XXL Nutrition

Mijn frustratie over onze goede ug-providers

Wat een gezanik.

Sorry hoor.

Ik groei niet dus ligt het aan mijn gear?
Yeah Right.

Weet je wat jij moet doen?
Goede begeleiding zoeken.
Kijk eens hoe hard je dan vooruit gaat als eten & trainen wel perfect zijn;)

Hier ging het niet over Mack.. Ging over de inhoud van producten.

Ik vind dit nogal een onzin topic...
Serieus gast, ik heb de afgelopen 2 jaar 3 verschillende UGL spullen gehad en gain prima op alle 3.
Ben je dan echt zo'n knurft dat je steeds neppe gear bij dezelfde zogeheten dealer vandaan haalt, of ben je een nog grotere knurft en weet je niet zo goed waar je mee bezig bent???

Volgens mij eet en train je gewoon niet goed

ik zeg niet dat ik het oneens met je ben maar zo te zien heeft een pinda een hoger iq dan jij... hoe kom je in godsnaam bij stats?

Het ging in het stukje waar ik op reageerde liegen. Daaruit trok ik misschien een te voorbarige conclusie door daar stats. bij in te noemen.

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Tja is ug allemaal he. Kan best dat een zakkie deca poeder in de tren vialletjes terecht komt.

Had hier laatst een schilder...die heeft fijn een dagje staan lakken met mat ipv hoogglans want de potten lijken zo op elkaar volgens hem.

En dan hebben we het over een gediplomeerd vakman waarbij het ook nog eens, om het makkelijker te maken, op de pot staat of het mat of glans is.

In de ug wereld hangt er, grenzend aan 100% zekerheid, vast geen oorkonde aan de muur met een keurmerk van het laboratorium wezen.

Daarnaast lijken die zakken allemaal op elkaar en staat er niks op, zou ook erg handig wezen voor de douane als er testosteron poeder op de zak zou staan.

Vergissinkje is zo gemaakt bedoel ik er maar mee te zeggen, het risico van ug nemen. Neem je HG dan heb je weer grote kans van hetzelfde want is 9 van de 10x ook fake(lees ug).

De ideale wereld is dat we de apotheek binnen kunnen lopen en 4x test enth, 3x deca, 2x diana en ohja doet u gelijk maar wat nolva en 12 spuitjes van 5ml en 20 naalden van die groene graag mevrouw.
U bedoelt de 0.8x40mm meneer?
Ja graag mevrouw.
Neemt u maar even een dropje uit het bakje van de balie meneer en als u dan even daar wilt plaatsnemen dan maak ik het even voor u klaar.
Doe ik mevrouw, dank u wel.

Edit...ze zou me er zelf vriendelijk op attenderen dat ik te weinig naalden besteld had en dat ik er 24 bedoelde.
Dit voor de oplettende lezer.:)

Laatst bewerkt:
UGs hebben wel degelijk baat bij een goede kwaliteit. Ze kunnen niet adverteren en zijn dus beperkt tot online recensies en mond tot mond reclame. Als dat negatief is dan kun je het als UG wel vergeten omdat je alleen op basis van naamsbekendheid en goodwill kan onderscheiden van de concurrentie.

De ideale wereld is dat we de apotheek binnen kunnen lopen en 4x test enth, 3x deca, 2x diana en ohja doet u gelijk maar wat nolva en 12 spuitjes van 5ml en 20 naalden van die groene graag mevrouw.
U bedoelt de 0.8x40mm meneer?
Ja graag mevrouw.
Neemt u maar even een dropje uit het bakje van de balie meneer en als u dan even daar wilt plaatsnemen dan maak ik het even voor u klaar.
Doe ik mevrouw, dank u wel.

Edit...ze zou me er zelf vriendelijk op attenderen dat ik te weinig naalden besteld had en dat ik er 24 bedoelde.
Dit voor de oplettende lezer.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben het er wel mee eens dat de kwaliteit van NL underground labs niet altijd even goed is.
Veel labs zijn niet constand van kwaliteit, ene batch is beter dan de ander.
Ook veel labs die in hun begin periode goed zijn en zodra er wat naamsbekendheid is al snel in kwaliteit achteruit gaan.
Er zijn ook een aantal UG labs die ik never nooit meer aanraak.
Zijn nog maar 2 labs van de tig die ik geprobeerd hebt die ik nog vertrouw, voor de rest gebruik ik zoveel mogelijk human grade en AP ampullen.

Wel jammer dat er in NL fora zo weinig word getest, zit ook op en amerikaans forum waar spullen uitvoerig door aantal members getest word alles word vermeld zoals de kwaliteit-zuiverheid van de grondstof, dosering per ml en eventuele onzuiverheden doormiddel van mass spec testing.
Misschien kan ik die persoon eens contacten en vragen of hij wat UG labs uit ons labje wil testen, ben zelf ook erg benieuwd naar de exacte kwaliteit.

Is hier ook al lang gedaan joh, weet je toch nog wel. Kwam alleen maar gezeik van.

alleen chinees bro

Is hier ook al lang gedaan joh, weet je toch nog wel. Kwam alleen maar gezeik van.

UGs hebben een gigantische invloed in de Nederlandse bodybuilder wereld. Zelfs Dorian Yates werd verrot geslagen omdat hij een show in Nederland organiseerde zonder de toestemming van een bepaald UG

Je kan met een grammetje coke of speed overal in NL je spullen laten testen. Week later weet je precies hoe zuiver en waar het mee versneden is. Kan je niet gewoon een keer Met een ampul naar een jellinek stappen en het laten testen? Tabletje daar inlveren? Bel ze anders eens om het te vragen.

Je kan met een grammetje coke of speed overal in NL je spullen laten testen. Week later weet je precies hoe zuiver en waar het mee versneden is. Kan je niet gewoon een keer Met een ampul naar een jellinek stappen en het laten testen? Tabletje daar inlveren? Bel ze anders eens om het te vragen.

Doen ze niet, AAS testen kost veel meer tijd en moeite

Dayuum wat klets jij nou, jij hebt binnen 2 weken 100 noob topics geopend over anabolen gebruik en alles er om heen... Nu dokter aas gaan spelen ? Ga buiten spelen man...

Dayuum wat klets jij nou, jij hebt binnen 2 weken 100 noob topics geopend over anabolen gebruik en alles er om heen... Nu dokter aas gaan spelen ? Ga buiten spelen man...

we kunnen .. getxxl ...wel naar huis sturen ... we hebben een nieuwe expert hier... lol...

sorry getxxl

Practice ,waarom laat je je gear niet eens testen dan en post ons de resultaten ,als je toch zo zeker bent van je stuk .
Denk dat velen het resultaat wel eens willen zien dan...

Je blijft geld uitgeven aan gear die jouw niet aanstaat, dat geld had je dan beter geinvesteerd in het laten testen van je gear.

Bijvoorbeeld:

Van 10gr Test e poeder maakt men 20ml test e op 250mg/ml.

Wie test de productie op daadwerkelijke inhoud? Helemaal niemand, die apparatuur is stervensduur.
Je moet die Chinees maar op zijn blauwe ogen geloven. China is namaak land nr. 1

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 15:26 ----------

In de bodybuilding wereld geloof ik niemand behalve mezelf. Er wordt stelselmatig gelogen over diëten, consistent clean eten, a.a.s. en dosering noem maar op. Je moet zelf je weg vinden in training, voeding en a.a.s. En een gokje durven wagen.

Ik heb nog maar tot hier gelezen en ik deel je mening voor de volle 100% ;)

Terug
Naar boven