AndroidHealthClinic

Mijn voedingschema

Skiemoe

Dutch Bodybuilder
Waardering
77
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Stats: 18 jaar 82kg, 1m78 en 12% vp
Doel: 9-10% vp
Dit schema is voor een week en dan verander ik die terug.
Misschien voor mensen die een voorbeeld zoeken van een schema en niet weten hoe te beginnen ofzo..
De supplemente hangt af van dag tot dag.
Screenshot_9.png

* Als je het niet goed ziet -> CTRL en + word het groter.

Jij maakt Amerikaanse/Engelse voedingsschema's? Of heb je dit ergens kant en klaar vandaag geplukt

• Topic Starter Topic Starter
Jij maakt Amerikaanse/Engelse voedingsschema's? Of heb je dit ergens kant en klaar vandaag geplukt
Iemand heeft dit voor mij gemaakt de layout labels etc en de berekeningen erachter heb ik zodanig aangepast tot het accuraat was.
Voor mijn vrienden in de buurt heb ik indd voedingschemas gemaakt op basis van hun doel gewicht, lengte, leeftijd en lichaamsbouw.

Ik doel meer op het feit dat je brown rice COOKED en medium whole eggs en whole grain bread eet.
Of schrijf jij alles in het Engels?

Ik doel meer op het feit dat je brown rice COOKED en medium whole eggs en whole grain bread eet.
Of schrijf jij alles in het Engels?
Alles in het Engels maar is makkelijk terug te vinden en mijn Engels is heel goed. Was het beter om het in het Engels te doen omdat ik alles opzocht en alles toch maar Engels was had ik geen zin om het te vertalen.

Ok, nou top. Buiten dat ik er geen zak van geloof eet je 1900 kcal per dag, zo ongeveer wat mijn vriendin eet.
En dan is het ook nog eens een schema voor een week?

Denk niet dat dit een schema is voor beginners die niet weten hoe ze moeten beginnen.

Ok, nou top. Buiten dat ik er geen zak van geloof eet je 1900 kcal per dag, zo ongeveer wat mijn vriendin eet.
En dan is het ook nog eens een schema voor een week?

Denk niet dat dit een schema is voor beginners die niet weten hoe ze moeten beginnen.
Zie je niet dat het een cut is ? en dat mijn doel 9-10% vp is terwijl ik nu 12 ben? en volgende week ga ik naar 50-30-20
Heb helemaal niet ge zegt dat dit voor beginners is. Ik zij dat het "Misschien voor mensen die een voorbeeld zoeken van een schema en niet weten hoe te beginnen ".
Oh en 1900 kcalls betekent niet dat je verhongert want zit van s'morgens tot s'avonds vol. Het is gewoon wat je eet.

Je mag geloven wat je wil ik lig daar niet wakker van :D

Nou, veel succes er mee.

Sorry, maar ben het wel met RFFNCK eens. Zeker als je nog zo op RFFNCK gaat reageren als hij je probeert te helpen, vind ik je wel ondankbaar. 1900kcal is gewoon veel te weinig. ALs je jouw BM uitgerekend hebt, dan weet je dat 1900kcal daarbij wel gaat afvallen, maar niet je spieren gaat houden.

ANyways veel succes.

Sorry, maar ben het wel met RFFNCK eens. Zeker als je nog zo op RFFNCK gaat reageren als hij je probeert te helpen, vind ik je wel ondankbaar. 1900kcal is gewoon veel te weinig. ALs je jouw BM uitgerekend hebt, dan weet je dat 1900kcal daarbij wel gaat afvallen, maar niet je spieren gaat houden.

ANyways veel succes.
Ik zie geen suggestie of wat dan ook dat hij mij wou helpen leek eerder een afkraak? Ik ben altijd beleefd maar als iemand me probeert te 'helpen' verwacht ik advies en dat zie ik jammer genoeg niet staan met alle respect. En dit is 1 week na dit week zit ik op 50-30-20 . Het is zo geprogrammeerd dat je geen/uiterst weinig spier verlies gaat hebben zolang je het doet daarna hoe langer komt er een "alert" notificatie dat je op dat moment in die week spier verlies gaat hebben.

Laatst bewerkt:
Oh oke, perfect! Ik zie in dat gevoel dat het goed is, succes!

Terug
Naar boven