MuscleMeat

mijn voedingsschema feedback?

Jellem33

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
70kg
Vetpercentage
14%
Hey iedereen,

ben vrij nieuw op dit forum heb hier al veel gelezen, ben al lang bezig met allerlei opzoek werk en denk dat ik nu een degelijk voedingsschema gemaakt heb, nu wou ik toch even wat feedback vragen.
ik ga ook aan intermittent fasting doen, niet omdat ik verwacht dat het wonderen zal verrichten maar omdat het gewoon makkelijker uitkomt om een paar grote maaltijden te eten, wat ik ook gewoon liever doe.

even mijn stats:
16 jaar
14% bf
66kg

ik eet volgens maar 200kcal boven mijn behoefte aangezien ik denk dat mijn behoefte toch ietsjes lager ligt, als ik merk dat ik hiermee geen resultaten zie zal ik meer gaan eten, op mijn off days valt mijn post workout shake weg en kom ik exact op mijn behoefte uit. (mijn doel is te bulke, en aangezien ik beginner ben misschien ook wat vet te verbranden tegelijk, hoewel ik weet dat ik hier niet op moet rekenen.)

tips,opmerkingen, feedback?

Bijlagen

Kloppen ook de uren van je schema ? namelijk ontbijt 13u ? en na de training eet je niks meer

Je eiwitten zitten veel te hoog best whey isolate een of 2 keer eruit halen da gebruik je namelijk veel en vetten laten stijgen tot 60-70gr (1g/kg) met bv zalm, noten, eigeel,..

• Topic Starter Topic Starter
Kloppen ook de uren van je schema ? namelijk ontbijt 13u ? en na de training eet je niks meer

Je eiwitten zitten veel te hoog best whey isolate een of 2 keer eruit halen da gebruik je namelijk veel en vetten laten stijgen tot 60-70gr (1g/kg) met bv zalm, noten, eigeel,..

dankje voor je input, die whet isolate neem ik omdat ik geleze had dat 1,5g /pound gewicht nodig was tijdens een bulk, tijdens een cut zou 1g/pound genoeg zijn, klopt dit niet?

en neen sorry op de uren kloppen niet, stonden gewoon zo in de template, die had ik misschien wel moeten aanpassen :)

Eiwitten volstaan bij 2 tot maximaal 2,5 gram per kilogram lichaamsgewicht ;)
Voor de vetten is het beter om minstens 1 gram per kilogram lichaamsgewicht aan te houden.
De rest van je caloriebehoefte kun je opvullen met koolhydraten

• Topic Starter Topic Starter
Eiwitten volstaan bij 2 tot maximaal 2,5 gram per kilogram lichaamsgewicht ;)
Voor de vetten is het beter om minstens 1 gram per kilogram lichaamsgewicht aan te houden.
De rest van je caloriebehoefte kun je opvullen met koolhydraten

Dankje! Dit was de bevestiging die ik zocht, zal mijn vet inname verhogen, wou nog even vragen als ik op rustdagen mijn pwo laat vallen moet ik deze kcal dan ipvangen met een extra maaltijd of is dit niet nodig?

Terug
Naar boven