AndroidHealthClinic

Mijn voedingsschema: goed of niet ?

steven77

Novice
Waardering
0
hallo mensen, ik post hier even mijn voedingsschema omdat ik niet zeker ben of deze goed is.
het is wel een keuze: dus of 1 of 2 per tijd
8:00 1. kwark 500 gram = 175 kcal
2. 2 boterhammen met jam + melk/water = 200/320

9:45 1. 1 boterham met jam= 110

12:30: 1. 2 boterhammen met jam + water = 220

15:00 1. appel = 60
2. kwark 250 gram = 80/140
3. water

17:30 1. avondeten = 500 –

20:30 1. kwark = 80
2. appel = 60

DIT KOMT NEER OP: 1125 - 1290 KCAL PER DAG !!!!!!

omdat ik 16 ben en nog thuis woon is het avondeten zo gelaten. dit voedingsschema is bedoelt om droog te staan, svp u mening?

Laatst bewerkt:
Jo dit noem ik nou niet echt een voedingsschema. Lees eens de sticky's om uit te zoeken hoeveel calorieen je nodig hebt. En probeer daar dan eens een voedingsschema omheen te bouwen. Als je zo door gaat zul je wel droog staan, maar ook zonder spiermassa denk ik.

Wat zijn je stats? en hoeveel en hoe lang train je al?

• Topic Starter Topic Starter
hej,
ik train echt serieus sinds me 15de, ik doe 3x per week voetballen, en dan train ik thuis en in de sportschool 2x per week (thuis heb ik fitnisstoestellen enzo) dus ik train 3x cardio, 2x kracht,, mijn bovenste 2 blokjes zijn zichtbaar , die daaronder komen er ook doorheen , maar de onderste wil maar niet lukken, daarom wil ik droog komen te staan.

Oke maar heel veel massa wil je niet aanzetten dus, lees ik uit je tekst. Ik denk dat je moet proberen wat meer goede vetten moet eten. En lekker probeer meer te eten en zo rond de 2000-2200 cal te gaan zitten. En raar maar waar je zult zien dat je dan nog steeds vet verliest. Drink zo ie zo 2 liter water per dag.

maar wat zijn je stats nu dan? lengte, gewicht.. trainingschema.. want als je al zo fanatiek in de cardio zit mag je best wel wat meer eten..

mager dieet.... of je met 50kilo wegen. Duidelijk oppeppen doe koolhydraten en eiwitten.Met deze voeding vreet je gewoon je lichaam op ipv opbouwen.Ga gewoon op de 2500kcal zitten een paar maanden met genoeg eiwitten. Bouw een paar kilo spier op en ga dan afvallen, een sixpack met een iel lichaam gaat ook nergens over.Plus, een paar kilo spier verbrand veel meer in rust dan wat je nu hebt dus ben je sneller droog.
Te weinig eten met veel cardio/krachttraining is niet de juist manier om vet kwijt te raken.Dat vindt je lichaam niet chill, die springt op spaarstand.Je bent nog in de groei, dus zeker genoeg eten, zodat je lichaam niks te kort komt en je stofwisseling hoog wordt/blijft.Om af te vallen bij je buik zak je later iets met je koolhydraten en cardio je wat meer,maar niks extreems. Alles heeft zijn tijd nodig.

1290kcal LOL

Terug
Naar boven