Het gaat hier niet om ondergedoseerde aas maar om de zoveelste gefrustreerde gebruiker die niet weet wat ie moet gebruiken en zomaar wat neemt, verder weinig verstand heeft van training,voeding en gewoon de aas die hij gebruikt de schuld geeft.
Het is niet alleen aas nemen en denken dat je dan groeit.
Heb je wel eens gedacht aan bloedonderzoeken voor je ooit bent begonnen ?
Heb je wel eens gedacht dat je te vroeg bent begonnen met alle gevolgen van dien ?
Je kunt pas na een degelijk bloedonderzoek gaan bepalen wat en of je gaat gebruiken, je eigen waarden kunnen wel slecht zijn voor dat je de 1e keer ging gebruiken.
Als het niet lukt is het altijd makkelijk labs de schuld te geven.
Ik beweer niet dat er labs zijn die ondergedoseerde waar leveren, maar dat gebeurt overal.
Ik moet zelf ook oppassen geen nep spullen te kopen van o.a. Bayer, de bekende HG labs worden meer nagemaakt en heb je meer kans dat er niks in zit of weet je niet wat er in zit als dat je gewoon gear van een bekend UG lab koopt.
Je schrijven van:
Ik gebruikte 400mg drosta e, 400mg tren e en 250mg test e.
En ik trok in 2 weken 3kilo vocht!! 3 KILO VOCHT, plofkop niet gewoon
komt bij mij al over dat er iets niet klopt.
Drostanolone word meestal alleen geschreven als het om Prop gaat en niet om mastron enanthaat.
Een kuurtje Tren e 400mg en Test e 250mg zou je geen plofkop moeten opleveren.
Ik heb de afgelopen maanden 2 gebruikers met deze kuur binnen mijn netwerk gehad en die gingen er lekker op.
Ik zou je willen adviseren je bloed te laten controleren en evt. een topic te openen met je voeding en trainingsschema zodat daar advies op te kunnen krijgen, verder blijft het een basis advies op een forum.
Het beste is een begeleider die je kan adviseren binnen je progressie en snel je voeding en training daar op kan aanpassen.
Iedereen is verschillend en voor het optimale zul je toch een ander pad moeten kiezen als wat je nu doet.
Cheers,
Porter