Fitness Seller

Mijn kuur en vragen........

Rock

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
Ik volg t forum nu al geruime tijd en vooral t gedeelte steroiden omdat ik daar gewoon te weinig kennis van heb.
Nu ik een tijdje mee heb gekeken en daardoor redelijk geinformeerd ben heb ik nog steeds een paar vraagjes.
Je leest en hoort zoveel via t forum dat het nogal verwarrend kan zijn soms.
Ik wil binnenkort gaan kuren en dacht aan t vlgnde:

wk 1 t/m 8 deca 400mg per wk
wk 1 t/m 10 sustanon 500mg per week

Het geen wat ik wil vragen is:

1-Ik wil mn kuur eindigen met iets zodat ik er wat harder en minder vochtig uitkom ik dacht zelf dan aan primo of boldone.
Maar is dit een juiste keuze en zo ja waar moet ik die plaatsen in mn kuur?

2-Uiteraard ga ik nakuren maar moet dit dan met nolva en clomid tesamen of kan ik ook alleen nolva nemen of alleen clomid?
Daar ze allebei voor t zelfde doeleinde zijn is me dit niet helemaal duidelijk,want waarvoor zou ik ze samen moeten nemen als ze t zelfde doen in je lichaam of zit ik verkeerd?

3-Is het nodig pregnyl te nemen?Ikzelf dacht van niet omdat het niet zon heeeel zware en lange kuur betreft.

4-De sustanon wil ik 2 keer in de week gaan zetten,op maandag en donderdag.Maar hoe zit t met de deca kan ik die gewoon 1 keer in de week zetten of ook verdelen in 2 keer op maandag en donderdag?

Ik hoop dat jullie mij een beetje in de goede richting kunnen helpen,ik train al een aardig tijdje maar mn kennis van aas en kuurtjes samenstellen moet bijgeschaafd worden.
Ik hoop dat ik op deze manier "leer" hoe ik een beetje te werk kan gaan en hoe sommige middelen precies werken.

Ik hoor t wel,

Ro.

Rock zei:
Ik volg t forum nu al geruime tijd en vooral t gedeelte steroiden omdat ik daar gewoon te weinig kennis van heb.
Nu ik een tijdje mee heb gekeken en daardoor redelijk geinformeerd ben heb ik nog steeds een paar vraagjes.
Je leest en hoort zoveel via t forum dat het nogal verwarrend kan zijn soms.
Ik wil binnenkort gaan kuren en dacht aan t vlgnde:

wk 1 t/m 8 deca 400mg per wk
wk 1 t/m 10 sustanon 500mg per week

Het geen wat ik wil vragen is:

1-Ik wil mn kuur eindigen met iets zodat ik er wat harder en minder vochtig uitkom ik dacht zelf dan aan primo of boldone.
Maar is dit een juiste keuze en zo ja waar moet ik die plaatsen in mn kuur?

2-Uiteraard ga ik nakuren maar moet dit dan met nolva en clomid tesamen of kan ik ook alleen nolva nemen of alleen clomid?
Daar ze allebei voor t zelfde doeleinde zijn is me dit niet helemaal duidelijk,want waarvoor zou ik ze samen moeten nemen als ze t zelfde doen in je lichaam of zit ik verkeerd?

3-Is het nodig pregnyl te nemen?Ikzelf dacht van niet omdat het niet zon heeeel zware en lange kuur betreft.

4-De sustanon wil ik 2 keer in de week gaan zetten,op maandag en donderdag.Maar hoe zit t met de deca kan ik die gewoon 1 keer in de week zetten of ook verdelen in 2 keer op maandag en donderdag?

Ik hoop dat jullie mij een beetje in de goede richting kunnen helpen,ik train al een aardig tijdje maar mn kennis van aas en kuurtjes samenstellen moet bijgeschaafd worden.
Ik hoop dat ik op deze manier "leer" hoe ik een beetje te werk kan gaan en hoe sommige middelen precies werken.

