XXL Nutrition

Mijn persoonlijke cut cycle

GrowXtreme

Novice
Waardering
0
Hey ik ben een flinke kerel van 24 jaar met 5 jaar bodybuilding ervaring (Degelijk met een voedings/trainingschema) Mijn huidige stats zijn

112kg
1.82m
14% BF

Voornamelijk dit laatste ergert mij ik doe sinds enkele maanden steeds cardio na mijn krachttraining maar dit wil maar niet zaken nu was ik aan het denken om misschien een cut cycle te doen met t3/t4 mix + anavar zou dit goede resultaten opleveren of raden jullie het eerder af ?

Probeer eerst eens een ECA stackje voordat je aan schildklierhormonen gaat.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb in die paar maanden ook al om de dag Ephedrine 30 mg genomen ..

Als je denkt dat je voeding en cardio in orde is lijkt et me n heel strak plan om aan de T3 te gaan..

Wat is je kuur verleden??

Je zou met wat test prop 100mg eod en opbouwen tot 100mcg t3 voor 6weken denk ik n heel mooi resultaat bereiken.. Je test zou ook hoger kunnen maar omdat je alleen cut gaat et om het vast houden van je massa natuurlijk.. Dus dan lijkt et me genoeg.. Ondanks je n flinke kerel bent.. Kan ook 150mg eod als je dat liever wilt..

Als je denkt dat je voeding en cardio in orde is lijkt et me n heel strak plan om aan de T3 te gaan..

Wat is je kuur verleden??

Je zou met wat test prop 100mg eod en opbouwen tot 100mcg t3 voor 6weken denk ik n heel mooi resultaat bereiken.. Je test zou ook hoger kunnen maar omdat je alleen cut gaat et om het vast houden van je massa natuurlijk.. Dus dan lijkt et me genoeg.. Ondanks je n flinke kerel bent.. Kan ook 150mg eod als je dat liever wilt..

Mijn huidige stats zijn puur natuur gehaalt en de test zie ik niet zitten omdat ik mezelf niet wil injecteren en niemand heb die het wil doen .. Desondanks zou ik er toch een mild anabool bijdoen voor de spier afbrekende werking van t3 te verkleinen . Aangezien anavar weinig bijwerkingen heeft , oraal te nemen is en volgens mij niet zo extreem anabool lijkt deze me perfect voor met mijn t3/t4 en misschien clen cycle te combineren .

Trouwens de t3/t4 mix die ik krijg heeft de verhouding T3: 12.5 mcg T4: 50 mcg . Er werd mij aangeraden te beginnen met 1 per dag gedurende 3 dagen tot ongeveer 5 per dag en dan af te bouwen tot 0 . Als jullie dit geen goede verhouding vinden is ook nog mogelijk om via mijn dealer t3 te krijgen die gedoseerd is in 25mcg en t4 die gedoseerd is in 100mcg of 200mcg

Clen kan ik krijgen in 40mcg tabs zou ik die er ook nog bijgooien of eerder wachten ?

Is bij deze cycle aangeraden om nog whey/creatine te gebruiken ? Of zou je dat laten ?

Venom hyperdrive 3.0+ en Lean dreams van ALRI en mijn ephedrine 30mg's erbij blijven nemen of deze ook laten vallen ?

Mijn huidige stats zijn puur natuur gehaalt en de test zie ik niet zitten omdat ik mezelf niet wil injecteren en niemand heb die het wil doen .. Desondanks zou ik er toch een mild anabool bijdoen voor de spier afbrekende werking van t3 te verkleinen . Aangezien anavar weinig bijwerkingen heeft , oraal te nemen is en volgens mij niet zo extreem anabool lijkt deze me perfect voor met mijn t3/t4 en misschien clen cycle te combineren .

Trouwens de t3/t4 mix die ik krijg heeft de verhouding T3: 12.5 mcg T4: 50 mcg . Er werd mij aangeraden te beginnen met 1 per dag gedurende 3 dagen tot ongeveer 5 per dag en dan af te bouwen tot 0 . Als jullie dit geen goede verhouding vinden is ook nog mogelijk om via mijn dealer t3 te krijgen die gedoseerd is in 25mcg en t4 die gedoseerd is in 100mcg of 200mcg

Clen kan ik krijgen in 40mcg tabs zou ik die er ook nog bijgooien of eerder wachten ?

Is bij deze cycle aangeraden om nog whey/creatine te gebruiken ? Of zou je dat laten ?

Venom hyperdrive 3.0+ en Lean dreams van ALRI en mijn ephedrine 30mg's erbij blijven nemen of deze ook laten vallen ?

Dan heb je bizar goeie stats naturel..

