XXL Nutrition

Mijn frustratie over onze goede ug-providers

Ik geloof overigens best dat de meeste UG's helemaal niet de intentie hebben om mensen te belazeren maar simpelweg niet de kennis en apparatuur hebben om op een correcte manier een bepaalde dosering als eindresultaat af te leveren. Pharma grade AAS is over het algemeen glashelder van kleur wat een indicatie is dat er weinig tot geen werkzame stof is geoxideerd. Nu is dat met UG AAS niet altijd goed te beoordelen vanwege de kleur van de olie die wordt toegevoegd maar in het geval van bijvoorbeeld trenbolone is de karakteristiek donkergele kleur het gevolg van oxidatie en om het verlies van werkzame stof te compenseren moeten UG's dus meer doseren om een acceptabele batch te produceren. Om mijn bewering kracht bij te zetten, zoek eens naar plaatjes van het oude parabolan en het huide tren cyclohex.

Ik geloof overigens best dat de meeste UG's helemaal niet de intentie hebben om mensen te belazeren maar simpelweg niet de kennis en apparatuur hebben om op een correcte manier een bepaalde dosering als eindresultaat af te leveren. Pharma grade AAS is over het algemeen glashelder van kleur wat een indicatie is dat er weinig tot geen werkzame stof is geoxideerd. Nu is dat met UG AAS niet altijd goed te beoordelen vanwege de kleur van de olie die wordt toegevoegd maar in het geval van bijvoorbeeld trenbolone is de karakteristiek donkergele kleur het gevolg van oxidatie en om het verlies van werkzame stof te compenseren moeten UG's dus meer doseren om een acceptabele batch te produceren. Om mijn bewering kracht bij te zetten, zoek eens naar plaatjes van het oude parabolan en het huide tren cyclohex.

Normaal gesproken wordt zuiverheid bepaald met MS/MS of LC. Dit is de meest nauwkeurige methode. Smeltpunt zal absoluut geen nauwkeurige resultaten geven. Tegenwoordig is er een methode voor de spectrofotometer ontwikkelt. Echter is deze volgens mij alleen nog voor testosterone.
Ik denk niet dat UG labs over een MS of LC beschikken aangezien dit rond de 100K kost en je hoge druk en gassen nodig hebt.

Dus wat ik een beetje hier uit opmaak, is meer dan de chineese de boel aan het verkloten zijn. Door minder kwaliteit stoffen te leveren of verkeerde soorten? Want vroeger had je maar een paar ug labs en het was eigenlijk altijd zeergoed en toen konden ze het ook niet testen, zoals nu ?

Dus wat ik een beetje hier uit opmaak, is meer dan de chineese de boel aan het verkloten zijn. Door minder kwaliteit stoffen te leveren of verkeerde soorten? Want vroeger had je maar een paar ug labs en het was eigenlijk altijd zeergoed en toen konden ze het ook niet testen, zoals nu ?

Weet eigenlijk niet. Vroeger werd er gelijk geroepen dat dan iemand zijn training en/of voeding opzeker niet voor elkaar had.
Tegenwoordig ligt het gelijk aan de gear.
Is ook beetje inherent aan de tegenwoordige kritische tijd. Men denkt omdat ze iets in hun spuiten, de producent moet zorgen dat er 10+ kg gegained word.
Let maar eens op dat veel klagers, of geen foto's hier hebben staan of een nagenoeg beginnersfysiek.
Heb zelf in ieder geval geen slechte ervaring met verschillende ug labs. Al blijf ik van sommige ook uit de buurt en soms is aas ook gewoon overated.

Dat is een feit idd, zelf ook toen ik begon met kuren dacht.. nog 2 maanden en kan op cover van een blad, wat was dat een domper zeg hahah.

Ben nu zelf bezig met een kuur van half jaar... 3 ug labs gehad, In week 15 begonnen ik met andere ug om te testen... zelfde hoeveelheid ml's maar terign in week 18 a 19 kreeg ik weer een boost.. zit op 750 test e 600tren en 600mast, van die ene ug waar ik jaar geleden op 500test en 400 tren zat had ik alle side van tren... nu op 600 merk geen ene kloot... nu in week 18 a 19 dus krijg ik weer alle side die ik gewend ben en ben direct 3 kilo bijgekomen... Dus kwaliteit is gewoon ruk laatste batch van dat ug, waar het vorige jaar nog top was, dus persoonlijk blijft het een beetje drama helaas!

Zal altijd drama blijven en waarom vraag is groter dan het aanbod en wat gaan ze dan doen lopen klote met de inhoud. Is zo moeilijk toch niet om te bedenken iedereen wil kuren en dat moet ergens geleverd worden.

Normaal gesproken wordt zuiverheid bepaald met MS/MS of LC. Dit is de meest nauwkeurige methode. Smeltpunt zal absoluut geen nauwkeurige resultaten geven. Tegenwoordig is er een methode voor de spectrofotometer ontwikkelt. Echter is deze volgens mij alleen nog voor testosterone.
Ik denk niet dat UG labs over een MS of LC beschikken aangezien dit rond de 100K kost en je hoge druk en gassen nodig hebt.

Op zich vertrouw ik de kwaliteit van het Chinese poeder wel, mijn opmerking ging meer over het feit dat er werkzame stof verloren kan gaan tijdens het oplossen van het poeder in de olie als er geen gebruik wordt gemaakt van inerte gassen en nauwkeurig instelbare ovens. Als het productieproces in orde is dan is de zuiverheidsbepaling niet meer dan een variatie in de marge.

