XXL Nutrition

Mijn opgestelde voedingsschema!

Voix

Cool Novice
Waardering
0
hallo ik heb zo m'n twijfels over mijn opgestelt voedings schema
kijk maar:

DAGELIJKS:
5/7 sneden wit brood
cornflaces, 1volle hand
om de 2/3dagen- 2/3 aardappelen
soms (1x per maand) 5aardbeien
1 banaan
halfvolle melk 1 glas
1sneetje kaas (zelden)
1word(om de 2/3dagen)
veel water/weinig limonade
2pizza's of 1lazania (srry voor schrijfwijze) per week (srry dit is mijn lievelings gerecht)

wat denken jullie ervan je mag er gerust dingen van verwijderen en dingen toevoegen wat voor jullie het beste voedings schema is als je m'n stats bekijkt

alvast bedankt!

Doe je wel op een regelmatig tijdstip eten? Bv om de 2.5 uur? Je bent waarschijnlijk net als mij een beginner, en vooral voor beginners is het belangrijk om een goed voeddingsschema te hebben en er ook daadwerkelijk aan te houden. Ik zou je aan raden om ipv wit brood, volkorenbrood te gaan eten. En voordat je gaat slapen, een kuipje (500gr) magere kwark te gaan eten. Sinds dit een stuk langzamer word opgenomen, wat je dus wilt hebben als je lekker ligt te pitten.

Succes! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Doe je wel op een regelmatig tijdstip eten? Bv om de 2.5 uur? Je bent waarschijnlijk net als mij een beginner, en vooral voor beginners is het belangrijk om een goed voeddingsschema te hebben en er ook daadwerkelijk aan te houden. Ik zou je aan raden om ipv wit brood, volkorenbrood te gaan eten. En voordat je gaat slapen, een kuipje (500gr) magere kwark te gaan eten. Sinds dit een stuk langzamer word opgenomen, wat je dus wilt hebben als je lekker ligt te pitten.

Succes! ;)

wat is namelijk kwark en ik heb de dupe van het slapen ik heb namelijk ADHD en blijf altijd (kan namelijk nooit slapen) tot 23u. hebben jullie iets wat hieraan kandoen, kwark zal ik zeker proberen alvast bedankt!

wat is namelijk kwark en ik heb de dupe van het slapen ik heb namelijk ADHD en blijf altijd (kan namelijk nooit slapen) tot 23u. hebben jullie iets wat hieraan kandoen, kwark zal ik zeker proberen alvast bedankt!

Tegen ADHD is er geloof ik Ritalin. Pin me daar niet op vast s.v.p., ik ben geen dokter.
Succes, komt goed, de wil is er en dat is het halve werk! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Tegen ADHD is er geloof ik Ritalin. Pin me daar niet op vast s.v.p., ik ben geen dokter.
Succes, komt goed, de wil is er en dat is het halve werk! ;)

ja ik neem al heel lang rilatine maar ik zal meer in warm water zitten

alvast bedankt volgende week begin ik eraan!

Wit brood is slecht, daar zit veel te weinig in. Beter bruin/volkoren brood.

Tevens eet je te weinig, om aan te komen zal jij stukken meer moeten gaan eten hoor!

Terug
Naar boven