Fitness Seller

Mijn zomerkuur!!!

jp79

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Zo ga voor het eerst cutten en wil tot een % of 7 gaan zakken. Natuurlijk met ondersteuning van "spulletjes" omdat ik niet teveel wil gaan verliezen.
Tot het volgende zijn we (thanks G21) gekomen:

week 1-10 Test E 500mg
week 1-9 Tren E 400mg
week 4-10 Winstrol 100mg of 150mg eod
week 1-9 T4 opbouw van 50mg naar +- 200mg of
week 1-9 T3 12,5mg tot 100mg binnen 5 tot 7 dagen
week 2-12 HCG 500iu 2x per week

Nakuur met Nolvadex.

En arimidex neem ik 1 a 2mg eod preventief tegen gyno en ontrekt ook nog wat vocht. Heb echt t*ring snel last van gyno.

Na de T3 of T4 een goede fatburner om te voorkomen dat ik teveel vet aanzet ten gevolge van de vele carbs die ik moet eten om men schildklier weer up to par te krijgen.

Dit zal mijn eerste cut worden dus op of aanmerkingen zijn zeer welkom. Ik werk idd met lange esthers omdat ik dit gewoon praktisch vind.

Geen ephedrine hcl?

geen masteron:p

waarom t4 en t3 samen

misschien clenbuterol na de t3 en t4??

verders heel veel succes.

ow jp wel een log bijhouden ajb:D

Winstrol tot week 12

binnen 5 tot 7 dagen die t3 opbouwen lijkt me beetje vlot, zou er een week langer over doen. Verder ziet het er prima uit bro.

Suc6!

en dat je maar shredded mag worden ;)

op hoeveel BF sta je nu?

klinkt nice!!!succes!en dan wel es een keer een foto plaatse hea!

Succes met je kuur, cybermaat!! :)

Wij willen uiteraard weer een log vriend Jp79:D
Succes verder met je kuur.Ziet er goed uit.

geen masteron:p

waarom t4 en t3 samen

misschien clenbuterol na de t3 en t4??

verders heel veel succes.

Zo ga voor het eerst cutten en wil tot een % of 7 gaan zakken. Natuurlijk met ondersteuning van "spulletjes" omdat ik niet teveel wil gaan verliezen.
Tot het volgende zijn we (thanks G21) gekomen:

week 1-10 Test E 500mg
week 1-9 trenbolone E 400mg
week 4-10 Winstrol 100mg of 150mg eod
week 1-9 T4 opbouw van 50mg naar +- 200mg of
week 1-9 T3 12,5mg tot 100mg binnen 5 tot 7 dagen
week 2-12 HCG 500iu 2x per week

Nakuur met Nolvadex.

En arimidex neem ik 1 a 2mg eod preventief tegen gyno en ontrekt ook nog wat vocht. Heb echt t*ring snel last van gyno.

Na de T3 of T4 een goede fatburner om te voorkomen dat ik teveel vet aanzet ten gevolge van de vele carbs die ik moet eten om men schildklier weer up to par te krijgen.

Dit zal mijn eerste cut worden dus op of aanmerkingen zijn zeer welkom. Ik werk idd met lange esthers omdat ik dit gewoon praktisch vind.

dus T3 óf T4

Trouwens, 150mg winstrol eod lijkt me iets te enthousiast. 100mg lijkt mij meer dan voldoende.

verdomme david je hebt gelijk zal van het weekend maar eens naar een goede opticien gaan begin ouder te worden .

winstrol week 6-12 @ 50mg ed

t3 ipv t4 en dan gewoon op 50mcg houden week 1-10

letro @ 0.5mg ed/eod ipv arimidex

eventueel bromo op 1.25/2.5 mg ed (errug lekker,vet smelt weg :D)

tijdens pct "echte" igf-1 lr3 zou erg goed zijn ivm herstel en om nog een % of 2 te zakken terwijl je toch een zooi carbs naar binnen werkt.

-rodge

bromo? Was dat ,rodge?

Terug
Naar boven