- Waardering
- 19
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwaliteit is zo wisselvallig als het weer en die Chinezen leveren toch wel anavar...of niet..of winstrol..of test e of niet of cyp. Wie merkt het verschil? Precies, helemaal niemand.
Bijvoorbeeld:
Van 10gr Test e poeder maakt men 20ml test e op 250mg/ml.
Wie test de productie op daadwerkelijke inhoud? Helemaal niemand, die apparatuur is stervensduur.
Je moet die Chinees maar op zijn blauwe ogen geloven. China is namaak land nr. 1
---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 15:26 ----------
In de bodybuilding wereld geloof ik niemand behalve mezelf. Er wordt stelselmatig gelogen over diëten, consistent clean eten, a.a.s. en dosering noem maar op. Je moet zelf je weg vinden in training, voeding en a.a.s. En een gokje durven wagen.
Bijvoorbeeld:
Van 10gr Test e poeder maakt men 20ml test e op 250mg/ml.
In de bodybuilding wereld geloof ik niemand behalve mezelf. Er wordt stelselmatig gelogen over diëten, consistent clean eten, a.a.s. en dosering noem maar op.
Ik snap niet dat mensen gaan liegen over stats en andere dingen. Je zit hier toch om hulp en kennis te winnen op dit forum. Of zoals andere heel behulpzaam te helpen.
Ook al snap ik dat er mensen zijn met een iq als een pinda en stoer op internet willen overkomen.
Maar hoeveel UG labs zijn er dan in Nederlands (ruwe schatting). Het lijkt mij niet bepaald makkelijk om hier zelf mee te gaan kloten. Vooral omdat mensen het toch in hun lichaam spuiten en wie weet wat kan gebeuren.
Maar een leuke discussie mag hier wel los barsten zeg ik als groentje op dit forum.
Nee, niet exact. Maar dan weet je in ieder geval of het flink ondergedoseerd is of niet, en welke waarde er in je bloed rondzwerft (vrij belangrijk toch? immers kunnen de pharmacokinetica nogal verschillen per persoon). Als die waarde 'n beetje in de lijn van verwachting ligt ligt het toch echt aan jezelf als je niet gaint. TS kan echt nog PRIMA gainen op test only, en kan dit dus zo gaan bepalen.Na het bloedtest weet je nog steeds niet wat je exact injecteert.
Het gros van de mensen die traint in een sportschool traint als r**ards, en ja daar zitten ook kuurders tussen. Het zou mij meer verbazen dat de mensen die zich registreren op DBB spontaan niet allemaal als r**ards trainen en slechte gear hebben, dan de other way around.Idd, en alle respect voor elk lid hier, maar vanaf er iemand met een twijfel spreekt over onze Ug's dan is het direct jou voeding en training en lichaam ziet er niet uit.
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar als er meerdere leden een slecht commentaar hebben moet er ergens toch een belletje gaan rinkelen.
En btw, je poeders kun je gemakkelijk testen met een dure oven, kost je geld, maar als goed draaiende ugl moet dit toch mogelijl zijn.
Elk stofje heeft zijn punt waarbij het vloeibaar wordt, op amerikaanse forums zijn er genoeg die dit testen!
Hoe bedoel je? Er wordt steen en been geklaagd over 'n UGL zodra deze blijkt te zuigen, en wordt constant gezeurd dat gear slecht is zodra er niet wordt gegained. Ben je niet de eerste in of zo. Je zou wat verder zijn dan het gros van de overige klagers als je test only had gezet en iig. een bloedtest bepaling had laten doen. Data kun je vervolgens leggen naast de pharmacokinetica zoals beschreven in de literatuur.Ach man, als ik miniem gain op 4000kcal en iedere week verhoog tot ik voel dat het goed gaat, en nog altijd een schrijnend resultaat zie, nouja noem me wat je wilt, ik heb mijn mening al opgemaakt, ik vind alleen dat er eindelijk IEMAND tegen opstand moet gaan, want niemand durft er wat van te zeggen!
Beginner of niet!
?...........eventjes doorgaan over mijn boldenone kuur die mij alle bekende sides van dit product niet gaf, het enige waar ik dan wel goed op ging was test e only en dit was van een merk die hier afgebroken wordt.
Nuja iedereen gaat mijn geschiedenis bekijken en vitten op wat IK verkeerd doe, maar dat weten we al dat ze hier zo zijn, dat het ondergedoseerd is is allemaal bullshit want ja de aandeelhouders gaan er wel goed op.
Ik ben nu op zoek naar een homebrew leverancier, en/of pharma........