XXL Nutrition

Mijn persoonlijke cut cycle

GrowXtreme

Novice
Waardering
0
Hey ik ben een flinke kerel van 24 jaar met 5 jaar bodybuilding ervaring (Degelijk met een voedings/trainingschema) Mijn huidige stats zijn

112kg
1.82m
14% BF

Voornamelijk dit laatste ergert mij ik doe sinds enkele maanden steeds cardio na mijn krachttraining maar dit wil maar niet zaken nu was ik aan het denken om misschien een cut cycle te doen met t3/t4 mix + anavar zou dit goede resultaten opleveren of raden jullie het eerder af ?

Probeer eerst eens een ECA stackje voordat je aan schildklierhormonen gaat.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb in die paar maanden ook al om de dag Ephedrine 30 mg genomen ..

Als je denkt dat je voeding en cardio in orde is lijkt et me n heel strak plan om aan de T3 te gaan..

Wat is je kuur verleden??

Je zou met wat test prop 100mg eod en opbouwen tot 100mcg t3 voor 6weken denk ik n heel mooi resultaat bereiken.. Je test zou ook hoger kunnen maar omdat je alleen cut gaat et om het vast houden van je massa natuurlijk.. Dus dan lijkt et me genoeg.. Ondanks je n flinke kerel bent.. Kan ook 150mg eod als je dat liever wilt..

Als je denkt dat je voeding en cardio in orde is lijkt et me n heel strak plan om aan de T3 te gaan..

Wat is je kuur verleden??

Je zou met wat test prop 100mg eod en opbouwen tot 100mcg t3 voor 6weken denk ik n heel mooi resultaat bereiken.. Je test zou ook hoger kunnen maar omdat je alleen cut gaat et om het vast houden van je massa natuurlijk.. Dus dan lijkt et me genoeg.. Ondanks je n flinke kerel bent.. Kan ook 150mg eod als je dat liever wilt..