AndroidHealthClinic

Mijn strijd tegen leukemie (aml)

Zet hem op man, veel beterschap en houdt de moed erin!

Stertke gozer!

Sterkte man!

Shit man, sterkte! En dat allemaal zo opeens .. daar zijn geen woorden voor.

Wat naar om dit zo te lezen.. Veel sterkte bro, hoop dat je er snel beter wordt!

Ahh min hey, bizarre manier ook om erachter te komen... Heel veel sterkte (ook voor familie en vrienden) en hopelijk krijg je de kans om steeds positievere berichten te posten.

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel!

Sterkte man, weet wel dat je na deze zware tijd, kompleet anders in het leven staat dan voorheen.

Sterkte man.
Op 18 jarige leeftijd hoor je je normaal geen zorgen te maken over je gezondheid, maar over chickies en je rijbewijs halen...

Blijf positief man, das erg belangrijk !

K*tziekte...

Sterkte en beterschap!
Never give up!

Geef de moed niet op kerel, positief blijven denken! Je raakt er wel door!

Heel akelig dit
Meer dan het allerbeste toewensen kan ik helaas niet doen, maar empathie doet ook vaak heel veel deugd!

Bro veel sterkte
Houd je in de gaten

Veel sterkte man, ik vind het een hele verschrikkelijke ziekte en ik weet wel zeker dat je er boven op komt zolang je maar er tegen blijft vechten en nooit de moed verliest.
Ik zal je zeker volgen !

Bigg upp !

Thanks, ik hou de moet er zeer zeker in! Alles leek goed te gaan, er werd zelfs gesproken over een weekje naar huis! Totdat ik gister avond weer koorts kreeg, 38,5 welliswaar niet erg hoog maar kreeh er wel dircect antiobiotica voor. Het bloed doet het goed volgens de zuster, het begint langzaam te stijgen. De witte bloedlichaampjes zaten gister op 38 en vandaag op 104. Een 'normaal' persoon zit zo rond de 140. Ik hoop dat ik geen verdere tegenslagen zal ondervinden en deze week nog makkelijk doorkom terwijl de bloedwaardes beginnen te stijgen. Hopelijk kan ik dan een weekje naar huis. Morgen weet ik weer meer over het bloed.

Jezus wat een verhaal man! En zo jong nog! Heel veel sterkte gewenst kerel.

Overigens inderdaad bijzonder dat de boardsponsors je helpen. Karma voor hen!

Sterkte kerel en dat je weer snel beter mag zijn!

Sterkte ermee en never surrender!

Heel veel sterkte en graag gedaan! Hoop dat het zal smaken en natuurlijk dat alles positief zal verlopen. :)

-Leon

bedankt jongens!

Heel veel sterkte en graag gedaan! Hoop dat het zal smaken en natuurlijk dat alles positief zal verlopen. :)

-Leon

Smaakt zeker goed, ik ben ik ben inmiddels van de kunstvoeding af en mede door de repen een halve kilo aangekomen. Tevens heb ik een leuke deal kunnen maken met Ilco, dat heb je wellicht al gehoord of gelezen.

Tevens het pakketje van XXL ontvangen lekkere whey delicious, per stuk verpakt! Een aantal repen en een boekje!

Mijn vorige berichtgeving klopte overigens niet, alle bloedwaars beginnen te stijgen behalve mijn hb (weerstand).

Terug
Naar boven