Die combinatie van t3/t4 in 1?? heb ik nog nooit van gehoord..

t4 zet zich om in je lichaam naar t3 wat de werkzame stof is.. t4 word gebruikt bij hgh.. Dat conversie proces icm hgh doet wat met je ofzo.. Ooit wel is gelezen maar weet niet meer.. ben (nog) niet zo op de hoogte van hgh.. Maar is ook niet van toepassing op jou..

Neem gewoon t3.. opbouwen met 25mcg per 3 dagen tot 100mcg (als je beter voeld bij 75mcg moet je dat doen..) afbouwen vanaf 75mcg per 12,5mcg per 3dagen..

Clen heb ik geen ervaring mee maar is nie zo lekkr voor je hart geloof ik.. Hou et lekkr bij T3.. Mischien dat n ander ook n andere mening hier over heeft..

Je shakes zou ik zeker erin houden.. Ik zou zelfs hoger gaan in eiwitten voor spierbehoud.. Neem aan dat je wel redelijk op de hoogte bent van n cut dieet?? Hoog eiwitten laag carbs??

Creatine moet je zelf weten.. Ik zou et niet doen.. Neem et weer na je t3 cycle..

Die andere supps ben ik niet zo van op de hoogte..

Ephedrine zou ik er wel inlaten.. Net ff wat langer uithoudings vermogen met je cardio..

En je zou et dan ook wel prima alleen met anavar kunnen doen..

Probeer je nog wel ff in te lezen over t3.. Is geen speelgoed...

112kg op 14% naturel? Op 1.80m? Weet je zeker dat je je vetpercentage goed hebt?

Misschien eet de topicstarter wel kipfilet van kippen die dagelijks test krijgen geïnjecteerd.

Zulke stats lijken mij niet haalbaar naturel, zowel dan word ik je nieuwe sponsor om jay cutler te verslaan. Dan injecteer ik wel bij jou.

Hij kan met 100 kg droog het poduim op,genetic freak.

Respect voor iemand met zulke stats naturel behaald!!

Misschien heeft hij gewoon zware botten :p

of hij is stiekem
110kg
185cm
20%BF
klinkt klein verschil,maar optisch is het verschil huge

T3 + T4 mix legt je complete schildklier voor altijd plat, serieuze schade heb ik begrepen.
niet doen dus, het is OF OF, niet EN EN!!!!

112kg op 14% naturel? Op 1.80m? Weet je zeker dat je je vetpercentage goed hebt?
Heb het laten meten met vettang door de begeleider van de gym , ja ik heb gewoon goede genen voor spieren te kweken maar hier staat tegenover dat ik mijn vet er zeer moeilijk afkrijg . Jullie zouden mij gewoon aanraden alleen T3 te nemen zonder clen oid ?

Heb het laten meten met vettang door de begeleider van de gym , ja ik heb gewoon goede genen voor spieren te kweken maar hier staat tegenover dat ik mijn vet er zeer moeilijk afkrijg . Jullie zouden mij gewoon aanraden alleen T3 te nemen zonder clen oid ?

T3 anavar.
T3 Clen
T3 Winny

1-10 t3
5-10 oral roid.

Is t3 gedurende zoon tijd niet te lang ? lees meestal iets van een 6 weken (42 dagen)
Vriend van mij raad aan T3 gedurende 6 weken clen 2 week op 2 week af en anavar te gebruiken hoeveel bf zou ik hiermee kwijt kunnen geraken ?

Ik ga ongeveer 500 kcal onder mijn behoefte zitten low in carbs hoog in proteine , 6 weken t3 opbouwen tot 100 mcg plateau voor 1 week en dan terug afbouwen , clen 2 weken op 2 weken af 2 weken op en 50 mg anavar ED

Is t3 gedurende zoon tijd niet te lang ? lees meestal iets van een 6 weken (42 dagen)
Vriend van mij raad aan T3 gedurende 6 weken clen 2 week op 2 week af en anavar te gebruiken hoeveel bf zou ik hiermee kwijt kunnen geraken ?

Ik ga ongeveer 500 kcal onder mijn behoefte zitten low in carbs hoog in proteine , 6 weken t3 opbouwen tot 100 mcg plateau voor 1 week en dan terug afbouwen , clen 2 weken op 2 weken af 2 weken op en 50 mg anavar ED

10 weken no prob.
100 is laag, maar je kan proberen hoe het aanvoelt.
miss 125m,cg proberen.. je ziet zelf wel hoe het gaat...
t3 kan je zelfs een half jaar gebruiken.

Moet ik iets als nakuur nemen ? Of tijdens de kuur om mijn schildklier te beschermen/herstellen ? Is er iets dat je de effecten van clen laat herstellen had al wel gehoort dat keto je clen langer laat gebruiken maar ik zoek eerder een product dat de schadelijkheid beperkt

Terug
Naar boven