Fitness Seller

Mijn zomerkuur!!!

waarom letro rodge? ik vind letro behoorlijk aggresief, zeker voor het libido! aangezien JP79 geen wedstrijd ambities heeft, dunkt arimidex me te volstaan!

wat bedoel je met "echte IGF"..? receptor grade?

heb je zulke vetreducering meegemaakt met bromocriptine? sounds good!

@ JP79

t3/t4 is een persoonlijk voorkeur idd..wanneer je ervoor kiest om op te bouwen idd iets rustiger..denk aan je rikketik :D

IGF is idd een mooie aanvulling,hier hebben wij het toch ook over gehad?!

omdat letro ook anti-progestoron werkt (ivm tren).

met echte igf bedoel ik igf als van muscle-research ipv die chinese bagger,uitgezonderd die belachelijk hoog geprijsde igtropin.

-rodge

omdat letro ook anti-progestoron werkt (ivm trenbolone).

met echte igf bedoel ik igf als van muscle-research ipv die chinese bagger,uitgezonderd die belachelijk hoog geprijsde igtropin.

-rodge

get your point, maar gyno via progesterone terwijl er gesuplleerd wordt met een AI (lage estrogen, estradiol levels) komt vrij weinig voor. nolvadex zou in die zin een alternatieve toevoeging kunnen zijn. nolvadex voorkomt progesterone niet, maar onderdrukt serum levels progesterone enigzins en prolactinlevels beduidend.

ik ben persoonlijk niet zo positief over letro, vandaar..:)

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man!

Dat wordt knallen... Jammer dat je snel last hebt van gyno.
Weg laten halen niks voor jou??

get your point, maar gyno via progesterone terwijl er gesuplleerd wordt met een AI (lage estrogen, estradiol levels) komt vrij weinig voor. nolvadex zou in die zin een alternatieve toevoeging kunnen zijn. nolvadex voorkomt progesterone niet, maar onderdrukt serum levels progesterone enigzins en prolactinlevels beduidend.

ik ben persoonlijk niet zo positief over letro, vandaar..:)

nolvadex vermeerderd je progesterone receptoren,toch?

-rodge

als je ziek bent .....ga vanmiddag ff zoeken!

dus wat jij zegt is... dat als je acromeglie hebt en je neemt bromocriptine dan verlaagd het je hgh aanmaak, en als je hier geen last van heb dan verhoogd het je hgh afgifte ???

dat is pas echt handig :D

ben erg benieuwd naar jou bevindingen.

-rodge

Jan Peter, het gaat je om vetverbranding in die periode.
En je wil geen massa inleveren.

Waarom zoveel verschillende gear dan?

Zou test en bv trenbolone niet voldoende zijn om dat doel te bereiken?

ik vind persoonlijk een combi van test/dht/19-nor wel erg lekker, niks mis mee :D

-rodge

• Topic Starter Topic Starter
waarom letro rodge? ik vind letro behoorlijk aggresief, zeker voor het libido! aangezien JP79 geen wedstrijd ambities heeft, dunkt arimidex me te volstaan!

wat bedoel je met "echte IGF"..? receptor grade?

heb je zulke vetreducering meegemaakt met bromocriptine? sounds good!

@ JP79

t3/t4 is een persoonlijk voorkeur idd..wanneer je ervoor kiest om op te bouwen idd iets rustiger..denk aan je rikketik :D

IGF is idd een mooie aanvulling,hier hebben wij het toch ook over gehad?![/QUOTE]

Jazeker gab!!! Daar hebben we het zeker over gehad en lijkt me ook idd een goede afsluiter...

Hmmm nu ben ik weer aan het twijfel tussen Mast en Winstrol:(
Mast gewoon vanaf week 1 laten meelopen tot het einde....

Ga nog ff in beraad wat ik ga doen Winstrol of Masteron....

winny en masteron combineren!

@rodge: qua bijsluiter heb je helemaal gelijk (uiteraard duh:)) maar meende toch ergens gelezen te hebben dat het als gh-releaser werd gebruikt in de bb'ing enige tijd geleden..........vaag

hahahaha jp begint te twijfelen ikke dus ook al weer zit nu te denken aan masteron en winny samen.

je moet uiterarrd lekker mixen en goed combineren. beide zijn dan wel dht-shit maar werken via andere as/receptor/pathway

je moet uiterarrd lekker mixen en goed combineren. beide zijn dan wel dht-shit maar werken via andere as/receptor/pathway

Wordt een beetje teveel van het goede gab: Test, Tren, Mast, Winny, T4, Arimidex, fatburner en IGF...

Wordt dus of Winstrol of Masteron!!!

moeilijk he jp het is allemaal zo lekker:D

heb ik ook maar ik kan nog even nadenken begin pas half mei dus heb nog even de tijd.

Ik zou een keer voor mast gaan man! Die winny ken je nu wel toch??

Yep ben net een klein jongetje in de snoepwinkel. Weet niet van al het lekkers wat ik moet nemen...:D

Nee valt wel mee wordt alleen keus tussen Mast en Winstrol!!!

lastige keuze... winstrol is erg goed omdat het meest van zijn werk buiten androgeen receptor om doet maar is wel weer erg toxisch. en van mast ben ik altijd al geil geweest en die kan je lekker vanaf het begin mee laten lopen.

dus persoonlijk ga ik met dennis999 mee en zou de hele kolere zooi bij elkaar nemen :D

-rodge

Terug
Naar boven