Fitness Seller

Mijn voedingsschema

Cerbberos

Novice
Waardering
5
Lengte
1m78
Massa
79kg
Hallo dbb,

de naam is Maxime, ben 19 jaar, 176cm groot en 63 kilo. Ik train al van midden 5de middelbaar geloof ik (nu 2de jaar Unief), als men dat trainen kan noemen. Dat ging heel onregelmatig en met weinig aanpassing in de voeding. Tis pas begin 2de jaar Unief dat ik ben begonnen mij wat in te lezen en 2-3 keer/week te gaan fitte.

Ik lees hier dus al wat langer maar heb besloten om maar eens te kijken wat ik in feite allemaal op een dag steek, dit is dus het resultaat.
Dit is grofweg wat ik op een gewone weekdag eet. De uren kunnen wat verschuiven naar gelang ik om 10u of 11u naar de les moet en dus 'n uur vroeger of later opsta.
Ik vrees dat de verhoudingen E/K/V vrij scheef zitten dus graag wat tips om dat recht te krijgen. Krijg precies schrik da ik teveel eiwitten binnenkrijg :p Niet dat ik ergens last van heb maar kom...
Eind december met kerstmis woog ik rond de 57-58kg. Dus toch al wat gegained maar gaat precies niet even snel als anderen hier zeggen.

Dit gaat gepaard met een 3/week fullbody schema dat ik heb gekregen van de "fitnessinstructrice", maar dat post ik wel in de andere sectie. Tzal wsl op niet veel trekken maar het grubschema krijgt voorrang.

Dank,

Xime

Bijlagen

ergens in jouw schema minder melk binnenkrijgen (advies: 's ochtend) tot jouw schema doet 3000kcal omdat het is idd te veel eiwitten

Hallo dbb,

de naam is Maxime, ben 19 jaar, 176cm groot en 63 kilo. Ik train al van midden 5de middelbaar geloof ik (nu 2de jaar Unief), als men dat trainen kan noemen. Dat ging heel onregelmatig en met weinig aanpassing in de voeding. Tis pas begin 2de jaar Unief dat ik ben begonnen mij wat in te lezen en 2-3 keer/week te gaan fitte.

Ik lees hier dus al wat langer maar heb besloten om maar eens te kijken wat ik in feite allemaal op een dag steek, dit is dus het resultaat.
Dit is grofweg wat ik op een gewone weekdag eet. De uren kunnen wat verschuiven naar gelang ik om 10u of 11u naar de les moet en dus 'n uur vroeger of later opsta.
Ik vrees dat de verhoudingen E/K/V vrij scheef zitten dus graag wat tips om dat recht te krijgen. Krijg precies schrik da ik teveel eiwitten binnenkrijg :p Niet dat ik ergens last van heb maar kom...
Eind december met kerstmis woog ik rond de 57-58kg. Dus toch al wat gegained maar gaat precies niet even snel als anderen hier zeggen.

Dit gaat gepaard met een 3/week fullbody schema dat ik heb gekregen van de "fitnessinstructrice", maar dat post ik wel in de andere sectie. Tzal wsl op niet veel trekken maar het grubschema krijgt voorrang.

Dank,

Xime

Maxime is tog een wijve naam?

Je moet als je wilt bulken om de twee uur eten en bij jou verschillen de tijden nogal.
Brood eten als maaltijd voor de training is niet echt goed, i.v.m de koohlydraten, eiwitten is goed. Dus kook twee eieren en verzin voor de boterhammen zelf maar iets anders, door hier te lezen, heb je meteen weer wat geleerd. ;)

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

Maxime is tog een wijve naam?

Volgens mij ook. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
lolz tis een naam voor zowel jongens als meisjes omdat het Maxime, franse naam

anyhow,
melk smorgens simpelweg omdatk moet gaggen vanaf er brokken brinta door men keel gaan :p dus probeer dat zo vloeibaar mogelijk te houden, zal het minderen op andere tijdstippen though

tis dak ik overdag de hele tijd in de stad ben, en savonds eten wij door de week geen warm omdat iedereen smiddags op werk/school warm eet. Ideaal zou zijn als ik men boterhammen smorgens maak en savonds een warme maaltijd dus

Maar goed, merci voor de tips al, damn al die praktische shit :p ff uitzoeken

Iets anders zoeken voor de brinta gaat ook. ik lust het ook niet, dus heb het vervangen met ontbijtgranen. is niet 100% hetzelfde, maar wel lekkerder, dus eet ik gewoon wat meer...

Terug
Naar boven