Mijn huidige stats zijn puur natuur gehaalt en de test zie ik niet zitten omdat ik mezelf niet wil injecteren en niemand heb die het wil doen .. Desondanks zou ik er toch een mild anabool bijdoen voor de spier afbrekende werking van t3 te verkleinen . Aangezien anavar weinig bijwerkingen heeft , oraal te nemen is en volgens mij niet zo extreem anabool lijkt deze me perfect voor met mijn t3/t4 en misschien clen cycle te combineren .
Trouwens de t3/t4 mix die ik krijg heeft de verhouding T3: 12.5 mcg T4: 50 mcg . Er werd mij aangeraden te beginnen met 1 per dag gedurende 3 dagen tot ongeveer 5 per dag en dan af te bouwen tot 0 . Als jullie dit geen goede verhouding vinden is ook nog mogelijk om via mijn dealer t3 te krijgen die gedoseerd is in 25mcg en t4 die gedoseerd is in 100mcg of 200mcg
Clen kan ik krijgen in 40mcg tabs zou ik die er ook nog bijgooien of eerder wachten ?
Is bij deze cycle aangeraden om nog whey/creatine te gebruiken ? Of zou je dat laten ?
Venom hyperdrive 3.0+ en Lean dreams van ALRI en mijn ephedrine 30mg's erbij blijven nemen of deze ook laten vallen ?
Dan heb je bizar goeie stats naturel..
Die combinatie van t3/t4 in 1?? heb ik nog nooit van gehoord..
t4 zet zich om in je lichaam naar t3 wat de werkzame stof is.. t4 word gebruikt bij hgh.. Dat conversie proces icm hgh doet wat met je ofzo.. Ooit wel is gelezen maar weet niet meer.. ben (nog) niet zo op de hoogte van hgh.. Maar is ook niet van toepassing op jou..
Neem gewoon t3.. opbouwen met 25mcg per 3 dagen tot 100mcg (als je beter voeld bij 75mcg moet je dat doen..) afbouwen vanaf 75mcg per 12,5mcg per 3dagen..
Clen heb ik geen ervaring mee maar is nie zo lekkr voor je hart geloof ik.. Hou et lekkr bij T3.. Mischien dat n ander ook n andere mening hier over heeft..
Je shakes zou ik zeker erin houden.. Ik zou zelfs hoger gaan in eiwitten voor spierbehoud.. Neem aan dat je wel redelijk op de hoogte bent van n cut dieet?? Hoog eiwitten laag carbs??
Creatine moet je zelf weten.. Ik zou et niet doen.. Neem et weer na je t3 cycle..
Die andere supps ben ik niet zo van op de hoogte..
Ephedrine zou ik er wel inlaten.. Net ff wat langer uithoudings vermogen met je cardio..
En je zou et dan ook wel prima alleen met anavar kunnen doen..
Probeer je nog wel ff in te lezen over t3.. Is geen speelgoed...