Je kan met een grammetje coke of speed overal in NL je spullen laten testen. Week later weet je precies hoe zuiver en waar het mee versneden is. Kan je niet gewoon een keer Met een ampul naar een jellinek stappen en het laten testen? Tabletje daar inlveren? Bel ze anders eens om het te vragen.
Ik heb VICTAS (drugs-test.nl) een keer gemaild, en kreeg dit terug:

Hoi -,

We testen helaas geen anabolen. Ook niet tegen betaling.

Vriendelijke groeten,

Laura

Het gaat hier niet om ondergedoseerde aas maar om de zoveelste gefrustreerde gebruiker die niet weet wat ie moet gebruiken en zomaar wat neemt, verder weinig verstand heeft van training,voeding en gewoon de aas die hij gebruikt de schuld geeft.

Het is niet alleen aas nemen en denken dat je dan groeit.
Heb je wel eens gedacht aan bloedonderzoeken voor je ooit bent begonnen ?
Heb je wel eens gedacht dat je te vroeg bent begonnen met alle gevolgen van dien ?
Je kunt pas na een degelijk bloedonderzoek gaan bepalen wat en of je gaat gebruiken, je eigen waarden kunnen wel slecht zijn voor dat je de 1e keer ging gebruiken.

Als het niet lukt is het altijd makkelijk labs de schuld te geven.

Ik beweer niet dat er labs zijn die ondergedoseerde waar leveren, maar dat gebeurt overal.
Ik moet zelf ook oppassen geen nep spullen te kopen van o.a. Bayer, de bekende HG labs worden meer nagemaakt en heb je meer kans dat er niks in zit of weet je niet wat er in zit als dat je gewoon gear van een bekend UG lab koopt.

Je schrijven van:
Ik gebruikte 400mg drosta e, 400mg tren e en 250mg test e.
En ik trok in 2 weken 3kilo vocht!! 3 KILO VOCHT, plofkop niet gewoon

komt bij mij al over dat er iets niet klopt.

Drostanolone word meestal alleen geschreven als het om Prop gaat en niet om mastron enanthaat.

Een kuurtje Tren e 400mg en Test e 250mg zou je geen plofkop moeten opleveren.
Ik heb de afgelopen maanden 2 gebruikers met deze kuur binnen mijn netwerk gehad en die gingen er lekker op.

Ik zou je willen adviseren je bloed te laten controleren en evt. een topic te openen met je voeding en trainingsschema zodat daar advies op te kunnen krijgen, verder blijft het een basis advies op een forum.

Het beste is een begeleider die je kan adviseren binnen je progressie en snel je voeding en training daar op kan aanpassen.

Iedereen is verschillend en voor het optimale zul je toch een ander pad moeten kiezen als wat je nu doet.

Cheers,

Porter

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Het gaat hier niet om ondergedoseerde aas maar om de zoveelste gefrustreerde gebruiker die niet weet wat ie moet gebruiken en zomaar wat neemt, verder weinig verstand heeft van training,voeding en gewoon de aas die hij gebruikt de schuld geeft.

Het is niet alleen aas nemen en denken dat je dan groeit.
Heb je wel eens gedacht aan bloedonderzoeken voor je ooit bent begonnen ?
Heb je wel eens gedacht dat je te vroeg bent begonnen met alle gevolgen van dien ?
Je kunt pas na een degelijk bloedonderzoek gaan bepalen wat en of je gaat gebruiken, je eigen waarden kunnen wel slecht zijn voor dat je de 1e keer ging gebruiken.

Als het niet lukt is het altijd makkelijk labs de schuld te geven.

Ik beweer niet dat er labs zijn die ondergedoseerde waar leveren, maar dat gebeurt overal.
Ik moet zelf ook oppassen geen nep spullen te kopen van o.a. Bayer, de bekende HG labs worden meer nagemaakt en heb je meer kans dat er niks in zit of weet je niet wat er in zit als dat je gewoon gear van een bekend UG lab koopt.

Je schrijven van:
Ik gebruikte 400mg drosta e, 400mg tren e en 250mg test e.
En ik trok in 2 weken 3kilo vocht!! 3 KILO VOCHT, plofkop niet gewoon

komt bij mij al over dat er iets niet klopt.

Drostanolone word meestal alleen geschreven als het om Prop gaat en niet om mastron enanthaat.

Een kuurtje Tren e 400mg en Test e 250mg zou je geen plofkop moeten opleveren.
Ik heb de afgelopen maanden 2 gebruikers met deze kuur binnen mijn netwerk gehad en die gingen er lekker op.

Ik zou je willen adviseren je bloed te laten controleren en evt. een topic te openen met je voeding en trainingsschema zodat daar advies op te kunnen krijgen, verder blijft het een basis advies op een forum.

Het beste is een begeleider die je kan adviseren binnen je progressie en snel je voeding en training daar op kan aanpassen.

Iedereen is verschillend en voor het optimale zul je toch een ander pad moeten kiezen als wat je nu doet.

Cheers,

Porter

Eens, behalve dikgedrukte.

BTW. Waarom zouden UG labs het opzettelijk verkloten zodat ze hun eigen ruiten daar mee ingooien?

Dit zei ik op bladzijde 1 al;)

Kale waarom is er geen echte anavar tabs te krijgen UG met 100% anavar erin??

Terug
Naar boven