Tja is ug allemaal he. Kan best dat een zakkie deca poeder in de tren vialletjes terecht komt.
Had hier laatst een schilder...die heeft fijn een dagje staan lakken met mat ipv hoogglans want de potten lijken zo op elkaar volgens hem.
En dan hebben we het over een gediplomeerd vakman waarbij het ook nog eens, om het makkelijker te maken, op de pot staat of het mat of glans is.
In de ug wereld hangt er, grenzend aan 100% zekerheid, vast geen oorkonde aan de muur met een keurmerk van het laboratorium wezen.
Daarnaast lijken die zakken allemaal op elkaar en staat er niks op, zou ook erg handig wezen voor de douane als er testosteron poeder op de zak zou staan.
Vergissinkje is zo gemaakt bedoel ik er maar mee te zeggen, het risico van ug nemen. Neem je HG dan heb je weer grote kans van hetzelfde want is 9 van de 10x ook fake(lees ug).
De ideale wereld is dat we de apotheek binnen kunnen lopen en 4x test enth, 3x deca, 2x diana en ohja doet u gelijk maar wat nolva en 12 spuitjes van 5ml en 20 naalden van die groene graag mevrouw.
U bedoelt de 0.8x40mm meneer?
Ja graag mevrouw.
Neemt u maar even een dropje uit het bakje van de balie meneer en als u dan even daar wilt plaatsnemen dan maak ik het even voor u klaar.
Doe ik mevrouw, dank u wel.
Edit...ze zou me er zelf vriendelijk op attenderen dat ik te weinig naalden besteld had en dat ik er 24 bedoelde.
Dit voor de oplettende lezer.