XXL Nutrition

Mijn verhaal

• Topic Starter Topic Starter
Ik had dit nog helemaal niet gezien..

Jee wat een verhaal, heftig. Ik ben blij dat jullie er (hetzij met een hoop troubles) wel aan uit zijn gekomen.:)

Ik snap dat je inderdaad dan een uitlaatklep nodig had. Mooi dat je die ook gevonden hebt. Geniet inderdaad van het sporten, fouten of niet, uiteindelijk doe je het ook voor je lol.

Bedankt Nitty. :)

Nice mate !

En borstkanker, hé bah, mijn vrouwtje heeft er ook al mee te maken gehad. Was niet
ons mooiste jaar. Maarja, samen erdoor, sterker erdoor

Nice mate !

En borstkanker, hé bah, mijn vrouwtje heeft er ook al mee te maken gehad. Was niet
ons mooiste jaar. Maarja, samen erdoor, sterker erdoor

Yup echt klote. Wij zijn er mee bezig sinds 2006. En binnenkort moeten de eierstokken en eileiders er ook nog uit. Het verhaal is nog lang niet voorbij.
Liefde maakt veel goed hoor. :)
En weglopen heb ik nooit gedaan. :o

Yup echt klote. Wij zijn er mee bezig sinds 2006. En binnenkort moeten de eierstokken en eileiders er ook nog uit. Het verhaal is nog lang niet voorbij.
Liefde maakt veel goed hoor. :)
En weglopen heb ik nooit gedaan. :o

Ja, wij zitten ook van 2006 ermee ... voorlopig is mijn vrouw er even vanaf.
Maar eens er een 2de kleine is, gaat ze ook de eierstokken enzo eruit laten
halen. Tumor gevoelig gezwel had ze, en blijkbaar wordt dat dan altijd gedaan.

En je loopt vaak genoeg weg, maar je komt wel altijd terug ook ;)

Ja, wij zitten ook van 2006 ermee ... voorlopig is mijn vrouw er even vanaf.
Maar eens er een 2de kleine is, gaat ze ook de eierstokken enzo eruit laten
halen. Tumor gevoelig gezwel had ze, en blijkbaar wordt dat dan altijd gedaan.

En je loopt vaak genoeg weg, maar je komt wel altijd terug ook ;)

Mijn vrouw heeft het zogenaamde BRCA1 gen-mutatie. Deze zorgt voor 60-70% kans op herkeerbare borstkanker en voor 50% kans op eierstokkanker.
Hiervoor is preventieve amputatie van de borsten en verwijderen van de eierstokken en eileiders noodzakelijk.
Althans dit is het voorgestelde protocol in Nederland. Belgie is daarin veel verder. En in Brussel zit een topchirurg als het gaat om amputatie en gelijktijdige reconstructie.
misschien dat ik daarom ook met mijn lichaam bezig ben. Wie zal het zeggen.

De gezondheid is nu top en de liefde nog veel beter. :)

Respect.
Wel heel grappig om hier een ijshockeyer tegen te komen, zo'n onbekende sport. Ik heb zelf ook ijshockey gespeeld (jeugd, ben nu 15 dus). Wat is uw naam? Misschien herken ik de naam wel & bij welke clubs gespeeld? Ik heb bij de Smoke Eaters gespeelt, haha.
Succes met bb!

Respect.
Wel heel grappig om hier een ijshockeyer tegen te komen, zo'n onbekende sport. Ik heb zelf ook ijshockey gespeeld (jeugd, ben nu 15 dus). Wat is uw naam? Misschien herken ik de naam wel & bij welke clubs gespeeld? Ik heb bij de Smoke Eaters gespeelt, haha.
Succes met bb!

