Fitness Seller

Mijn strijd tegen vetverlies ..

• Topic Starter Topic Starter
Ban ook niet alle koolhydraten uit je voeding, maar enkel de enkelvoudige (i.e. snoepgoed, deegwaren, etc). Complexe koolhydraten (havermout, brinta, broccoli, spruitjes, etc)

TO HELL WITH SPRUITEN :eek:

sorry maar dat krijg ik echt niet binnen,walgelijk gewoon..

• Topic Starter Topic Starter
Voor de rest, slaap goed en geef niet te snel op. Het gaat niet in 1 keer en als je voor Sept. veel wilt afvallen...dat gaat niet lukken, misschien wel wat maar niet super veel...dus hou de moed erin en ga gewoon door met deze motivatie, dan komt het wel goed :)!

Ik ben inderdaad niet van plan na september op te geven,verre van ik vermoord die vette luie kl***zak in mij gewoon.
Ik tracht gewoon iets bereikt te hebben tegen 1 september ..een doel zeg maar,je kent het wel die kwetsende opmerkingen op het werk vaak van mensen die erzelf als een vette pot uitzien maar ik laat het niet merken dat het mij zo kwetst.

Toen ik 12 jaar geleden met school gedaan had woog ik 75-78 Kg en had ik zowaar zichtbare abs en was redelijk afgetraind-niet super gespierd of zo maar strak. na 11 jaar gewerkt te hebben woog ik meer dan 109KG:eek:..
beetje logisch dat die mensen op het werk mij uitlachen maar ik bedank ze ook die klootzakken,ze hebben gelijk en ik gebruik ze als motivatie..
Weet dat ik nog nooit iemand vetz*k of zo genoemd heb,ik verlaag me daartoe niet als lachen met iemands gewicht of handicap,nog nooit of never gedaan en never will

ik heb die 109kg teruggebracht naar 96 kg (nu 94.6:D)sinds mijn eerste post.
Ik ben gestopt met die urenlange cardio en doe nu 2x HIIT cardio daags 20-25 min.ik moet zeggen potverdomme die resultaten liegen er nie om als ik in de spiegel kijk..

Die mensen op je werk zijn gewoon onvolwassen als ze zich zo tegen je gedragen, slaat nergens op. Maar goed dat je ipv je zelf laat kleineren er tegenaan gaat en je collega's als motivatie ziet. Het lijkt me eerlijk gezegd niet makkelijk om in zo'n omgeving te werken met mensen die zich niet fatsoenlijk kunnen gedragen.

In iedere geval, veel suc6 met trainen. Als je nog vragen hebt horen we het wel. Laat me wel weten hoe het je afgaat he :) ben benieuwd of je je doel tegen Sept. gehaald hebt zoals wat je in je achterhoofd hebt.

Hey bedankt voor je motivatie en inderdaad die macB valt wat uit de bocht:D,die schijnt niet te begrijpen dat ik gewoon tegen volgende zomer gewoon een broek maatje 36 wil aantrekken zonder een flap vet erover en dat ik er eigenlijk niet als een gorilla wil uitzien.afin.

Wat die stackers betreft ik geloof al laaaaaang niet meer dat ze ook maar iets doen voor mijn vetverbranding MAAR ik heb er es een dag of 2 mee gestopt en ik miste wel heel erg de enorme energieboost die ze geven..

Intussen ben ik ook gestopt met carbs te negeren en besef dat ik die wel heel hard nodig heb om intens te kunnen trainen maar na 14.00 uur tracht ik die carbies wel te mijden en enkel bronnen van eiwitten en veel groenten te eten.

Fruit eet ik niet meer omwille van de suikers,de suiker ban ik uit mn leven.

Ik begrijp nu ook dat afvallen een kwestie van energie-in vs energie-out is maar hoe ik dit correct bereken is mij nog een compleet raadsel

Havermout als ontbijt heb ik dus ook deze week ontdekt.
Die kwark waarover jullie het hebben ? wtf is dat ?is het yohurt of zoiets ik heb deze week zowat ieder potje yohurt van Delhaize en Lidil gelezen maar ik vind da gewoon nie ?

