AndroidHealthClinic

mijn schema iemand commentaar?

bil pearl

Novice
Waardering
0
maandag borst en biceps en half uur cardio ,dinsdag triceps en benen,woensdag schouders en onderarmen en half uur cardio,donderdag rug,vrijdag armen en half uur cardio, buikspieren train ik 2 a 3 keer per week wat vinden july ervan?

ik vind je slecht in Nederlands

• Topic Starter Topic Starter
ok ik woon al 11 in jaar spanje ik praat alleen nog spaans , wat voor voor schema raad jullie mij aan?

lijkt mij wel wat onduidelijk, misschien een beetje meer details.

mijn doelen zijn wat groter worden maar ik heb een probleem ik word nogal snel dik daar voor doe ik aan cardio 3 keer per week, wat moet ik doen??

heb je geen spaanse dbb?:rolleyes:

waarom helemaal geen rust tussendoor

maandag borst en biceps en half uur cardio
dinsdag triceps en benen
woensdag schouders en onderarmen en half uur cardio
donderdag rug,
vrijdag armen en half uur cardio,

buikspieren train ik 2 a 3 keer per week wat vinden july ervan?

2 keer armen? 3 keer buik?... Elke spiergroep gewoon 1 keer in de week! het heeft geen nut om het vaker te trainen! Je spieren breken af en als jij maar blijf trainen heeft het de kans niet om te herstellen!,, en herstellen is het belangrijkste...

Optie trainingschema (er zijn er veel meer)
maandag: Borst en voorkant/middeschouder
dinsdag: Rug en achterkant schouder
woensdag: lekker rusten!
Donderdag: Benen!
Vrijdag: De armen!

ik train me armen 2 keer per week om dat me armen achterlopen tegenover de rest van me lichaam dus ik moet nieuwe dingen probeeren de omtrek van me armen is 41cm ik wil groter armen krijgen wat moet ik doen??????

Sjoerd, met 2x per week je spier belasten is natuurlijk niet gegarandeerde overbelasting. Je weet toch wel wat de rusttijden zijn voor de spieren, dat is NIET 144 uur (oftewel een weekje ertussen)

Je moet gewoon goed plannen. Er is niks mis met bv een UB/LB schema en dat betekend ook alles 2x per week.

Verder voor de Spaanse Bil(l) Pearl. Je schema vind ik crap. Op woensdag doe je schouders terwijl je dinsdag triceps traint. En je doet onderarmen de dag voor rug. Lijkt me erg omhandig!

Terug
Naar boven