Voor de rest,
slaap goed en
geef niet te snel op. Het gaat niet in 1 keer en als je voor Sept. veel wilt afvallen...dat gaat niet lukken, misschien wel wat maar niet super veel...dus hou de moed erin en ga gewoon door met deze motivatie, dan komt het wel goed

!
Ik ben inderdaad niet van plan na september op te geven,verre van ik vermoord die vette luie kl***zak in mij gewoon.
Ik tracht gewoon iets bereikt te hebben tegen 1 september ..een doel zeg maar,je kent het wel die kwetsende opmerkingen op het werk vaak van mensen die erzelf als een vette pot uitzien maar ik laat het niet merken dat het mij zo kwetst.
Toen ik 12 jaar geleden met school gedaan had woog ik 75-78 Kg en had ik zowaar zichtbare abs en was redelijk afgetraind-niet super gespierd of zo maar strak. na 11 jaar gewerkt te hebben woog ik meer dan 109KG

..
beetje logisch dat die mensen op het werk mij uitlachen maar ik bedank ze ook die klootzakken,ze hebben gelijk en ik gebruik ze als motivatie..
Weet dat ik nog nooit iemand vetz*k of zo genoemd heb,ik verlaag me daartoe niet als lachen met iemands gewicht of handicap,nog nooit of never gedaan en never will
ik heb die 109kg teruggebracht naar 96 kg (nu 94.6

)sinds mijn eerste post.
Ik ben gestopt met die urenlange cardio en doe nu 2x HIIT cardio daags 20-25 min.ik moet zeggen potverdomme die resultaten liegen er nie om als ik in de spiegel kijk..