Allereerst dag all DutchBodybuilding mensen !
Ik ben op deze website gevallen tijdens mijn dagelijkse zoektocht naar manieren om mijn vet te verliezen.
Ik veronschuldig mij alvast voor deze 'wall of text' en ook indien ik mijn vragen in het verkeerde topic geplaatst heb.
Mijn achtergrond:ik ben een man van 31 jaar,mijn beroep is wegenarbeider signalisatie plaatsen en allerlei onderhoud van de gewestwegen.
Maart 2007 = 111.6 kg -fysiek=0
Dit kan zo niet verder !Iets gezonder gaan leven en wat bewegen! Iedere dag me kapotlopen op mn loopband..
Resultaat= 96kg en een geblesseerde rechterknie.. 5maanden out
en opgegeven met sporten.
Juni 2008,ok genoeg is genoeg !Ik wil verdomme zo vet niet meer zijn !
De weegschaal wijst inmiddels 98.7 kg aan !tijd om mij te herpakken.
Veel internet research gedaan:metabolisme
,voeding,sport -allrighty-
Ik begin met s'ochtens een licht ontbijt te nemen wat ik voorheen nooit deed.Amazing een week later na ieder ochtend mijn boterhammetje binnen te duwen als het ware krijg ik na een week honger als ik opsta en ontbijten word een automatisme.
Ieder 3uur iets kleins veroberen om mijn metabolisme te boosten en na 19.00 niets meer eten ok done ..
Veel water drinken
bleeeh ..
Ok iedere dag 3L min en meer indien mogelijk ..
s'Avonds na het werk wat cardio op mijn hometrainer 1uur.
Meer research op het internet : Cardio in combinatie met krachttraining ? mmm intersant die piramides !
Meer research.. cola,limonade,burn --> SLECHT WTF !!
Ok gedaan met cola en de rest, na een tijdje miste ik het zelf niet eens meer.
Research:groenten zijn goed voor je.. jaduh
Intussen setje gewichten besteld en gearriveerd.Rustig beginnen en info zoek hoe het best trainen.
Ik maak een keuze: ik spaar mijn benen voor cardio tot ik op een beter gewicht ben en besluit mij te focussen op mijn armen,schouders en buikspieren (borstspieren later wegens gebrek aan materiaal)Een sportschool/fitness is niets voor mij,ik train liever thuis alleen.
Meer research : Stackers-intressant ! ik bestel een potje
(inmiddels al een tweede)
1 Augustus 2008 :een volle maand niet gaan werken !Ik besluit er een sportieve vakantie van te maken met enkel 1 doel voor ogen:zoveel mogelijk vet verliezen en mijn huidige toestand van spieren te behouden/versterken.
We zijn inmiddels 13augustus en wat doe ik zoal ?
Hoe ziet mijn dag(en) eruit ?
Hoe kan ik nog effecienter vet verliezen?
08.00 uur
pstaan,direct licht ontbijten :een sneetje brood met een klein beetje light smeerkaas,een tas groene thee en een Stacker3XPLC.Voor de training een theelepeltje Whey protein met water.
08.45 uur :Cardio of de fiets 35-50 min op een matig tempo,iedere 10 min wat meer weerstand.
10.00u:eten:een appel of sinaasappel.
12.00u:eten: 3 deftige soeplepels van mijn speciaal gemaakte uber vetafdrijvende groentenmix(sla,tomaat,ui,look,spaanse look,gewone knoflook,selder,radijs,bloemkool,komkommer,rode bietjes,asperges -allemaal fijn gehakt en gemend met wat peper en azijn)met een plakje gerookte zalm en een sneetje voorgebakte rosbief in de oven, 1 sneetje brood met een klein blokje kaas.als dessert een Stacker3 XPLC.
13.00 uur:gewichttraining -2min pause tussen ieder set-
Biceps: 4 setjes staande barbell curl per dag afwisselend met 4setjes seated concentration curl.
Schouders: 4setjes Front raise iedere dag afwisselend met seated lateral raises en Bent-over single-arm raises.
Rug(bovenkant):4 setjes Shoulder shrugs.
Buikspieren:2 setjes van 50 twists met klein gewicht (2kg),4setjes crunch met de handen achter het hoofd,4setjes reverse crunch.
