AndroidHealthClinic

Mijn strijd tegen leukemie (aml)

Heavy, lees dit net, en echt wat naar. Voelt waarschijnlijk voor mij sowieso anders aan dan de meeste hier, vanwege het feit dat ik zelf ook aan kanker heb geleden. Ben gelukkig inmiddels weer 10 jaar "clean''. Het ging hier wel om een andere vorm, maar het zelfde principe met een aantal chemo kuren. Ik wens je alle sterkte de komende tijd en mooi dat de chemo aanslaat. Zal dit zeker gaan volgen, houd ons op de hoogte!

Ik lees dit topic ook maar net:S.. Jeetje, wat een verhaal. Ik wens je heel sterkte met alles en gelukkig dat de chemo is aangeslagen :D

Hoe gaat het met je???

Hey man, veel sterkte !!!

Sterkte met alles man!

Als kind heb ik twee maal leukemie gehad. Overigens beide lymfatische en geen myeloïde. Een tijd uit mijn leven waar ik niet bepaald graag aan terug denk. Echter begon het de eerste keer bij mij op mijn 3e levensjaar en kreeg ik mijn recidief op mijn 7e , dus weet ik eigenlijk niet beter dat het ziekenhuis in en uit is. Ik kan me amper voorstellen hoe het moet zijn om na 18 jaar normaal geleefd te hebben opeens met zo'n ziekte te moeten werken! Ik wil je een hart onder de riem steken voor de komende tijd, en hou ons op de hoogte!

yo man, zijn de plannen nu al bekend ? hopelijk gaat alles nog steeds zoals naar behoren. I'm up for scanning next week :)

• Topic Starter Topic Starter
Na een weekje thuis te zijn geweest ben ik inmiddels weer opgenomen, de tweede kuur zit er inmiddels op en ben daar nu van aan het herstellen. De dosering is tien maal hoger dan d eerste kuur. Ik heb het ongelooflijk moeilijk en heb veel last van mijn maag en dergelijke. Het mentale aspect wordt nu ook zwaarder. De bedoeling is dat ik deze kuur doorkom en vervolgens doorga naar de transplantatie. De transplantatie wordt lichamelijk hoogstwaarsch. het zwaarst. Eergister heb ik een chipje gehad een doritos, heb nog nooit van mijn leven zoveel pijn in mijn buik gehad. Dat doe ik dan dus ook niet weer, vannacht nauwelijks geslapen omdat ik zoveel op het toilet zat. Hoe onsmakelijk het ook mag klinken is het wel de werkelijkheid. Dit gun je je ergste vijand niet toe! De bloedwaardes zitten nu op 0,2 dat is erg laag ik hoop over twee weken weer een weekje thuis te zitten om vervolgens door te gaan met de transplantatie!

groet

sterkte bro!

heel veel sterkte man

jeetje dat klinkt heel zwaar. hhhheeeelllll vvveeelll ssssstttttteeerkktee!!

waarom dan toch een transplantatie? uit voorzorg of was dit van te voren al besloten?
is er ook al een donor voor je gevonden die matched?

Heel veel sterkte komende dagen!

Ik wens je het allerbeste, sterkte gozer.

Succes en sterkte man, beterschap!

even doorbijten kerel!

Strekte!!!, Denk aan de fijne dingen in het leven, vrienden, familie e.d.

Ben hier nog niet zo lang maar ik schrok van deze topic.
Heel veel sterkte kerel en natuurlijk ook voor je vrienden/familie.

Hoorde gisteren op het nieuws dat het tegengaan van Leukemi verbeterd is, Lagere dosering, zelfde effect, minder last van bijwerkingen.

Sterkte man!

Na een weekje thuis te zijn geweest ben ik inmiddels weer opgenomen, de tweede kuur zit er inmiddels op en ben daar nu van aan het herstellen. De dosering is tien maal hoger dan d eerste kuur. Ik heb het ongelooflijk moeilijk en heb veel last van mijn maag en dergelijke. Het mentale aspect wordt nu ook zwaarder. De bedoeling is dat ik deze kuur doorkom en vervolgens doorga naar de transplantatie. De transplantatie wordt lichamelijk hoogstwaarsch. het zwaarst. Eergister heb ik een chipje gehad een doritos, heb nog nooit van mijn leven zoveel pijn in mijn buik gehad. Dat doe ik dan dus ook niet weer, vannacht nauwelijks geslapen omdat ik zoveel op het toilet zat. Hoe onsmakelijk het ook mag klinken is het wel de werkelijkheid. Dit gun je je ergste vijand niet toe! De bloedwaardes zitten nu op 0,2 dat is erg laag ik hoop over twee weken weer een weekje thuis te zitten om vervolgens door te gaan met de transplantatie!

groet

Kerel, dit heeft mn tante ook gehad. Die had kanker aan dr alvleesklier en hield hierdoor ook echt helemaal niets meer binnen. Dit gaat stereotype klinken, maar dit is dus precies waar medische marihuana voor is: om je maag te kalmeren zodat je shit binnen kunt houden. Vraag het eens aan je arts, wie weet kom je er stoned een stuk makkelijker door.

En wederom heel veel sterkte kerel!

Heel veel sterkte!

Terug
Naar boven