Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb momenteel meer puisten dan dat ik tijdens de kuur had. Of dit door de nolvadex komt![]()
met name door hormoonschommelingen bro! duurt ff ben je, daarna weer vanaf!
). De keren ervoor ging "mijn jongeheer" wel keurig staan maar was er niet bloedgeil bij. Dat is nu wel het geval. Ben nu 4 weken aan het nakuren en plak er een paar daagies aan vast en stop dan...Ik kan vandaag voor het eerste weer zeggen dat ik ECHT geil was (tijdens de nakuur dan he). De keren ervoor ging "mijn jongeheer" wel keurig staan maar was er niet bloedgeil bij. Dat is nu wel het geval. Ben nu 4 weken aan het nakuren en plak er een paar daagies aan vast en stop dan...
zoals ik het nu bij mij zie zijn de puisten aan het minderen ;ach maakt me ook niet uit word alleen raar gekeken op de gym als ik in de douche ga hahahaha een man van 40 vol met puisten hoe kan dat nou??

hmmmm welk merk nolvadex hadden jullie want vorige keer geen last nu voor de eerste keer epl zou het ook kunnen zijn.Nee kan ook weer niet kameraad zelfde merk en geen last.

Heh... ik heb ook ineens puisten nu ik aan de Nolvadex zit!
Heel de kuur nergens last van gehad maar misschien komt het ook door het minder clean eten.
hoop het dat het dat is alleen dan blijft mijn bloed lang schommelen word nu wel iets minder maar toch

huh jou bang gemaakt
hahahaha ik ga zelf toch weer voor de masteron wil het nog een keer aankijken wat het is als het weer hetzelfde is dan weet ik het zeker ;ga deze keer wel weer voor de sust denk ik ivm mijn plofkop van de afgelopen keer.