Bva
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
exact 30kg of ongeveer 10kgZou iemand kunnen zeggen waar ik op kan rekenen ivm gains na afloop ? Er van uitgaande dat training en voeding OPTIMAAL zijn .
Ik neem aan dat je een grapje maakt ...
Verschilt sowieso per persoon maar als je alles goed doet zoals je natty deed zul je wel een mooi resultaat hebben op 500mg test.Zou iemand kunnen zeggen waar ik op kan rekenen ivm gains na afloop ? Er van uitgaande dat training en voeding OPTIMAAL zijn .
Hij kan ook 10mg dbol nemen en kijken of het aanslaat? Scheelt weer miljoenen
Minder dan 500mg test is niet echt een kuur op 500mg moet je ook al niet te veel verwachtenAls eerst het was een vraag, ten tweede ging het erom dat het meestal niet bij 1 kuur blijft.
Als je al een paar kuurtjes gehad hebt doet 500mg test niet veel meer nee. Voor iemand die nog nooit gekuurd heeft is het echter heel wat, ook qua gains (ervanuitgaande dat voeding en training goed zit).Minder dan 500mg test is niet echt een kuur op 500mg moet je ook al niet te veel verwachten
De meeste verwachten na 1 kuurtje op arnold te lijkenAls je al een paar kuurtjes gehad hebt doet 500mg test niet veel meer nee. Voor iemand die nog nooit gekuurd heeft is het echter heel wat, ook qua gains (ervanuitgaande dat voeding en training goed zit).
Ik ben niet zoals de meesten . Ben in al die jaren +- 15 tot 20kg aangekomen in wat me lijkt redelijke fat free mass . Ik ben me vrij bewust dat het nu vooral gaat om doorzettingsvermogen , consistentie , striktheid , en veel geduld tijdens het harde werken . Geen illusies hier .De meeste verwachten na 1 kuurtje op arnold te lijken
Cools kuurtje .
- 250mg test - 250mg primo: voor een goede A:E (Androgeen/Oestrogeen) balans en extra vetverbranding hierdoor. Minder kans op gyno en andere ongewenste oestrogene bijwerkingen. Verhouding kan hierop aangepast worden door test te verlagen en primo gelijk te verhogen.
Nakuur 10-14 dagen 50mg clomid, dit 10 dagen na laatste inject beginnen. Volgende kuur kan na 3-4 maanden ingepland worden.
Boven onderhoud eten zorgt er meestal voor dat het vet % gelijk blijft, op onderhoud voor een lichte daling van gemiddeld 1% en onder onderhoud 2%. Beste resultaat voor meeste winst in spiermassa is natuurlijk boven onderhoud.
Vooral de onzin die erbij staat extra vetverbranding op 250mg primo wss niet
De A:E verhouding kuurtjes hebben absoluut wel nut.
toch blijft het onzin zonder bloedprikkenDe A:E verhouding kuurtjes hebben absoluut wel nut.
Ik vanaf het moment dat ik over ben gegaan op zulke kuurtjes heb ik zo goed als geen acne meer tijdens ON zijn.
Sterker nog.. ik heb minder acne op zo'n kuur dan naturel.
Ik merk ook dat mijn libido minder skyhigh is vergeleken met meer androgene kuurtjes, dat vind ik een minpunt, maar het geeft wel aan dat er daadwerkelijk een balans in werking is.
Ik heb nog nooit libido problemen gehad en ik gebruik nooit masteron,je switcht van androgenen naar niet androgenen logisch dat je dan minder acne krijgt heeft niets met a:e verhoudingen te maken.De A:E verhouding kuurtjes hebben absoluut wel nut.
Ik vanaf het moment dat ik over ben gegaan op zulke kuurtjes heb ik zo goed als geen acne meer tijdens ON zijn.
Sterker nog.. ik heb minder acne op zo'n kuur dan naturel.
Ik merk ook dat mijn libido minder skyhigh is vergeleken met meer androgene kuurtjes, dat vind ik een minpunt, maar het geeft wel aan dat er daadwerkelijk een balans in werking is.
Ik weet dat de gains op zo'n kuurtje minder zijn omdat het minder androgeen is. Maar ik maak er primo gains op. Mijn doel met die kuurtjes is niet om de meeste massa te behalen, maar zo min mogelijk sides.Ik heb nog nooit libido problemen gehad en ik gebruik nooit masteron,je switcht van androgenen naar niet androgenen logisch dat je dan minder acne krijgt heeft niets met a:e verhoudingen te maken.
Tren test en bold is de perfecte kuur imo doe daar wat gh en slin bij en je hebt niets anders nodig .
Met 250mg primo ga je nog niets merken omdat primo zo zwak is als aas ik heb nog nooit die a:e bullshit gehoord op uk/us forums.
Als je libido problemen hebt op tren of deca is wss je prolactine te hoog heeft niets te maken met a:e verhoudingen .
Ik ken de aas cycle van een iffbb pro die qua massa op het niveau van markush ruhl komt en dat is offseason 2gram test 2 gram bold 1gram tren e who was a:e verhouding?