AndroidHealthClinic

Mijn kuur!

richman

Cool Novice
Waardering
0
Ik zou willen met een kuurtje starten!

Heb vorige zomer gekuurd met susta(250mg/week), drive(2.5ml/week), windstrol laatste 5 weken 50mg eod nakuur met hcg+ nolva, ben dan van 94kg naar 102kg gegaan om te stabiliseren op momenteel 98kg met 16%. Heb net een PL-schema gedaan, Basis BP+DL+S 8weken lang en goede resultaten behaald.

Ben terug gestart me thai-box, 1 maal in de week en pas mijn training daarvoor aan minder gewicht meer reps.

Het zit dus zo ik zou willen kuren en terzelfdertijd thai-boxen, gaat dit samen?

vb van mijn kuur zou zijn:

week 1-4: 25 mg naposim ed
week 1-4: 250mg susta eod
week 4-8: test prop 100mg eod
week 4-8: windstrol 50mg eod
week 1-8: Boldenon 400/week

nakuur starten rond 10de week gebruikelijke nolva/clomid schema
Eventueel hcg starten in 3 week op 500ui/week

richman zei:
Ben terug gestart me thai-box, 1 maal in de week en pas mijn training daarvoor aan minder gewicht meer reps.

Het zit dus zo ik zou willen kuren en terzelfdertijd thai-boxen, gaat dit samen?

Lijkt me niet slim, ik zou helemaal voor de BB gaan als je gaat kuren.
Minder gewicht, meer reps = minder resultaat. Intensiteit gaat voor.
Bovendien heb je kans dat je een stuk agressiever word. Of dat een voordeel is bij thai-boxen moet je zelf maar uitmaken ;)

De windstrol wel diep spuiten anders waait het misschien weg! ;)

FF serieus. Boldenone tot en met week 6 gebruiken. Dan kun je in de loop van week 9 met je nakuur beginnen. Anders je nakuur eind week 11 starten en 4 weken volhouden.
Clomid op 50mg en Nolva op 20mg.

Kickboxen gaat goed als je maar genoeg rust inlast. Herhalingen gewoon laag houden omdat je met kickboxen al veel duurwerk doet.

• Topic Starter Topic Starter
Thx dude zal da proberen te doen.

kan zeker geen kwaad. zo hou je je spieren tenminste lenig.

Elmo zei:
De windstrol wel diep spuiten anders waait het misschien weg! ;)

FF serieus. Boldenone tot en met week 6 gebruiken. Dan kun je in de loop van week 9 met je nakuur beginnen. Anders je nakuur eind week 11 starten en 4 weken volhouden.
Clomid op 50mg en Nolva op 20mg.

Kickboxen gaat goed als je maar genoeg rust inlast. Herhalingen gewoon laag houden omdat je met kickboxen al veel duurwerk doet.

precies gaat heel goed samen en het is een soort cardio minder kans op vetaanzet

gr warrior

Terug
Naar boven