XXL Nutrition

Mijn kuur en vragen........

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb alle spullen binnen,aanstaande maandag ga ik er mee starten.
Ik zal proberen het verloop bij te houden hier op t forum.
Alleen nog 1 vraagje denken jullie dat t nodig is proviron erbij te nemen ivm eventuele plofkop?
Mn eten zit wel goed en netjes in elkaar,daar ben ik heel strikt in.
Ik hoor t wel,in ieder geval wish me luck en veel kilos.

Ro.

Dimi P zei:
"they may have some use in blocking estrogen from other steroids they are stacked with. Wether or not Winny acts in this way is not entirely sure"

Het zou dus kunnen dat het oestrogeen tegen werkt, maar das niet helemaal zeker!!!!!!!!!!

Niet bewezen is dus: NEE Dus volgens mij heb jij het verkeerd gelezen!

Wat is nou het verkeerde advies in m'n post?

Je hebt hoe dan ook geen enkel punt als je willekeurige zinsconstructies tussen aanhalingstekens zet. Ken je dat, een bron vermelden?

Verder bestaat er ook zoiets als theorie. Theorie stelt dat middelen die sterk lijken op DHT, koppelen aan het aromatase-enzym. DHT (maar ook Winstrol) kan niet aromatiseren, maar houdt, tijdens die koppeling, de receptor van het enzym bezet. Een deel van de Test kan dan dus vrij blijven rondzwemmen in je systeem. Dus minder ... pfff... waar ben ik eigenlijk mee bezig. Genoeg hierover.

Ik kom net van de sportschool en daar loopt een wat oudere man die vroeger ook wedstrijdjes gedraaid heeft en er verder nog steeds goed uitziet.
Hij heeft dus wel enige ervaring met spullen,nu heb ik m uitgelegd wat ik van plan was en hij vond t helemaal nix?!
Vooral t gebruik van winstrol tabl.in de laatse weken raadde die me af omdat ik dan een en al vocht zou vast houden,volgens hem.
Nu weet ik dat hij daarin niet helemaal goed zit,maar hoe komt hij daar dan bij?
T is iemand waarvan ik dacht/denk dat die wel weet waar die over praat.
Hij hft zn theorie ook niet verder onderbouwt en ik heb ook maar niet verder gevraagd.
Maar toch vind ik dit weer verwarrend.
Wat vinden jullie van dit verhaal...........?

Oh ja vergat ik nog ,hij zei dat ik beter clenbuterol voor winstrol in de plaats kon nemen?

Laatst bewerkt:
meeste "ouwe goed uitziende lui" snappen er niets van.
kuren na met provi, hcg, winny enzenz

gewoon board volgen, daar is kennis actueel

precies wat dennis zegt, die {oude} mensen zijn vaak ergens blijven hangen, vraag hem maar of je dianabol moet op en afbouwen, Als hij ja dan weet je dat je bij hem uit de buurt moet blijven

omg...al die ignorant veteranen...pfff

hou je aan je plan...vochtvasthouden van winny..Please..:rolleyes:

heel kerel alvast veel geluk met je kuurtje
k heb zelf net een soortgelijk kuurtje achter de rug namelijk:
w1-8 test e
w6-10 winstrol tabs
heb 10 kilo gewonnen en ben nog met de nakuur bezig dus hoeveel ik er van over houd weet ik nog niet.
Ik had net als jou ik het begin gekozen voor sustanon maar heb later besloten (tijdens de kuur wel te verstaan) om test e te nemen ipv sus en dat raad ik jou ook aan. Het heeft vele voordelen en werkt gewoon hetzelfde namelijk test = test.

groeten
..

heel kerel alvast veel geluk met je kuurtje
k heb zelf net een soortgelijk kuurtje achter de rug namelijk:
w1-8 test e
w6-10 winstrol tabs
heb 10 kilo gewonnen en ben nog met de nakuur bezig dus hoeveel ik er van over houd weet ik nog niet.
Ik had net als jou ik het begin gekozen voor sustanon maar heb later besloten (tijdens de kuur wel te verstaan) om test e te nemen ipv sus en dat raad ik jou ook aan. Het heeft vele voordelen en werkt gewoon hetzelfde namelijk test = test.

groeten
..

sorry voor het twee keer posten server is rete traag

Wat zijn zoal de voordelen van test.e. tov sust.?
Maar als test=test waarom dan veranderen?

Ik heb nu voorlopig voor 5 wkn sust liggen,maar mocht ik nu van gedachte veranderen ,kan ik dan bv in wk 6 overschakelen naar test e zonder problemen?

Graag wat verheldering gevraagd........

Ro.

Rock zei:
Ik kom net van de sportschool en daar loopt een wat oudere man die vroeger ook wedstrijdjes gedraaid heeft en er verder nog steeds goed uitziet.
Hij heeft dus wel enige ervaring met spullen,nu heb ik m uitgelegd wat ik van plan was en hij vond t helemaal nix?!
Vooral t gebruik van winstrol tabl.in de laatse weken raadde die me af omdat ik dan een en al vocht zou vast houden,volgens hem.
Nu weet ik dat hij daarin niet helemaal goed zit,maar hoe komt hij daar dan bij?
T is iemand waarvan ik dacht/denk dat die wel weet waar die over praat.
Hij hft zn theorie ook niet verder onderbouwt en ik heb ook maar niet verder gevraagd.
Maar toch vind ik dit weer verwarrend.
Wat vinden jullie van dit verhaal...........?

Oh ja vergat ik nog ,hij zei dat ik beter clenbuterol voor winstrol in de plaats kon nemen?

Blijf maar ver weg van die vent want vocht vasthouden van winstrol??

Maar ik zou (mede omdat dit je eerste kuur is) de deca verlagen naar 200mg. Voor een eerste kuur vind ik het aardig veel, het is een goede 2e misschien wel 3e kuur. Ook zie ik de toegevoegde waarde niet in van clomid en zou alleen nolvadex gebruiken.

Week 1-10 500mg Test.Enanthaat
Week 1-8 200mg Deca
Week 9-12 30mg Winny

Week 14: 40mg Nolva
Week 15: 30mg Nolva
Week 16: 20mg nolva (eventueel nog een week).

Succes ermee!

First, based on the special combination effect of the compounds, Sustanon, milligram for milligram, has a better effect than Testosterone enanthate, cypionate, and propionate alone.
Athletes who use Sustanon report a solid muscle growth since it results in less water retention and also aromatizes less than either testosterone enanthate or cypionate.

Hierdoor koos ik voor sust. ipv test.e.,hoezo verwarrend allemaal.
Maar als jullie zeggen test.e. is beter dan kan ik altijd nog switchen toch?

Laatst bewerkt:
Rock zei:
First, based on the special combination effect of the compounds, Sustanon, milligram for milligram, has a better effect than Testosterone enanthate, cypionate, and propionate alone.
Athletes who use Sustanon report a solid muscle growth since it results in less water retention and also aromatizes less than either testosterone enanthate or cypionate.

Hierdoor koos ik voor sust. ipv test.e.,hoezo verwarrend allemaal.
Maar als jullie zeggen test.e. is beter dan kan ik altijd nog switchen toch?

:nope:

klopt inderdaad dat sus iets minder aromatiseerd en iets minder waterretentie geeft dan test enth., maar een enthanate versie is puur op massa-winst nog altijd de beste keuze.

"Sustanon 250 contain 1 short, 1 long and 2 medium length esters that are all delivered over time, which gives a quick release, but a durable one as well. You may think that this is a positive thing, and to patients requiring testosterone therapy this probably is, but to a steroid user its really not. "

"With sustanon, that equal amount is divided much differently. Imagine a hypothetical situation where one take either 270 mg of a an ester that lasts 6 days, or 270 mg of a blend of different esters, 90 mg each, that release over respectively 2, 4 and 6 days, analog to sustanon. With the first one, an even amount of testosterone is released on each day. With the second one the entire first ester, half the second ester and 1/3rd of the last ester is released within the first two days. The result here is clear : the first two days one gets 165 mg, the next two one gets 75 mg and the last 2 days one gets a mere 30 mg. The levels peak much sooner, and drop off sooner, leaving you with less than adequate androgen levels as the week draws to a close."
(kortom, je moet eens in de 3 dagen injecteren wil je adequate test-levels houden in je bloed)

"Like testosterone cypionate, enanthate is a single-ester and long-acting form of the base steroid testosterone. To me, its slightly better value for money than the aforementioned because its ester is only 7 instead of 8 carbons in length. Where that doesn't really change much in terms of release and blood concentration for users who inject on a weekly basis, that does mean that less of the weight is ester and more of it is testosterone. When taking an amount of an esterified steroid, that amount in terms of weight is a combination of the ester and the steroid. Naturally the longer the ester is, the more of the weight it takes up. So its safe to state that 500 mg of enanthate contains more testosterone than does 500 mg of cypionate. Not that this slight difference will be noted on a weekly pattern really, but its enough for me to give it a slight edge if given the choice. Although, as stated with cypionate, your choice between enanthate and cypionate is best based on availability. These are a much better choice than sustanon 250 or omnadren, which are blends of different testosterone esters, due to their irregular release"

als je het ff na wilt lezen;

http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm

Dr. Worf zei:
Blijf maar ver weg van die vent want vocht vasthouden van winstrol??

