piercingen uit den boze.

Tip: let op je techniek it`s bad

oefening baard kunst!!!!
succes man

True, mn trainer zei al net hetzelfde, ik denk dat ik wat te overenthousiast was voor het filmpje :rolleyes:

Muaythai staat nu al een paar weekjes op de achtergrond maar ik mis het elke dag meer en meer

Big animal, Sanca:D Ziet er allemaal erg goed uit;) Respect gozer:thumbs:

moet eerlijk zeggen dat als je een MT wedstrijd overweegt ik qua sportschool eens verder zou kijken... Wat al een paar keer gezegd was, ik heb nog nooit iemand in de ring gezien met piercings in hoor en ook niet tijdens sparren, datzelfde geld voor die schoenen. pijn in je tenen of niet, met schoenen kom je niet op een normale mat. punt uit. en lights out combi?????

Wel heel veel respect voor je trainingsintensiteit!!

Big animal, Sanca:D Ziet er allemaal erg goed uit;) Respect gozer:thumbs:

Thanks dude :cool:

moet eerlijk zeggen dat als je een MT wedstrijd overweegt ik qua sportschool eens verder zou kijken... Wat al een paar keer gezegd was, ik heb nog nooit iemand in de ring gezien met piercings in hoor en ook niet tijdens sparren, datzelfde geld voor die schoenen. pijn in je tenen of niet, met schoenen kom je niet op een normale mat. punt uit. en lights out combi?????

Wel heel veel respect voor je trainingsintensiteit!!

I know, I know, die zaal hebben we een paar jaren geleden geopend gehad om met een paar kameraden te thaiboksen (ondertussen zitten er wel een paar lichtgewichten met wedstrijdambities) die foto's zijn ondertussen ook al wat belegen, die schoenen waren alleen in het begin omdat de zaal nog niet toelag met matten en ik in het begin met mijn masters touwspringskills mn tenen openstootte :roflol:
Schoenen zijn ondertussen al een jaartje of 2 taboe in de zaal ;)

Bwoa, wedstrijdambities zitten er niet meteen in, dan moet ik me volledig op mt gaan toeleggen maar vanwege mn werk en de liefde voor kt gaat me dat toch niet lukken, ik train mt puur recreatief, vooral ook voor conditie

Ik doe zelf ook wedstrijden, wel jeugdwedstrijden, ben pas 16. Is erg leuk, je kan het best een keer proberen, valt reuze mee hoor. Vraag aan je trainer of hij een leuke tegenstander voor je zoekt en ga knokken. Als je er eenmaal 1 hebt gevochten wil je er meer! ;)

:p:p:pSorry maat,

Ziet er grappig uit alleen kickboksen kan je niet!
Je beoefent het recreatief en het is een hele leuke sport.
Zeker om goed droog te worden.

Het is handig om je benen te gaan trainen.
En als je de volgende keer een zaktraining via jou tube op de site plaatst is het handiger een aantal combinaties achter elkaar uit te voeren.
Nu geef je max 2 stompen en 1 trap.

Met kickboksen moet je met series komen en niet met een lazzy stootje of trap.
En maak je stoten langer dan komen ze harder aan.
Je stoot te kort!

I couldn't care less :roflol: :roflol: :roflol:

4uwvubo.jpg

Mooie dikte ook

die zak speelde met jou ipv jij met die zak,heeft je coach niet geleerd hoe je de zak moet bewerken?met andere woorden trekt op niets!!!

I couldn't care less :roflol:

Tegen jouw zou ik wel eens willen vechten, Sanca. Misschien kunnen we dat eens afspreken?

:roflol: :roflol: :roflol:

Ik ben al bijna een jaar gestopt :rolleyes:

Terug
Naar boven