MuscleMeat

mijn nieuwjaarskuur, mening graag

ziet er aardig uit..weet niet of je veel gaat merken van de igf op deze dosis!
vanaf 80mcg kwam het bij mij pas echt tot zn recht....alleen slaat je nakuur kant nog wal, ik zou minimaal 4 weken nakuren en er clomid bij nemen!!

succes!

Indd. opzich een leuk schema alleen zou ik tog wel de test en de deca beiden 2 keer in de week zetten.
De 1 gaat goed op 250mg per week en de ander weer niet dus om het zekere voor het onzekere te nemen zou ik dus op 500mg test en 400mg deca per week gaan zitten.
En aangezien de IGF het ook niet 1 van de goedkoopste kuren maakt zit je denk ik niet op een telleurstelling te wachten;)

• Topic Starter Topic Starter
de test is idd 500 mg per week, ik laat per inspuiting gewoon 3 dagen tussen.

deca is wel maar 1x per week dit kan mss wel wat omhoog ja...

de dosis igf verhogen? heeft iemand meer ervaring met dit spul? zoja dan graag bericht aub.

gecombineerd met insuline zou het een bom moeten zijn maar ben bang voor suikercoma en dergelijke.

Lowlife Scum zei:
de test is idd 500 mg per week, ik laat per inspuiting gewoon 3 dagen tussen.

deca is wel maar 1x per week dit kan mss wel wat omhoog ja...

de dosis igf verhogen? heeft iemand meer ervaring met dit spul? zoja dan graag bericht aub.

gecombineerd met insuline zou het een bom moeten zijn maar ben bang voor suikercoma en dergelijke.

Hou het lekker bij deca testo en e.v.t IGF maar zorg wel dat je weet waar je mee bezig bent:)

• Topic Starter Topic Starter
ja het lukt wel denk ik hoor. ga eerst nog een maandje bulken, en dan na nieuwjaar begin ik met mijn "goeie voornemens" :D

als je je aan je voedingsschema houd(waar ik vanuit ga dat je die hebt) zul je absoluut geen last hebben van de IGF..je wordt misschien wat moe..maar dat is een teken dat het werkt..als je dan wat (complexe) koolhydraten en eiwitten neemt is het zo weg..das mijn ervaring...en als je het toch doet..doe het dan goed..ga dan voor 80mcg ed op zn minst!!

En de nakuur? 2 weken 20 mg nolvadex niet wat mager?

Terug
Naar boven