Hahaha Ik speelde toen jij nog niet was geboren. De gouden ijshockey tijd in Nederland.
Ik heb bij Leiden Lions gespeeld en de Leiden Menken team. Jeugd en Ere divisie.
Ik heb van mijn 12de tot mijn 21e gespeeld. :)

Haha, ik heb wel ook meerdere keren tegen Leiden Lions gespeeld. Ik neem aan dat in uw tijd het ijshockey nog minder publiciteit had? En als ik dat mag vragen; werd u ook (goed) betaald toen der tijd in de Eredivisie?

Haha, ik heb wel ook meerdere keren tegen Leiden Lions gespeeld. Ik neem aan dat in uw tijd het ijshockey nog minder publiciteit had? En als ik dat mag vragen; werd u ook (goed) betaald toen der tijd in de Eredivisie?

Nou begin eerst met mij "jij" te noemen. ;)
In mijn tijd (oeps ik ben oud) :p, toen was ijshockey in zijn hoogtij dagen. Radio verlaggeving, live tv uitzending van belangrijke wedstrijden zoals het NRC Handelsbald-cup, Nederlandse beker, wedstrijden van het Nederlands team dat toen de A status had. En ook op de wintergames heeft meegedaan.
Enne verdiensten. Er waren 7 pro's Ted Meyer is de enige die ik nog ken. En een Amerikaanse goalie die is hier gebleven, werd verliefd.
Ik kreeg per wedstrijd betaald. Lag ook aan de opkomst van supporters.
En het was altijd een vol huis.

Nou begin eerst met mij "jij" te noemen. ;)
In mijn tijd (oeps ik ben oud) :p, toen was ijshockey in zijn hoogtij dagen. Radio verlaggeving, live tv uitzending van belangrijke wedstrijden zoals het NRC Handelsbald-cup, Nederlandse beker, wedstrijden van het Nederlands team dat toen de A status had. En ook op de wintergames heeft meegedaan.
Enne verdiensten. Er waren 7 pro's Ted Meyer is de enige die ik nog ken. En een Amerikaanse goalie die is hier gebleven, werd verliefd.
Ik kreeg per wedstrijd betaald. Lag ook aan de opkomst van supporters.
En het was altijd een vol huis.

Ah, is wel leuk te horen van die tijd zo'n sfeerverslag. Ik heb geen idee he, dus het is maar een gok; maar was dat de tijd van bv Chris Eimers etc etc (kom even niet op de namen haha)?
Waar waren die wintergames? Beetje veel vragen, maar vol nieuwsierigheid haha. Leuk om een ijshockeyer hier tegen te komen:)

Ah, is wel leuk te horen van die tijd zo'n sfeerverslag. Ik heb geen idee he, dus het is maar een gok; maar was dat de tijd van bv Chris Eimers etc etc (kom even niet op de namen haha)?
Waar waren die wintergames? Beetje veel vragen, maar vol nieuwsierigheid haha. Leuk om een ijshockeyer hier tegen te komen:)

Het waren de WOS van Lake Placid 1980. Topsport toen, nu alleen breedte sport.
Er is in die periode veel geld verdient, maar ook veel verdwenen. Teammanagers, managers van spelers. Spelers die in Europa gingen spelen.
En daarna is in de nadagen van de toppositie een ijsbaan in Zoeterwoude neergezet. Veel ambitie maar helaas alle realiteit verloren.
Ik ken nog een naam Dave Kuomo. Wereld vent en trainer. Mijn inspiratie en motivator.

Mijn verhaal toch maar even updaten. Want er komt nog zat bij natuurlijk. ;)
Bij mijn vrouw zijn inmiddels alle operaties uit haar lichaam verdwenen.
Ze heeft een baan bij de thuiszorg, iets wat wij ook nodig hebben gehad. :)
Maar goed, zij is nu iets van 20kg afgevallen. Gemiddelt kost het je lichaam een maand om een narcose van 1 uur te verwerken.
Nu is ze in een korte periode in totaal 42uur onder narcose geweest. Waarvan een 21 uur durende operatie de langste is geweest.
Dit zorgde voor een opgeblazen lichaam, met name rondom de buik en borst. Vochtregulatie van het lijf dat niet goed werkt en nog meer van die shit.