Inderdaad de motivatie is er en ik ben nog niet van plan op te geven maar de kennis van voeding en juiste training is nog ver zoek...

Las je reactie pas later dan die andere,

Goed dat je gestopt bent met die stackers...laat je lichaam wennen. Als je goed eet en zelf een goede conditie opbouwt dan moet het helemaal goed komen met je!

Fruit kun je op zich wel eten maar dan in de ochtend of direct na je training om je spieren weer te voorzien van suikers.

Havermout als ontbijt is goed :thumbs:...voor jou denk ik het beste met flink wat magere melk.

Magere kwark is eigenlijk hele verse kaas (fromage frais). De melk wordt aangezuurd met melkzuurbacteriën, waarna er stremsel aan wordt toegevoegd. Na 24 uur verzuren en stremmen op kamertemperatuur wordt de massa gesneden en in een kwarkzak uitgelekt. Er blijft dan ong. eenderde over en dat is kwark. Het heeft een hele zachte neutrale smaak.

Kwark soorten varieëren erg..je moet wel de naturel kwark hebben ZONDER toevoegingen! Deze bevat namelijk gewoon veel eiwitten en weinig koolhydraten (toegevoegde suikers). De ene kwark verschilt erg qua smaak + structuur met de andere, dus gewoon even uitproberen. Zelf ben ik verrukt op de biologische Weerribbenkwark van de natuurwinkel..die is super vol van smaak met een dikke structuur...en heeft zo'n 9,3 gram eiwitten per 100 gram.

En positief denken. Met elke cardio en elke goede maaltijd sta je dichter bij je doel.

@spoon : wie heeft je ooit wijs gemaakt dat in appels eiwit zitten?
En dat je dat nog serieus gelooft op je 31ste.

Voor de rest, slaap goed en geef niet te snel op. Het gaat niet in 1 keer en als je voor Sept. veel wilt afvallen...dat gaat niet lukken, misschien wel wat maar niet super veel...dus hou de moed erin en ga gewoon door met deze motivatie, dan komt het wel goed :)!

Ik ben inderdaad niet van plan na september op te geven,verre van ik vermoord die vette luie kl***zak in mij gewoon.
Ik tracht gewoon iets bereikt te hebben tegen 1 september ..een doel zeg maar,je kent het wel die kwetsende opmerkingen op het werk vaak van mensen die erzelf als een vette pot uitzien maar ik laat het niet merken dat het mij zo kwetst.

Toen ik 12 jaar geleden met school gedaan had woog ik 75-78 Kg en had ik zowaar zichtbare abs en was redelijk afgetraind-niet super gespierd of zo maar strak. na 11 jaar gewerkt te hebben woog ik meer dan 109KG:eek:..
beetje logisch dat die mensen op het werk mij uitlachen maar ik bedank ze ook die klootzakken,ze hebben gelijk en ik gebruik ze als motivatie..
Weet dat ik nog nooit iemand vetz*k of zo genoemd heb,ik verlaag me daartoe niet als lachen met iemands gewicht of handicap,nog nooit of never gedaan en never will

ik heb die 109kg teruggebracht naar 96 kg (nu 94.6:D)sinds mijn eerste post.
Ik ben gestopt met die urenlange cardio en doe nu 2x HIIT cardio daags 20-25 min.ik moet zeggen potverdomme die resultaten liegen er nie om als ik in de spiegel kijk..

Je geeft zelf al de goede benaming voor die personen, het zijn klootzakken, dus laat ze doen en gebruik ze idd als motivatie. Ik weet precies wat je bedoeld met kwetsende opmerkingen, want ik ben er bekend mee:o

Maar he wat is er beter dan over 6 maanden naar je werk toe te gaan met de gedachte dat die personen met hun mond open naar je zullen kijken, vol verbazing.

Keep going;)

Probeer eens de magere kwark van de aldi.
Merk : jogging
10,3 gram eiwitten per 100gram.

Train nu net zelf 4 weken en eet dit elke avond [500gram] met 3 schyven ananas voor de smaak:p.

Wel ananas op eigen sap anders heb je weer een boel suikers erbij:(.

keep up the good work.

Terug
Naar boven