Ik hoor t wel,

Ro.

ad 1 eindigen met primo of eq is geen goed plan, zijn beide lange esters die tijd nodgi hebben. eindig met een korte ester, prop of act bijvoorbeeld of een oraal middel

ad 2 nakuren met clomid en nolva vind ik zelf t beste werken, geldt voor iedereen anders, sommigen hebben erg veel last van de bijwerkingen van clomid. dus moet je zelf ondervinden.

ad 3 met deca en test zou ik zelf hcg erbij nemen. moet je wel kijken welke manier je gaat doen. gedurende de kuur 500iu elke 5de dag of crashdossien op t eind

ad 4 deca kan gewoon in een keer, maar ma en do 2ml zetten lijkt me niet zo makkelijk. anders zet je ma 3ml en do 1 ml. maakt verder niet uit....

gr d

He Rock,

Ik zal mijn persoonlijke mening geven.

vraag
1: Dan zou ik winstrol pakken, Aan het einde van je kuur
{Zorgt voor hardheid,Aromatiseert niet,Werkt oestrogeen(side effects)tegen

2: Kijk de primaire functie van Nolvadex is Oestrogeen vorming tegengaan, de secundaire funtie opstarten van Testesteron,
Clomid heeft als primaire fuctie het opstarten van testesteron,
Persoonlijk verkies ik Nolva boven Clomid omdat ik daar minder bijwerkingen van ondervind.

3:bij kuren langer dan 6 wkn en doseringen boven 750mg pwk is het een vereiste ,bv vanaf wk 4 e5dgn 500IU

4: Deca in 1keer

Succes verder

• Topic Starter Topic Starter
Hoi,

Ok bedankt voor de duidelijke info mannen,ik zat er dus helemaal naast met t idee van primo en eq das jammer.

1- Mijn keuze gaat winstrol worden om mee te eindigen,alleen weet ik niet of ik dan voor de tabl.ga of inject.
Inject is beter t is alleen dat ik opzie tegen eod te spuiten.
Dan dacht ik aan 4 a 5 wkn stromba te doen,en dan in wk 11 te beginnen?

2-Als ik met stromba eindig kan ik voldoen als eindkuur met alleen clomid toch?
Omdat stromba ook oestrogeen tegenwerkt.

3-De pregnyl dan om de 5 dgn 500 iu vanaf wk 4 ,maar in welke wk stop ik daarmee?

4-Deca gewoon in een keer.

Correcties zijn welkom,

Ro.

Laatst bewerkt:
Rock zei:
Hoi,

Ok bedankt voor de duidelijke info mannen,ik zat er dus helemaal naast met t idee van primo en eq das jammer.

1- Mijn keuze gaat winstrol worden om mee te eindigen,alleen weet ik niet of ik dan voor de tabl.ga of inject.

3-De pregnyl dan om de 5 dgn 500 iu vanaf wk 4 ,maar in welke wk stop ik daarmee?

Correcties zijn welkom,

Ro.

Elmo zei:
Samenvattende standaardkuur HCG

Laatste 2 weken van de AAS- kuur om de 2 dagen 750-1000 IU HCG en dan nog 1 week met dezelfde dosering doorgaan.

[Link niet meer beschikbaar]

dus :

1-8 400mg Deca
1-10 500mg Sust (250mg ma/do?)
8-12 50mg winny inject EOD / 40mg winny tabs ED (misschien 6-12 van maken ?)
4-13 500 IU HCG E5D
13-14 40mg Nolva ED
15-16 20mg Nolva ED

OF:

1-8 400mg Deca
1-10 500mg Sust (250mg ma/do?)
8-12 50mg winny inject EOD / 40mg winny tabs ED (misschien 6-12 van maken ?)
10-13 750 - 1000 IU HCG EOD
13-14 40mg Nolva ED
15-16 20mg Nolva ED

(als ik het goed heb begrepen althans.. any comments?)