Oef bekaf maar happy,een theelepeltje Whey Protein met water.
14.30 uur:eten: een appel of een sinaasappel en een groene thee.
17.00 uur:eten:een gebaken kipfiletje met 3lepels van mn groentemix en een sneetje droog brood.dessert een heerlijk Stacker3 XPLC met een groene thee...
18.30 uur: een uur intense cardio
23.00-00.00 uur :slapen
Inmiddels heb ik mijn 4-5 L water binnen.
Ik heb mij deze ochtend nuchter gewogen op de weegschaal(na het pissen/kakken
) en de weegschaal duide 96.4kg aan 
Ik wil tegen 1September zoveel mogelijk vet kwijt .
Dan ben ik van plan verder zo gezond mogelijk te eten en iedere dag na het avondmaal ofwel krachttraining en de andere dag Cardio,in het weekend werk in mijn schema af zoals ik nu in de vakantie bezig ben totdat ik op mijn streefgewicht 75-80 kilo ben.Daarna ben ik toch wel van plan iets normaler te gaan leven qua eten maar ook mijn gewicht/spieren te behouden en te blijven sporten.Mijn ommekeer in levensT mag maybe wel freakish zijn maar er moet iets aan gedaan worden,ik wil zo niet verder meer en door het leven gaan als een vetz*k..
Mijn huidige mentale en lichaamelijke toestand:wel,ik zie er al stukken beter uit behalve die verrekte dikke buik en zwembandjes (die toch al wat gekrompen is) en ben redelijk gelukkig met mijn vorderingen zover.Voor wat hoort wat -no pain no gain-
Wat vraag ik nu .. hoe kan ik efficienter vet verliezen tijdens deze maand en erna..wat doe ik verkeerd?Alle tips en kritiek zijn welkom.
Alvast bedankt indien je de tijd genomen hebt dit te lezen en/of te antwoorden.
Een vastberaden en wanhopige dikkerd.
Ik ben op deze website gevallen tijdens mijn dagelijkse zoektocht naar manieren om mijn vet te verliezen.
Ik veronschuldig mij alvast voor deze 'wall of text' en ook indien ik mijn vragen in het verkeerde topic geplaatst heb.
Mijn achtergrond:ik ben een man van 31 jaar,mijn beroep is wegenarbeider signalisatie plaatsen en allerlei onderhoud van de gewestwegen.
Maart 2007 = 111.6 kg -fysiek=0
Dit kan zo niet verder !Iets gezonder gaan leven en wat bewegen! Iedere dag me kapotlopen op mn loopband..Resultaat= 96kg en een geblesseerde rechterknie.. 5maanden out
en opgegeven met sporten.Juni 2008,ok genoeg is genoeg !Ik wil verdomme zo vet niet meer zijn !
De weegschaal wijst inmiddels 98.7 kg aan !tijd om mij te herpakken.
Veel internet research gedaan:metabolisme
,voeding,sport -allrighty-Ik begin met s'ochtens een licht ontbijt te nemen wat ik voorheen nooit deed.Amazing een week later na ieder ochtend mijn boterhammetje binnen te duwen als het ware krijg ik na een week honger als ik opsta en ontbijten word een automatisme.
Ieder 3uur iets kleins veroberen om mijn metabolisme te boosten en na 19.00 niets meer eten ok done ..
Veel water drinken
bleeeh ..Ok iedere dag 3L min en meer indien mogelijk ..
s'Avonds na het werk wat cardio op mijn hometrainer 1uur.
Meer research op het internet : Cardio in combinatie met krachttraining ? mmm intersant die piramides !
Meer research.. cola,limonade,burn --> SLECHT WTF !!

Ok gedaan met cola en de rest, na een tijdje miste ik het zelf niet eens meer.
Research:groenten zijn goed voor je.. jaduh
Intussen setje gewichten besteld en gearriveerd.Rustig beginnen en info zoek hoe het best trainen.
Ik maak een keuze: ik spaar mijn benen voor cardio tot ik op een beter gewicht ben en besluit mij te focussen op mijn armen,schouders en buikspieren (borstspieren later wegens gebrek aan materiaal)Een sportschool/fitness is niets voor mij,ik train liever thuis alleen.
