MuscleMeat

Mijn natuurlijke borstkas 2 (Nu met foto's)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fiko0

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
68kg
Zoals jullie weten had ik eergisteren ook een topic hierover aangemaakt. Mijn borstkas is van nature breed gebouwd wat niet bij iedereen voorkomt. Foto's zijn niet echt duidelijk maar als je met blote oog kijkt zie je echt van smal naar breed lopend boven lichaam. Ook komen mn schouderbladen boven mn schouders uit wanneer ik die ene soort stand hou. Voor de rest is mijn buik blubber en mijn armen dun.

Zal ik deze kans benutten of niet!!!
wat vinden jullie ervan?

Laatst bewerkt:
:roflol:

Het is niet zo dat er maar een paar aantal mensen 'mogen' bb'en omdat ze goede genen hebben. Deze zullen alleen verder komen. Je begint eraan omdat je een doel hebt en je het de mooiste levensstijl vind.
Dus vraag aan jezelf: Wil ik bb'en en jaren opofferen voor een goed fysiek en er een goed gevoel bij hebben.
Of ga je liever World of Warcraft spelen?:p:fa:

Ik wilde hem eerst sluiten, maar doe het toch maar niet. Ben wel benieuwd naar alle zinnige reacties.

inb4 gyno

Welke eindbaas kloon is dit? SniperX met goede shop skillz?

Pfff...nee he?Here we go again.
Als je nou zelf eens kritisch naar je fotootjes zou kijken zag je misschien -net als de rest van de mensen hier op het forum- gewoon alleen 2 gigantische tepels op een middelmatig borstkasje.
Ik vraag me serieus af hoe je erbij komt dat je breedgebouwd bent.

@ ts. Waarom zou je überhaupt nog gaan BBen als je al zo'n borstkast hebt? geniet van je jeugd man, met jou genen kan je binnen een jaar hard trainen makklijk wedstrijden draaien.

DAMN! huge nippels :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Welke eindbaas kloon is dit? SniperX met goede shop skillz?

Pfff...nee he?Here we go again.
Als je nou zelf eens kritisch naar je fotootjes zou kijken zag je misschien -net als de rest van de mensen hier op het forum- gewoon alleen 2 gigantische tepels op een middelmatig borstkasje.
Ik vraag me serieus af hoe je erbij komt dat je breedgebouwd bent.

lol pff nu verwachtte ik toch eigenlijk wel serieuze reacties.

Dus ik maak echt helemaal geen kans?? Dan kom ik hier echt nooit meer terug op deze forum =(

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Wat is daar huge aan man. Wees eens mannelijk.

nice troll?

Not+Sure+if+serious.jpg

Grote nips staan alleen bij vrouwen, jammer knul.

Dus ik maak echt helemaal geen kans?? Dan kom ik hier echt nooit meer terug op deze forum =(

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Beloofd?
Btw ik denk nog steeds dat je een keyloggerkloon bent.

grappig, komend van iemand met zo'n tepels

must....not.............flame........

je hebt tepels als gevulde koeken jonge.

• Topic Starter Topic Starter
Ben je echt 23?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven