MuscleMeat

Mijn natuurel streef fysiek (migueldavies)

Kzou wel eens een test willen zien waar persoon A met goed genen tot het maximum traint , en persoon B met slechte genen ook tot het maximum traint , en dan kijken hoeveel massa dat scheelt.

Ik ben dan ook wel heel benieuwt wie gaat onderzoeken wat nu precies slechte genen zijn!
Wel erg slim van je dat je dit aanhaalt. Misschien is het handiger om achteraf te zeggen wie de goeie 'genen' had. Zo kan je jezelf namelijk nooit vastpraten!
Of wie juist beter naar z'n lichaam luisterde, of wie wie slim trainden ipv 'altijd maximaal', wie iets meer eiwit nam als de ander, wie z'n onderhoud iets hoger ligt door andere sporten en daardoor leaner blijft, allemaal issues die dan meespelen! Ik zou me ogen uitkijken :rolleyes:

Kzou wel eens een test willen zien waar persoon A met goed genen tot het maximum traint , en persoon B met slechte genen ook tot het maximum traint , en dan kijken hoeveel massa dat scheelt.

Genen zijn wel degelijk zeer belangrijk anders kan iedereen Mister O worden. Deze kerel is 22 als hij geen uber genen heeft en veel dedicatie weet ik het ook niet meer. Niet iedereen kan dit naturel behalen.

Uber genen valt echt wel mee, hij is gewoon een beetje atletisch gebouwd zoals 40% van de bevolking ofzo.

99% van DBB haalt de helft niet eens !

Looks like ahnuld

Ik ben dan ook wel heel benieuwt wie gaat onderzoeken wat nu precies slechte genen zijn!
Wel erg slim van je dat je dit aanhaalt. Misschien is het handiger om achteraf te zeggen wie de goeie 'genen' had. Zo kan je jezelf namelijk nooit vastpraten!
Of wie juist beter naar z'n lichaam luisterde, of wie wie slim trainden ipv 'altijd maximaal', wie iets meer eiwit nam als de ander, wie z'n onderhoud iets hoger ligt door andere sporten en daardoor leaner blijft, allemaal issues die dan meespelen! Ik zou me ogen uitkijken :rolleyes:

Moet je dan niet altijd voluit gaan tijdens je trainingen?:eek:

is zeker haalbaar, alhoewel ik denk dat 90% naar de roids grijpt en de andere 5% stopt :D en dat 5% het haalt. ik zit misschien in groep 1 maar schaam me der niet voor ben er nu 22 en na eerste kuur ben ik denk ik een jaartje vooruit gesprongen, heb geen ambitie om er pas op men 30 als omg bij te lopen :).

en over genen: iemand die zeer veel traint zal zeker heel heel ver kunnen raken, de genen zijn dat tikkeltje meer. en bij bb is niet alleen spierontwikkeling belangrijk maar zoals je wel weet ook symmetrie -> hier spelen volgens mij de genen nog het meest in mee

dit wordt een goed topic :popcorn:

Ik denk dat dit met goede focus, goede training, goede voeding en goede rust naturel zeker te behalen valt.

Sterker nog, ik durf te beweren dat als ik beter mijn best zou doen en mijn andere interesses laat voor wat ze zijn en puur weer op BB ga richten, ik dit ook kan halen.

Als het goed is is hij 5'9" - 5'10" en dat is tegen de 1.78.

Ik heb ook zo'n fysiek, maar ik ben 1.94m. Nee ik kuur niet. :)

Overigens lijkt die chick veel op mijn neukslet, al heeft mijn neukslet wel weer grotere borsten.

Gijs staat er veel groter en beter bij, is natural en bovendien lijken z'n benen niet alsof hij niet weet wat Squaten is.

Gast zit op 13 a 14 procent, dat lijkt optisch minder omdat hij aeromatiseerd.

ja is goed

Terug
Naar boven