Fitness Seller

Mijn full body schema meningen over?

Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
70kg
  • Hoelang je traint
    Ik heb 9 maanden getraind. en de schema die ik toen gebruikte bleek niet goed te zijn ik miste veel dingen en overtrainde. Ik nam de voeding niet serieus stom van me-,- nu ben ik bezig met een voedingsschema die binnenkort af is dit is alvast mijn trainingsschema
  • Wat je doel is
    Ik wil meer Massa krijgen ik ben 1.80m lang en weeg 68 kilo en daarbij ong 18-20 VP daarom heb ik gekozen om te beginnen met Celanbulken
  • Waar je prioriteiten liggen
    Of ik alle spiergroepen pak of ik iets mis of het zo klopt. Daarnaast zijn mijn schouder zwak dus extra aandacht mag wel.
  • Beschikbare apparatuur
    Ik fitness bij de sportschool basicfit je hebt wel uitgebreide machines maar bijv zoals claf raise of donker raise heb je niet.
  • Beschikbare tijd
    ik studeer en in het weekend werk ik bij een pizzeria van 3 uur tot 8-10 uur.
Hiernaast heb ik nog een vraag dit is een schema van 3 maanden maar ik wil de fullbody schema 6 maanden doen kan ik dan gewoon zo verder gaan of moet ik dan mijn schema vernieuwen? want in de sticky staat er niet tot failure gaan wat bedoelen ze daarmee?

Bijlagen

Ik zou beginnen met het Starting Strength programma van Rippetoe

• Topic Starter Topic Starter
Maar nu weet ik nog steeds niet of mijn schema goed is en of ik er vooruitgang mee kan boeken?

Laatst bewerkt:
Het schema is niet verkeerd, alleen je doet een erg hoog aantal reps per oefening. Dat zou prima zijn, als je 1m80 was en 100kg (oftewel, te dik), maar dat ben je niet. Gooi die reps maar ver omlaag, bijvoorbeeld 3x6 per oefening. Daarnaast moet je je dagelijks onderhoud berekenen (voeding) en eet dan 500/1000 kcal meer.

Terug
Naar boven