Rock zei:
Hoi,

Correcties zijn welkom,

Ro.
1. Neem gewoon tabs, als je nu al tegen die injects opziet. Laat de winstrol of tegelijk, of tot een week na je laatste inject doorlopen (dus bijv van week 6-11 of 5-10)

2. Tromba werkt geen oestrogeen tegen ??? Clomid vindt ik goed genoeg, maar wat let je om een doosje Nolva erbij te nemen? Om het geld hoef je het niet te laten

3. Pregnyl is niet mijn ding :o

4. Deca in 1 keer, en volgens mij is het 't beste om daar goed mee te frontloaden ivm dat je maar 8 weekjes doet (correct me if I'm wrong)

Dimi P zei:
1. Neem gewoon tabs, als je nu al tegen die injects opziet. Laat de winstrol of tegelijk, of tot een week na je laatste inject doorlopen (dus bijv van week 6-11 of 5-10)

2. Tromba werkt geen oestrogeen tegen ??? Clomid vindt ik goed genoeg, maar wat let je om een doosje Nolva erbij te nemen? Om het geld hoef je het niet te laten

4. Deca in 1 keer, en volgens mij is het 't beste om daar goed mee te frontloaden ivm dat je maar 8 weekjes doet (correct me if I'm wrong)

ik begrijp uit zijn post dat het zijn eerste kuur is, ik zie geen enkele reden om in je eerste kuur al dik te frontloaden met 600 of 800 mg deca.

Dimi P zei:

Waardeloze post
Verdiep je eerst meer in de A.S voordat je andere mensen verkeerde adviezen gaat geven.:)

Dimi P zei:

-edit- xlarge heeft het al gezegd !

XLarge zei:
He Rock,

Ik zal mijn persoonlijke mening geven.

vraag
1: Dan zou ik winstrol pakken, Aan het einde van je kuur
{Zorgt voor hardheid,Aromatiseert niet,Werkt oestrogeen(side effects)tegen

2: Kijk de primaire functie van Nolvadex is Oestrogeen vorming tegengaan, de secundaire funtie opstarten van Testesteron,
Clomid heeft als primaire fuctie het opstarten van testesteron,
Persoonlijk verkies ik Nolva boven Clomid omdat ik daar minder bijwerkingen van ondervind.

3:bij kuren langer dan 6 wkn en doseringen boven 750mg pwk is het een vereiste ,bv vanaf wk 4 e5dgn 500IU

4: Deca in 1keer

Succes verder

Goeie post Bro !

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je XLarge opnieuw punten kan geven.

:D ok dan ....

Kenjie zei:
Goeie post Bro !

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je XLarge opnieuw punten kan geven.

:D ok dan ....

Thanks voor je bijval,
Die karma komt nog wel een keer;)

Winstrol werkt helemaal geen oestrogeen tegen XL, er circuleren wel theorieen dat winstrol zich hecht aan de progesteron-receptor net als nolvadex dit doet bij de oestrogeen receptor.

Dus winny tegen oestrogeen.. nee!

Dr. Worf zei:
Winstrol werkt helemaal geen oestrogeen tegen XL, er circuleren wel theorieen dat winstrol zich hecht aan de progesteron-receptor net als nolvadex dit doet bij de oestrogeen receptor.

Blijkbaar verkeerd gelezen
http://www.bodybuilding.com/fun/catwinstrol.htm

The specificity of Winny however, lies in how it counteracts estrogenic side-effects such as gyno and excess water retention. First of all it's a 5-alpha reduced substrate. 5-alpha reduction breaks the double bond between positions 4 and 5, which is required for conversion to estrogen via aromatase, the primary enzyme for the manufacture of estrogen in males. Because some of these compounds nonetheless show some affinity for aromatase they may have some use in blocking estrogen from other steroids they are stacked with. Wether or not Winny acts in this way is not entirely sure. What has been a popular point of discussion with stanozolol is its suggested anti-progestagenic effects. The theory goes that Winny can bind and compete for a position at the progesterone receptor much like Clomid of Nolvadex would at the estrogen receptor, thereby inhibiting progestagenic effects. Now, progesterone can aggravate estrogenic side-effects by agonizing estrogen and it does play a role in gyno.

