Fitness Seller

Mijn strijd tegen leukemie (aml)

onwijs veel sterkte toegewenst kerel!
ik volg je

Ik heb altijd een enorm groot respect voor mensen in jou situatie. Ik weet dat het ook geen optie is voor op te geven maar ik kan mij het fysieke en vooral mentale leed niet voorstellen. Het feit dat je er openlijk over durft te bloggen vindt ik echt een staaltje moed en lef.

Ik hoop jouw het allerbeste toe en dat wij jou (ook al is het maar een beetje) moed terug kunnen geven. Succes!

Ik wens je alle sterkte man.

Van de boardsponsors xxl nutrition en body en fitshop heb krijg ik ook het een en ander. Van B&F heb ik een doos gekregen met eiwitrepen en elite whey, per stuk verpakte shakes. Het pakketje van xxl komt vermoedelijk maandag.

Goed dat zij zo snel hebben gereageerd, ik ga je volgen. Hopen dat je een weekje naar huis mag. Thuis is het toch altijd fijner.

Sterkte bro'

Heel veel sterkte!
K ga je volgen.

Laatst bewerkt:
ik ga je ook volgen, respect en enorm veel sterkte man

Sterkte man!

Zo zie je maar dat de artsen hier in Nederland ZWAAR ZUIGEN! Als je ergens last van hebt wimpelen ze je zo weg, nooit checken ze je grondig!

Heel veel sterkte NoSurrender! (toepasselijke nick)
Ik hoop dat je mensen om je heen hebt die je hierbij (blijven) steunen, heel heftig.

Heel veel sterkte. Weet je al hoe lang je behandeling gaat duren? De chemo en depressiviteit die daarmee gepaard gaat zijn op het begin het ergste en zullen naar verloop van tijd aanzienlijk afnemen. Kop omhoog houden dus.

heel veel sterkte.

Succes en Sterkte met een hoofdletter 'S'!

Sterkte man!

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel, ik krijg vandaag te horen of ik een weekje naar huis mag.

Ik zal duimen!

Heel veel sterkte en beterschap gewenst jongen.

ik doe mee met de duimpjes:thumb::thumbs::thumbup:. Sterkte

• Topic Starter Topic Starter
Zojuist nog een bericht van B&F mocht ik in de toekomst iets nodig hebben, kan ik hem altijd contacteren. Geweldig van Ilco, betekent heel veel voor mij!

sterkte man!

Sterkte kerel !!

Terug
Naar boven