Fitness Seller

Mijn progressie na ongeveer een jaar.

JoeryS

Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
93kg
Hey iedereen! Ik lees al een tijdje mee op dit forum en vond het tijd worden zelf ook eens wat te posten.

Eind 2010 vond ik mijn gewichtstoename echt te gek worden. Ik woog toen ongeveer 105kg en besloot dat het roer echt om moest. Ik ben toen zonder sporten, maar door veel lopen, fietsen en gezond en regelmatig eten, in ongeveer een jaar afgevallen naar de 87,5kg.

Medio maart dit jaar ben ik serieus begonnen met sporten en inmiddels weeg ik 93kg. Ik weet niet wat mijn vetpercentage is, maar deze is nog wel te hoog. Toch ben ik gestopt met afvallen, omdat het me steeds moeilijker afging en er ook niets van me over bleef, vooral mijn armen werden ontzettend dun.

Ik ben van plan dan ook tot maart even niet meer aan afvallen te denken, om zo eerst een jaar lekker te kunnen trainen. Na dat jaar wil ik wat cardio in mijn training verwerken, zodat zomer 2013 alles er een stuk beter moet uitzien.

Al met al ben ik toch best tevreden met de progressie die ik in nu 5 maanden trainen en een jaar afvallen (zonder chrash dieet, maar door gewoon gezond en regelmatig te eten) heb behaald.

foto(5).JPG

foto(4).jpg

foto(3).jpg

foto(2).jpg

Goed gedaan :thumbs:

Goede progressie ! vet is zeker een pak gedaald.. Ik zou gwn nu beginnen cleanbulken..

• Topic Starter Topic Starter
Clean eten doe ik sowieso. Van elke week wel een paar dagen vet eten en veel snacken, eet ik nu nog ongeveer 1 x per maand iets wat echt vet is, snackbar bijvoorbeeld. Voor de rest eet ik nu 6 x per dag en na het avondeten niets.

Hoewel mijn voedingsschemanog verre van perfect is merk ik wel dat ik nog steeds redelijk vooruitgang boek.

Ziet er echt netjes uit kerel, gewoon lekker doorgaan! En cardio zou je evt ook nu al in je schema kunnen doen hoor/ Cardio + KT is alleen maar goed, hierdoor word je spiergroei niet minder;).

respect, top gedaan.

Lekker bezig!:thumbs:

hoed af. Er zijn nog mensen met karakter, top.

Toppie! En je vp is zeer zeker niet te hoog!

Ziet er echt veel beter uit, goed gedaan.

Damn, wat een resultaat in 1 jaar, goed gedaan :)

ziet er goed uit!, ga zo door

Bedankt voor de leuke reacties! Echt een motivatie.

Hier ook een foto van mijn been en nog van mijn arm. Mijn benen hebben nog wel werk nodig. (alles wel eigenlijk :))

foto(6).jpg

foto(7).jpg

foto(8).jpg

Laatst bewerkt:
Lekker man! Ziet er zeker goed uit, doorgaan zo!

Heeft iemand een idee wat mijn VP zou kunnen zijn op zowel de before foto als op de recente foro's? Ik heb namelijk zelf geen idee en ben best nieuwsgierig.

Clean eten doe ik sowieso. Van elke week wel een paar dagen vet eten en veel snacken, eet ik nu nog ongeveer 1 x per maand iets wat echt vet is, snackbar bijvoorbeeld. Voor de rest eet ik nu 6 x per dag en na het avondeten niets.

Hoewel mijn voedingsschemanog verre van perfect is merk ik wel dat ik nog steeds redelijk vooruitgang boek.

Waarom zou je na het avond eten niets meer eten?

ah die Joer toch! Wanneer kom je nog eens naar Breda?

Omdat ik zes maaltijden per dag genoeg vind en in die maaltijden nog wel verbetering kan stoppen. Bovendien zet ik vrij makkelijk vet aan ben ik bang snel terug te vallen. Het is zeg maar een gewoonte die ik mezelf heb aangeleerd. Op trainingsdagen neem ik na het sporten nog wel een shake, visolie en multi-vitamine.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 10:12 ----------

ah die Joer toch! Wanneer kom je nog eens naar Breda?

???

Ziet er strak uit maar ik zou toch nog voor een maaltijd gaan na je avondeten. Als je om 6 uur avond eet en stel dat je om 7 uur de volgende dag wakker wordt en ontbijt heb je meer dan 12 uur niks gegeten, gewoon de halve dag dus.

Als je een half uur voor het slapen gewoon een bakje kwark eet, zijn maar iets van 250 Kcal dus je hoeft niet bang te zijn dat je daar snel van zal aankomen. Heb je iig wel de eiwitten om de nacht door te komen :p

Is een overweging. Was van plan na mijn vakantie sowieso 500gr magere kwark te verwerken in twee maaltijdmomenten op mijn werk om zo ook daar beter aan mijn eiwitten te komen.

Terug
Naar boven