Maar ik zou (mede omdat dit je eerste kuur is) de deca verlagen naar 200mg. Voor een eerste kuur vind ik het aardig veel, het is een goede 2e misschien wel 3e kuur. Ook zie ik de toegevoegde waarde niet in van clomid en zou alleen nolvadex gebruiken.

Week 1-10 500mg Test.Enanthaat
Week 1-8 200mg Deca
Week 9-12 30mg Winny

Week 14: 40mg Nolva
Week 15: 30mg Nolva
Week 16: 20mg nolva (eventueel nog een week).

Succes ermee!

Persoonlijk gaat mijn voorkeur hier ook naar uit, lijkt me een verstandig en zeer effectief eerste kuurtje.

Het liefste winny inject omdat je cortisol-level (spierafbraak) na je kuur zowiezo al stijgt, maar met tabs op het eind verhoog je je cortisol nog eens ff extra.

Alleen of je om de dag wilt spuiten.....:(

Ik wil dan de sust.iedere maandag en donderdag zetten,kan ik t ook zo doen dat ik maandag en donderdag 2ml deca erbij zet ipv dat ik alle deca 1 keer in de week op maandag zet?
Anders heb ik iedere maandag 5ml te zetten (4ml deca en 1ml sust dus he).

Welk merk is die deca eigenlijk? Meestal is het 200 mg per ml aangezien je 4 ml per week gaat zetten moet het dus 100 zijn.

Supersteve zei:
Welk merk is die deca eigenlijk? Meestal is het 200 mg per ml aangezien je 4 ml per week gaat zetten moet het dus 100 zijn.

Waarschijnlijk Organon Deca-Durabolin of Norma Deca, die zijn 100mg/ml.

@Rock :D

Interessante eerste kuur, zoiets heb ik ook in gedachte voor mijn eerste kuur.

Maar als antwoord op mn vraag......kan t nadelig werken of maakt t niet uit?

@ Rock
hey het maakt verder volgens mijn niet (of niets) uit als je tijdens de kuur swichted van sus naar test e, heb ik namelijk ook gedaan en had er nog last nog problemen van gekregen. Het is zelf wat handiger spuiten aangezien je het gehele doses in 1 keer er in kan knallen. Loo heeft al uitgelegd waarom test e beter is dus daar hoef ik niks meer aan toe te voegen.
Trouwens zou ik het kuur voorstel van Worf adviseren.
Groeten...

ik heb ook goeie ervaring met switchen ben van test e naar sust gegaan en heb daarmee nog heel wat gains behaald, en kracht is ook daarna omhoog geschoten.

Thorwulf zei:
Je hebt hoe dan ook geen enkel punt als je willekeurige zinsconstructies tussen aanhalingstekens zet. Ken je dat, een bron vermelden?
Als je nou ff goed leest naar post nr. 13 van dit topic, dan zie je dat het uit dat stuk komt! wijsneusje ;)

Blijkbaar verkeerd gelezen
http://www.bodybuilding.com/fun/catwinstrol.htm

The specificity of Winny however, lies in how it counteracts estrogenic side-effects such as gyno and excess water retention. First of all it's a 5-alpha reduced substrate. 5-alpha reduction breaks the double bond between positions 4 and 5, which is required for conversion to estrogen via aromatase, the primary enzyme for the manufacture of estrogen in males. Because some of these compounds nonetheless show some affinity for aromatase they may have some use in blocking estrogen from other steroids they are stacked with. Wether or not Winny acts in this way is not entirely sure. What has been a popular point of discussion with stanozolol is its suggested anti-progestagenic effects. The theory goes that Winny can bind and compete for a position at the progesterone receptor much like Clomid of Nolvadex would at the estrogen receptor, thereby inhibiting progestagenic effects. Now, progesterone can aggravate estrogenic side-effects by agonizing estrogen and it does play a role in gyno.

Terug
Naar boven