AndroidHealthClinic

Mijn strijd tegen leukemie (aml)

IK duim voor je dat je dat weekje naar huis mag. Betekent dan toch dat het goed gaat! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Hoogstwaarschijnlijk weet ik het rond een uur of elf, spannend!!

Ik weet wat je door gaat maken man sterkte! Een vriendin van me heeft nu ook al anderhalf jaar leukemie, Ze was ook pas 16 toen ze het ontdekten. Ze zit nu in de laatste fase en het is zo goed als bijna verholpen. Gelukkig dan. Hou je taai!

Heftig man, veel sterkte toegewenst aan jou en je fam.

Geweldige instelling heb je, kop op houden!! Super aktie ook van de BoardSponsors.

• Topic Starter Topic Starter
De bloedwaardes beginnennte stijgen, woensdag heb ik weer een bloedcontrole en vrijdag weer. Tot die tijd weet ik niet zoveel.

Heel veel sterkte kerel!

yo man,

Heb het al gezegd via pm, er is niets wat we niet aankunnen eh kerel. Blij te horen dat je bloedwaardes weer een beetje beter zijn. Ook goed dat je hier een logje bijhoud, dit zal ik dan ook zeker goed in de gaten houden. Uit ondervinding van m'n eigen log en periode hier op het forum kan ik je zeggen dat je hier veel e-support zal vinden en dat doet natuurlijk ook wel deugd eh :)

Ik was destijds ook 18 toen de beginselen van m'n kanker zich uitten, maar ongeacht wat er gebeurd, altijd de moed erin houden. Trust me, you'll live longer ;)

Veel sterkte man!

ik wens je sterkte en snel veel beterschap

Heel veel sterkte. Kan me bijna niet voorstellen hoe bizar idee het moet zijn dat alles in een keer deze wending neemt, GL bro.

Heel veel sterkte hey!
Het is echt super goed dat je proteine shakes/bars inneemt want jouw lichaam vecht hard tegen de ziekte.. Die bars en shakes helpen prima mee :)

Goede denkwijze!

heel veel sterkte kerel!!! ik weet een beetje wat je doormaakt:mijn zoon heeft 12 jaar geleden ook leukemie gehad, heeft na een zware chemo kuur ,uiteindelijk een bmt moeten ondergaan, is van de chemo vreselijk ziek geweest maar is er uiteindelijk bovenop gekomen!! woont nu op zichzelf, voetbalt op niveau en doet zwaar werk.het is wel zo dat de wetenschap niet stilstaat en elke dag worden er ontdekkingen gedaan die het herstel bevorderen!! toch blijft het een vreselijke ziekte die voor jou en je naasten verschrikkelijk is,wij hielden ons toen staande met de gedachte: het is nu eenmaal zo, en we ondergaan alles, en hopen op een goede afloop. het feit dat je er hier zo over praat bewijst natuurlijk wel dat jij ook in deze fase zit en een positieve instelling hebt....respect!!!!

dit moet een klap zijn zeg...Sterkte man.

Je bent 18? Man super veel sterke kerel.

Heel veel sterkte..en geef nooit op.

Karma voor No Surrender!

Heftig! Heel veel sterkte kerel!

Klote!

Sterkte met herstel en kin omhoog borst vooruit hoe je je ook mag voelen.

JE hoort het tegenwoordig te vaak!

sterkte man!
hopelijk herstel je snel en kun je in deze moeilijke periode toch vaak met goed nieuws komen!

Terug
Naar boven