XXL Nutrition

mijn voedingsschema

cedricske

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
dag mensen

ik heb effe een exel bestand gemaakt met mijn voedingsschema...

ik zou graag advies willen...het probleem is dat ik wel wat alergieën en maagproblemen heb...chocomelk moet ik drinken omdat ik gewone melk niet mag, ik kan het eventueel wel laten vallen maar ik drink het erg graag.

ik kan misschien magere kwark nemen, maar dat vind ik momenteel niet in de winkel.

nog andere adviezen?

ik weet dat het nogal raar is met de warme maaltijd, maar mijn moeder wijgert om te maken wat ik wil, ze is ook echt tegen bodybuilding...dus soms maakt ze shit zoals lasagne etc

ik weet dat mijn schema niet 100% super is, maar ik denk toch dat ik al heel veel kan bereiken hiermee, zeker gezien het feit dat ik veel problemen heb met allergieën e.d...ik wil hier trouwens mee bulken.

Bijlagen

Niet je moeder bashen. Wees blij dat ze lasagna maakt. Goed spul. (zeker in de bulk).

• Topic Starter Topic Starter
Niet je moeder bashen. Wees blij dat ze lasagna maakt. Goed spul. (zeker in de bulk).

hehe,ik gaf maar een voorbeeld van dingen die ze maakt...

ook vaak wokgroenten met slechtst een paar blokjes kip in, of frieten met curryworst....

nouja, dus, commentaar op het schema?

kan ik met dit schema al wat bereiken?

Drklopt geen reet van je voedingswaaarden.. 200 ML chocomel 32 gram vet? No way.. 50 gram vet avondmaaltijd.. No way?
Weetje hoeveel 50 gram vet is? Whoow.. Als je 100 gram kipfilet eet heb je maar 2 gram, alsje 100 gram rundergehakt eet heb je 15 gram..

Drklopt geen reet van je voedingswaaarden.. 200 ML chocomel 32 gram vet? No way.. 50 gram vet avondmaaltijd.. No way?
Weetje hoeveel 50 gram vet is? Whoow.. Als je 100 gram kipfilet eet heb je maar 2 gram, alsje 100 gram rundergehakt eet heb je 15 gram..

hhm ja, dat avondmaal kan inderdaad wel wat verschillen, dat zegt ik ook...mijn moeder maakt vaak friet en dat soort dingen...chocomelk is het enige waar ik inderdaad niet zeker van was omdat er geen voedingstabel opstond...maar voor de rest klopt alles.

en de maaltijden staan er zoiezo bij.

niemand?:(

ok ik weet dat de voedingstabel niet helemaal klopt maar het is maar een richlijn!

de maaltijden staan er in ieder geval bij...dus kan iemand mij misschien zijn mening geven aan de hand van de maaltijden?tis nogal belangrijk aangezien ik overmorgen wil beginnen!

Wat vinden jullie van dit voedingsschema..?!

Hallo,
Kan iemand mij vertellen of mijn voedings schema in orde is, of dat er mischien iets bij kan, verandert moet worden.
mijn doelstelling is om meer spiermassa te krijgen en vet percentage omlaag natuurlijk :) Ik train vanaf m'n 16e maar sinds een tijdje let ik op mijn voeding. sinds ik daarop let ben ik veel vooruit gegaan, qua gewichts kilo's en eigen lichaams gewicht.
Ik ben 1.80m en weeg 75,5 kilo vet percentage is 13%. 23 jaar.

06.00
250 ml melk met brinta
eiwit shake
banaan
multi vitamine voor sporters en zink tabletje

09.00
3 bruine bammetjes (3x 2 sneetjes) met beetje boter. belegd met kipfile, zalm, pindakaas en chocopasta :P
halve liter multivitamine of magere drink yoghurt
appel

12.30
4 bruine bammetjes (4x 8 sneetjes) beetje boter, belegd met kipfile, zalm, pindakaas
portie gernalen (af en toe)
appel
eiwit shake

16.00
appel
beker water met creatine

Meteen na de Training een appel.

18.00
wat de pot schaft, aardappelen, vlees(meestal kip), groenten, pasta
eiwit shake
magere yoghurt of magere kwark plus/minus 250g

20.00
magere yoghurt plus/minus 250g of een hand noten mix ongezouten

Ik ben benieuwt wat jullie ervan vinden!

Greetz Joey

Hallo,
Kan iemand mij vertellen of mijn voedings schema in orde is, of dat er mischien iets bij kan, verandert moet worden.
mijn doelstelling is om meer spiermassa te krijgen en vet percentage omlaag natuurlijk :) Ik train vanaf m'n 16e maar sinds een tijdje let ik op mijn voeding. sinds ik daarop let ben ik veel vooruit gegaan, qua gewichts kilo's en eigen lichaams gewicht.
Ik ben 1.80m en weeg 75,5 kilo vet percentage is 13%. 23 jaar.

06.00
250 ml melk met brinta
eiwit shake
banaan
multi vitamine voor sporters en zink tabletje

09.00
3 bruine bammetjes (3x 2 sneetjes) met beetje boter. belegd met kipfile, zalm, pindakaas en chocopasta :P
appel

12.30
4 bruine bammetjes (4x 8 sneetjes) beetje boter, belegd met kipfile, zalm, pindakaas
portie gernalen (af en toe)
appel
eiwit shake

16.00
appel
beker water met creatine

Meteen na de Training een appel.

18.00
wat de pot schaft, aardappelen, vlees(meestal kip), groenten, pasta
eiwit shake
magere yoghurt of magere kwark plus/minus 250g

20.00
magere yoghurt plus/minus 250g of een hand noten mix ongezouten

Ik ben benieuwt wat jullie ervan vinden!

Greetz Joey

daarvoor maak je dus een eigen post....

Terug
Naar boven