Laatst bewerkt:
Nou ik ben er wel uit zo ongeveer hoor,dit is wat ik tot nu toe dan in mn hoofd heb om te gaan doen:

wk 1 t/m 8 400mg deca
wk 1 t/m 10 500 mg sustanon
wk 8 t/m 12 40 mg winstrol tabl. per dag

Dan als nakuur:

1 wk 100 mg clomid,40 mg nolvadex per dag
2 wkn 50 mg clomid,20 mg nolvadex per dag

T enige waar ik nog een klein beetje over twijfel is of de winstrol wel goed geplaatst is.
Misschien beter om van wk 6 t/m 10 te doen?

Reacties en opmerkingen .......graag,
ik hoor t wel Ro.

winstrol van 8 tot 12 is goed,zelfs van 9 tot 12 zou goed zijn,dan kom je normaal perfect aan 1 doosje (als je van gs neemt)

ziet er goed uit,dat je lekker moge knallen...

vindt het wel redelijk zwaar voor een eerste keertje...maar fin,je zal nog zo goed groeien :)

succes

succes, is wel een mooie om mee te knallen lijkt me!
ikzelf zou hem ook iets lager gedoseerd zetten en dbol aan het begin er bij pakken...4 wkn ofzo

is die100 mg clomid in week 1 ook per dag

succes

XLarge zei:
Waardeloze post
Verdiep je eerst meer in de A.S voordat je andere mensen verkeerde adviezen gaat geven.:)

"they may have some use in blocking estrogen from other steroids they are stacked with. Wether or not Winny acts in this way is not entirely sure"

Het zou dus kunnen dat het oestrogeen tegen werkt, maar das niet helemaal zeker!!!!!!!!!!

Niet bewezen is dus: NEE Dus volgens mij heb jij het verkeerd gelezen!

Wat is nou het verkeerde advies in m'n post?

Rock zei:
Nou ik ben er wel uit zo ongeveer hoor,dit is wat ik tot nu toe dan in mn hoofd heb om te gaan doen:

wk 1 t/m 8 400mg deca
wk 1 t/m 10 500 mg sustanon
wk 8 t/m 12 40 mg winstrol tabl. per dag

Dan als nakuur:

T enige waar ik nog een klein beetje over twijfel is of de winstrol wel goed geplaatst is.
Misschien beter om van wk 6 t/m 10 te doen?

Reacties en opmerkingen .......graag,
ik hoor t wel Ro.

in sust zit een deca ester...halfwaardetijd is daarvan erg lang. denk dat nakuur in week 13 erg vroeg is. week 9 tm 13 winny en nakuur vanaf week 14 lijkt me beter...maar das misschien persoonlijk

@ rock, waarom kies je niet voor test enth i.p.v. sust dat zal in jou geval stabieler zijn, normaal zet je sust om de 3 dagen voor betere bloedwaardes.

je kuur ziet er goed uit zo je kan in week 13 al beginnen met nakuren alleen zou ik de nakuur persoonlijk ietsjes anders doen: 2 weken clomid en nolva op jou doseringen en dan doorgaan met de nolva tot je goed merkt dat je smorgen weer een odol hebt. verders succes met je kuur bro!

Ik was in eerste instantie van plan in wk 14 te beginnen met de nakuur maar de 13e zou ook kunnen dus daar denk ik nog ff over na.
En dan de nakuur bv:

wk 1 - 100mg clomid per dag en 40mg nolva per dag
wk 2 - 50mg clomid per dag en 20mg nolva per dag
wk 3 t/m odol - 20mg per dag

En de sustanon wil ik iedere maandag en donderdag zetten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven