Fitness Seller

Mijn zomerkuur!!!

• Topic Starter Topic Starter
Puur cutten is de test en mast inderdaad genoeg maar welke vent wil er nou geen extra spieren/kracht/coïtuslust bij??:D

Ja ik ga toch alles erin gooien want beetje VVM erbij is erg lekkah. Gaat dus gewoon Test/trenbolone/Mast/T3 worden...

Ahmet is er momenteel ook mee bezig en het bevalt hem erg goed. Net als onze ouwe vriend Jacky...

Ja ik ga toch alles erin gooien want beetje VVM erbij is erg lekkah. Gaat dus gewoon Test/trenbolone/Mast/T3 worden...

Ahmet is er momenteel ook mee bezig en het bevalt hem erg goed. Net als onze ouwe vriend Jacky...

Mij lijkt het me ook fijner dan een korte ester kuur omdat je de T3 erbij hebt zitten. Nu kan je lekker lang blijven cutten.

Ik wil ook wel...:p

Ik zou voor Cee gaan (geen vochtretentie) en bijv. glutamine icm een goede vetverbrander. Voor de rest heel veel succes :D

Wanneer ga je beginnen dan??

jacky is nog niet bezig gaat half mei beginnen na de hemelvaart dus.

ow ja? en het baco bowlen dan? je weet toch dat je niet mag drinken als je met een kuur bezig bent :D

-rodge

Kom jij ook bro? Jij bent toch altijd ON dus jij kan ook niet drinken. Ik en Jacky blijven anders samen wel nuchter want ik zit ook hard aan de spuit dan hahaa

heb gehoord dat ik dan een dagje mag zondigen heeft ome testo gezegd dus dat zal dan wel kloppen.

ow en nee Jamesss telt ook voor jou denk dat we de lul zijn die avond we zullen moeten drinken.

hahaha is goed de hele middag aan de thee dan .....mwoah 1 avondje kan geen kwaad weet ik al uit ervaring;)

Terug
Naar boven