Meer research : Stackers-intressant ! ik bestel een potje
(inmiddels al een tweede)1 Augustus 2008 :een volle maand niet gaan werken !Ik besluit er een sportieve vakantie van te maken met enkel 1 doel voor ogen:zoveel mogelijk vet verliezen en mijn huidige toestand van spieren te behouden/versterken.
We zijn inmiddels 13augustus en wat doe ik zoal ?
Hoe ziet mijn dag(en) eruit ?
Hoe kan ik nog effecienter vet verliezen?
08.00 uur
pstaan,direct licht ontbijten :een sneetje brood met een klein beetje light smeerkaas,een tas groene thee en een Stacker3XPLC.Voor de training een theelepeltje Whey protein met water.08.45 uur :Cardio of de fiets 35-50 min op een matig tempo,iedere 10 min wat meer weerstand.
10.00u:eten:een appel of sinaasappel.
12.00u:eten: 3 deftige soeplepels van mijn speciaal gemaakte uber vetafdrijvende groentenmix(sla,tomaat,ui,look,spaanse look,gewone knoflook,selder,radijs,bloemkool,komkommer,rode bietjes,asperges -allemaal fijn gehakt en gemend met wat peper en azijn)met een plakje gerookte zalm en een sneetje voorgebakte rosbief in de oven, 1 sneetje brood met een klein blokje kaas.als dessert een Stacker3 XPLC.
13.00 uur:gewichttraining -2min pause tussen ieder set-
Biceps: 4 setjes staande barbell curl per dag afwisselend met 4setjes seated concentration curl.
Schouders: 4setjes Front raise iedere dag afwisselend met seated lateral raises en Bent-over single-arm raises.
Rug(bovenkant):4 setjes Shoulder shrugs.
Buikspieren:2 setjes van 50 twists met klein gewicht (2kg),4setjes crunch met de handen achter het hoofd,4setjes reverse crunch.
Oef bekaf maar happy,een theelepeltje Whey Protein met water.
14.30 uur:eten: een appel of een sinaasappel en een groene thee.
17.00 uur:eten:een gebaken kipfiletje met 3lepels van mn groentemix en een sneetje droog brood.dessert een heerlijk Stacker3 XPLC met een groene thee...
18.30 uur: een uur intense cardio
23.00-00.00 uur :slapen
Inmiddels heb ik mijn 4-5 L water binnen.
Ik heb mij deze ochtend nuchter gewogen op de weegschaal(na het pissen/kakken
) en de weegschaal duide 96.4kg aan 
Ik wil tegen 1September zoveel mogelijk vet kwijt .
Dan ben ik van plan verder zo gezond mogelijk te eten en iedere dag na het avondmaal ofwel krachttraining en de andere dag Cardio,in het weekend werk in mijn schema af zoals ik nu in de vakantie bezig ben totdat ik op mijn streefgewicht 75-80 kilo ben.Daarna ben ik toch wel van plan iets normaler te gaan leven qua eten maar ook mijn gewicht/spieren te behouden en te blijven sporten.Mijn ommekeer in levensT mag maybe wel freakish zijn maar er moet iets aan gedaan worden,ik wil zo niet verder meer en door het leven gaan als een vetz*k..

Mijn huidige mentale en lichaamelijke toestand:wel,ik zie er al stukken beter uit behalve die verrekte dikke buik en zwembandjes (die toch al wat gekrompen is) en ben redelijk gelukkig met mijn vorderingen zover.Voor wat hoort wat -no pain no gain-
Wat vraag ik nu .. hoe kan ik efficienter vet verliezen tijdens deze maand en erna..wat doe ik verkeerd?Alle tips en kritiek zijn welkom.
Alvast bedankt indien je de tijd genomen hebt dit te lezen en/of te antwoorden.
Een vastberaden en wanhopige dikkerd.

(al is keto veel makkelijker vol te houden, maar nog steeds zwaar k*t , vergis je niet)

. Ik begrijp wel wat hij bedoeld, laatste tijd krijgen we nieuwe leden die meteen hier zonder echte research op het forum een topic aanmaken of ze het wel goed doen.