XXL Nutrition

Mijn natuurel streef fysiek (migueldavies)

Sebastien

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
11
Dit is dus het fysiek dat ik graag naturel zou willen bereiken. Ik denk wel dat het mogelijk moet zijn om dit te halen. Deze zomer wil ik nog graag 7% bodyfat halen ook al gaat dat te kosten van wat massa maar daarnaa weer kijhard bulken en kijken hoever ik geraak voor volgende zomer.

dfg.jpg

sdfs.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=GQ97kaVA9GI

http://bodyspace.bodybuilding.com/photos/view-user-photos/s/Valenzuelatech

Tenzij je uber genen hebt en veel dedicatie ga je dit niet halen. In ieder geval veel succes.

ik heb nu al grotere benen.

top prestratie als je dit naturel kan behalen voor je 30e

ik heb daar 2 maande getraind. in die gym

Dat zou ik naturel ook wel willen...

tenzij je uber genen hebt en veel dedicatie ga je dit niet halen.

Haha , sommige mensen kunnen blijkbaar niet lezen.

Ja leuk he. Je beweert dat je aan twee voorwaarden moet voldoen:
- Ubergenen
- Veel dedicatie

Dat is gewoon onwaar. Zo'n imposant fysiek heeft hij niet, hij is gewoon erg droog. Elke serieus trainende man zonder enige rare ziekte kan dit bereiken.

Je kan wel dom gaan lopen doen dat ik niet lees. Slappe mannetjes komen altijd met het 'genen' verhaal om de hoek omdat ze zelf nooit goed getraind hebben.

Ja leuk he. Je beweert dat je aan twee voorwaarden moet voldoen:
- Ubergenen
- Veel dedicatie

Dat is gewoon onwaar. Zo'n imposant fysiek heeft hij niet, hij is gewoon erg droog. Elke serieus trainende man zonder enige rare ziekte kan dit bereiken.

Je kan wel dom gaan lopen doen dat ik niet lees. Slappe mannetjes komen altijd met het 'genen' verhaal om de hoek omdat ze zelf nooit goed getraind hebben.

+1

Al helemaal niet zo indrukwekkend als ie 1m 71 is.

Kzou wel eens een test willen zien waar persoon A met goed genen tot het maximum traint , en persoon B met slechte genen ook tot het maximum traint , en dan kijken hoeveel massa dat scheelt.

Terug
Naar boven