Maar nu een op en top vrouw en happy met haar lijf. Ze heeft nog steeds een operatie of wat te gaan.
Eierstokken eruit en mogelijk herstel van de mislukte borst.

En ik dan. Nou ik ben vol bezig met bodybuilding. Heb Ray Simon gevraagt mij te begeleiden en dat gaat top.
Mijn doel is de YBF 2013 en Ray heeft er alle vertrouwen in, nou dat geeft de burger moed toch.
En mijn vrouw steund me 100%. Wat moet je nog meer.
Dit is mijn update.

Lees dit nu pas, wat een verhaal. succes ouwe :thumb:

Damn Ron,

Lees ook pas nu je verhaal, allereerst bijzonder, bijzonder, bijzonder veel respect.
Hoop dat je vrouw het goed maakt, mijn moeder is nu net, voor hetzelfde, klaar met haar chemo en bestraling dus kan me er enigszins in verplaatsen.

Nooit te oud om te leren zeggen ze, denk dat ook met sporten. Ik vond mezelf al oud om de draad weer op te pakken.

Goed bezig kerel, ik volg

Damn Ron,

Lees ook pas nu je verhaal, allereerst bijzonder, bijzonder, bijzonder veel respect.
Hoop dat je vrouw het goed maakt, mijn moeder is nu net, voor hetzelfde, klaar met haar chemo en bestraling dus kan me er enigszins in verplaatsen.

Nooit te oud om te leren zeggen ze, denk dat ook met sporten. Ik vond mezelf al oud om de draad weer op te pakken.

Goed bezig kerel, ik volg

Djees not funny die bortskanker. Het vervelende voor mensen aan de zijkant, je kan geen reet doen.
Je bent er en wil zoveel. Als je maar onthoudt dat je aanwezigheid voldoende is.
Wens je alle sterkte met je moeder.
Met mijn vrouw gaat het goed. Dit jaar staat eierstokken en eileiders verwijderen op de agenda. Preventief vanwege BRCA1 gen mutatie. Maar ook daar komen wij wel overheen. :)

Je bent welkom hier, maar post hier niet zoveel hoor. ;) Zie mijn log daar ben ik actiever. :D

Ben even heel stil na dit gelezen te hebben.... maar nu snap ik je opmerking van gisteren dat je heel wat meegemaakt hebt in de jaren en met je familie. Dat geeft me nog meer bewondering van hoe jij/jullie er zo doorheen gekomen zijn en hoe ver je nu bent en staat. Echt het respect voor je groeit bij me en ik ben dankbaar dat jij wat je geleerd hebt met me wil delen en mij wil steunen in mijn tocht verder terug het leven in. Daarvoor nogmaals dank je.:)

Hoe ver staat het nu met de operatie van je vrouw? Ik weet inmiddels hoe het gaat gezien mijn stiefmoeder nu ook na 20 jaar haar 2 de borst is verloren en een deel van de lymfe. Bij haar gaan nu ook de eierstokken eruit al ze klaar is met de chemo die ze nu nog een jaar moet hebben.

Nancy moet nog enkel haar eierestokken en eileiders laten verwijderen. En dat staat op de agenda voor dit jaar.
Dus we zijn nog wel ff bezig. Maar daar komen we echt wel weer overheen.

Ik laat nooit mijn kop hangen, dus hier ook niet. Ben wel realistisch maar niet persimistisch.

Als dat dit jaar nog moet zal er inderdaad nog wel een moeilijke periode gaan komen.
Maar ik weet zelf ook wat liefde en er voor elkaar zijn kan doen in moeilijke situaties. Dus ook daar zullen jullie je wederom doorheen slaan.

Tja.. een kop laten hangen... dat is ook nooit mijn ding geweest. Vooruit kijken met een realistische blik is juist hetgeen wat je hier doorheen helpt en je uiteindelijk samen sterker in je schoenen doet staan! :)

Terug
Naar boven