Fitness Seller

Mijn winterkuur!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ja erg vreemd vind ik het. Denk toch dat ik voor Winny 100mg eod ga ipv Masteron omdat de zomer eraan komt ivm puisten...

heb het vorig jaar met de winny niet gehad maar heb de masteron alweer staan dus die gaat er dan ook weer gewoon in ;het ziet er eigenlijk niet uit maar je moet iets over hebben voor het goede doel:D

Ja dat klopt ook gab en heb me er eerder nooit druk over gemaakt maar deze zomer wil ik ook nog een paar mooie feesten pakken en heb weinig zin om dan helemaal onder de puisten te zitten.
Maat van me heeft het momenteel echt heel erg van de Mast. Ik pas deze zomer:(

Ik kan vandaag voor het eerste weer zeggen dat ik ECHT geil was (tijdens de nakuur dan he;) ). De keren ervoor ging "mijn jongeheer" wel keurig staan maar was er niet bloedgeil bij. Dat is nu wel het geval. Ben nu 4 weken aan het nakuren en plak er een paar daagies aan vast en stop dan...

Ik kan vandaag voor het eerste weer zeggen dat ik ECHT geil was (tijdens de nakuur dan he;) ). De keren ervoor ging "mijn jongeheer" wel keurig staan maar was er niet bloedgeil bij. Dat is nu wel het geval. Ben nu 4 weken aan het nakuren en plak er een paar daagies aan vast en stop dan...

goe bezig :thumbs: ,mooi resultaat btw

zoals ik het nu bij mij zie zijn de puisten aan het minderen ;ach maakt me ook niet uit word alleen raar gekeken op de gym als ik in de douche ga hahahaha een man van 40 vol met puisten hoe kan dat nou??

Heh... ik heb ook ineens puisten nu ik aan de Nolvadex zit!

Heel de kuur nergens last van gehad maar misschien komt het ook door het minder clean eten.

hmmmm welk merk nolvadex hadden jullie want vorige keer geen last nu voor de eerste keer epl zou het ook kunnen zijn.Nee kan ook weer niet kameraad zelfde merk en geen last.

Heh... ik heb ook ineens puisten nu ik aan de Nolvadex zit!

Heel de kuur nergens last van gehad maar misschien komt het ook door het minder clean eten.

Een aantal posten terug heeft G21 uitgelegd waar dat mee te maken heeft. Komt volgens m ij door de schommelingen in het bloed...

hoop het dat het dat is alleen dan blijft mijn bloed lang schommelen word nu wel iets minder maar toch

huh jou bang gemaakt???
hahahaha ik ga zelf toch weer voor de masteron wil het nog een keer aankijken wat het is als het weer hetzelfde is dan weet ik het zeker ;ga deze keer wel weer voor de sust denk ik ivm mijn plofkop van de afgelopen keer.

huh jou bang gemaakt???
hahahaha ik ga zelf toch weer voor de masteron wil het nog een keer aankijken wat het is als het weer hetzelfde is dan weet ik het zeker ;ga deze keer wel weer voor de sust denk ik ivm mijn plofkop van de afgelopen keer.

Nee van de zomer paar mooie feestjes pakken dus wil er een "beetje" uit zien...:rolleyes:

ben ik ook nog van plan maar bij mij kwamen de puisten pas na de kuur en dat vond ik dus heel vreemd maar ik wil het weer zeker weten he en eigenwijs ben ik ook wel:D

Terug
Naar boven