Fitness Seller

Mijn winterkuur!!!

• Topic Starter Topic Starter
FF een dagje thuis ivm een klein griepje!!! Kopijn, hoesten, strot dicht en aan de scheiterij...

Gefeliciteerd bro!
K*t van die griep, beterschap en knallen!

Griepje was al ingecalculeerd maar no big deal jongens!!! Paar dagjes en dan is het weer over...

beterschap

goed blijven dooreten en mss wat extra vit c komt wel in orde zo;)

leuke log

Yep het eten zit wel goed!!! Genoeg tijd voor om alles te maken...

Ey jp,

Succes met je kuur man!!!!
Dat je "groot en sterk" mag worden :D

Griepje overleef je wel beer!
en nu................KNALLUH!! ;)

Ey jp,

Succes met je kuur man!!!!
Dat je "groot en sterk" mag worden :D

Griepje overleef je wel beer!
en nu................KNALLUH!! ;)

Jazeker knallen ouwe. Dat ik idd maar een grote jongen mag worden. Ben echt nog lang niet groot genoeg:o ...Iedere keer doelen stellen en wanneer behaald doelen weer bijstellen.

Cker weten!

Hoe ga je nakuren?
Nog wat speciaals in mind om maximale winst te behouden?
overweeg ik dan ook even in mijn nakuur namelijk haha :p

Ik heb zowel Nolva las Chlomid thuis. Weet niet of ik de Chlomid er bij neem!!! Voor de rest kijk ik even hoe het met mijn balletjes verloopt tegen het einde vd kuur...

Haha okok!

Ik heb zelf ook nolva thuis staan.
Ik knal dr ook nog creatine bij voor compensatie ookal zal nii veel zijn,
maar alle beetjes helpen.

Daarna nog wat mariadistel

mogen we ook je trainingsschema weten?

succes verder,knalle maar

Dag 1 Borst/Triceps
Dag 2 Rug/Biceps
Dag 3 Benen/Schouders
Dag 4 Borst/Rug

Of bedoel je met alle oefeningen erbij?

Ik train eigenlijk altijd 4 dagen in de week. Eerder ook 5 maar die 3 dagen rust doen me goed...

Dag 1 Borst/Triceps
Dag 2 Rug/Biceps
Dag 3 Benen/Schouders
Dag 4 Borst/Rug

Of bedoel je met alle oefeningen erbij?

Ik train eigenlijk altijd 4 dagen in de week. Eerder ook 5 maar die 3 dagen rust doen me goed...

.
nee, maar ik wil wel s weten hoeveel sets en oefeningen je doet voor de borst want je borst ziet er toch echt goed vol uit( de rest ook hoor ;) )

Eerder deed ik altijd 4 oefeningen voor mijn borst. Laatste schema deed ik schuin drukken, vlak drukken, flyes en peck-deck deze wisselde ik nog regelmatig'. Ik trainde toen 15,12,10,8,6
Maar heb ook 10,8,6,4 getraind etc... En ook verschillende oefeningen borst nog gehad. Gewoon lekker veel switchen zodat je de spieren blijft stimuleren. Nu ga ik voor het eerst 3 oefeningen pakken voor de borst. Alleen massa: vlak drukken, schuin drukken en flyes. Ik train dan 10,6,6,6,6!!!!

Helaas zeker vandaag en morgen geen training. Griepje zet ff lekker door dus ook sinds gisteren niet meer gewerkt!!! Hoop vanaf vrijdag weer te kunnen knallen...

beterschap jongen.

paar daagjes rust kan ook geen kwaad! stilte voor de storm zullen we maar zeggen...

Terug
Naar boven