Fitness Seller

Mijn winterkuur!!!

Nolvadex verhoogd libido met 150 % had ik egens gelezen. Dus als je er mee stopt zul je weer 50% dalen. Kan het dan miss niet tegenvallen?? Het herstelde deel bedoel ik dan??

• Topic Starter Topic Starter
Nolvadex verhoogd libido met 150 % had ik egens gelezen. Dus als je er mee stopt zul je weer 50% dalen. Kan het dan miss niet tegenvallen?? Het herstelde deel bedoel ik dan??

Nope na het nakuren nog nooit last gehad van inziking...

als ik met nolva stop gaat elke keer men libido sterk omhoog ;)

heb nu 2-3weken nolva geslikt en men libido is bijna net hetzelfde als tijdens de kuur:D

als ik met nolvadex stop gaat elke keer men libido sterk omhoog ;)

heb nu 2-3weken nolvadex geslikt en men libido is bijna net hetzelfde als tijdens de kuur:D

Lekker he!!! Ik heb tot op heden nog geen hinder ondervonden van een verminderd libido. Mijn ballen zijn nog steeds groot. Wel iets kleiner maar heeft geen betekenis...

Als je geen goeie hormoonverhoudingen heb zal die alleen maar dalen, dus als je weinig oestrogenen in je lichaam hebt zal dit ook dalen omdat de verhouding niet goed meer is. Gewoon veel aan coïtus proberen te denken dan stijgt je libido vanzelf.

Als je geen goeie hormoonverhoudingen heb zal die alleen maar dalen, dus als je weinig oestrogenen in je lichaam hebt zal dit ook dalen omdat de verhouding niet goed meer is. Gewoon veel aan coïtus proberen te denken dan stijgt je libido vanzelf.

Geen probleem denk ik... :D

Lekker he!!! Ik heb tot op heden nog geen hinder ondervonden van een verminderd libido. Mijn ballen zijn nog steeds groot. Wel iets kleiner maar heeft geen betekenis...

ballen blijven altijd iets langer kleiner met deca is normaal, alleen als ze op kleine knikkers beginnen te lijken, is het tijd voor hcg :D

binnen een paar weken starten we om de 90-92 kg te gaan halen :D

wow JP :D dit is pas een logboekje. vond hem prachtig om te lezen echt waar. bedankt voor deze logje. heb veel van geleerd.;)

ballen blijven altijd iets langer kleiner met deca is normaal, alleen als ze op kleine knikkers beginnen te lijken, is het tijd voor hcg :D

binnen een paar weken starten we om de 90-92 kg te gaan halen :D

Idd lange bij na geen knikkers. Nog steeds flinke ballen alleen wat kleiner...

Ben je alvast begonnen met een licht dieet en/of cardio??

JP wil eerst zoveel mogelijk "kuurmassa" behouden denk ik ;)

Precies op een dieet gaan na je kuur is niet verstandig omdat je dan veel massa gaat verliezen dus eet nog lekker volop. In mei begin ik met mijn cuttingscycle dus ga vanaf april schoon eten en cardio erbij doen...

Heb der zin an:D

Je kan heus wel wat minder gaan eten dan tijdens je kuur hoor...

Als je net zo veel blijft eten zonder dat je veel groeit word je zo dik als stront.
En van wat cardio ga je heus niet al je spiermassa verliezen.:p

Je kan heus wel wat minder gaan eten dan tijdens je kuur hoor...

Als je net zo veel blijft eten zonder dat je veel groeit word je zo dik als stront.
En van wat cardio ga je heus niet al je spiermassa verliezen.:p

Nee klopt maar probeer eigenlijk hetzelfde te eten en houdt mijn BF in de gaten. Nu mis ik af en toe een x een maaltijd en dat is idd niet zo'n probleem.
Maar op dieet dus vanaf april en dan ook strak.

Nu nog ff genieten van de lekkere snacks zo nu en dan:D

Moet je me het artikel eens van doen want zover ik weet ben je nog niet voor de 100% hersteld na de nakuur.....

nolva doet je libido herstellen, akkoord. maar 150% je libido verhogen??? volgens mij is dat niet helemaal correct gesteld:D

Ja 150% verhoogd. Dus als je het nog maar 2 keer in de week deed ga je het met nolvadex ineens 3 keer in de week doen.

Ik had dat ook ergens gelezen, waar stond dat ook alweer....de fabeltjes krant?

Terug
Naar boven