Fitness Seller

mijn foto's

darkmandeep

Novice
Waardering
0
hierbij een kleine vergelijking :) ben nog niet lang bezig.. zo'n 3 maanden.. dus ik verwacht ook geen WAUW ofzo :) en der is nog veel werk aan de winkel maar ben er mee bezig.. groetjes!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch al goede progressie, goed bezig!

Is die foto rechtsboven drie maand hiervoor? Super progressie dan zou ik zeggen

• Topic Starter Topic Starter
mja, ben zelf nog totaal niet tevreden hoor.. ik vreet mij kapot en nog kommek ni bij :) alle, kzen nu al wel van 62kg naar 71kg gegaan (ma nu me de exaams bennek trg afgevalle nor 68kg) maar voor 1m92 is da veel te weinig :) dus der is nog wel werk..

nee, foto is van in de zomer (heb geen recentere) maar het geeft een beeld van hoe ik ervoor was :)

.. mager dus :)..

heeft er iemand trouwens hints om men polsen dikker te krijgen.. want ik word zot van die dunne polsen!

ziet er goed uit... je vreet veel maar je komt niet bij...dat betekent dat je nog niet genoeg eet!

ga zo door!

Er is toch DUIDELIJK verandering te zien ... eten eten eten bro... maar wel gezond eten ;)

nee, foto is van in de zomer (heb geen recentere) maar het geeft een beeld van hoe ik ervoor was :)

.. mager dus :)..

heeft er iemand trouwens hints om men polsen dikker te krijgen.. want ik word zot van die dunne polsen!

allereerst: goede progressie :thumbup:
je polsen zullen uiteraard niet 1,2,3 dikker worden. je zou eventueel onderarmoefeningen kunnen gaan doen (wrist curls) maar aangezien je je onderarmen veelal ook met andere oefeningen meepakt moet je oppassen dat je niet te overtraint.

iemand misschien nog tips van wat ik beter wat meer train?

ik doe nu een 3 dagenschema dat ik 2 keer per week uitvoer.. (dus 6 keer trainen) daarbuiten probeer ik mij zo vol mogelijk te proppe me eten :)

greetz

.. dus ik verwacht ook geen WAUW ofzo en der is nog veel werk aan de winkel maar ben er mee bezig..

WAUW , en dit omdat ik het verschil tussen bovenste foto links met bovenste foto rechts super vind na 3maand trainen, doe zo verder kerel!

iemand misschien nog tips van wat ik beter wat meer train?

ik doe nu een 3 dagenschema dat ik 2 keer per week uitvoer.. (dus 6 keer trainen) daarbuiten probeer ik mij zo vol mogelijk te proppe me eten :)

greetz

2x per dag trainen?

Verspred die 6 trainingen dan liever over 6 dagen. Je moet ook aan je rust denken man

:stupid:

Zeer nette voortuigang man, doe gewoon voort zoals je nu bezig bent meer kan nog niet gezegd worden. 3 maand is nog wat te weinig om te zien welke spiergroepen (eventueel) zouden achterlopen.

Super progressie. :thumbs:
Dag en nacht verschil.
Doe zo verder. En dat je zo weinig vet hebt is ook een voordeel jij staat namelijk altijd droog..

Succes

Goede progressie kerel! Ga zo door.

Wat je polsen betreft: daar zit alleen bot- en peesweefsel en dat wordt nooit dikker. (Ik weet er alles van: 16 cm polsomtrek :) )

Het voordeel is: als je onderarmen dikker worden en je hebt dunne polsen dan lopen je onderarmen mooi taps toe. De vorm is dus mooier.

zeeer goed bezig man. blijven werken dan kom je er zeker wel:cool:

goed verschil!

goede vooruitgang!

:thumbs:

Kijk, dit gaat de goeie kant op man! Volhouden nu!

Terug
Naar boven