MuscleMeat

Mijn zomerkuur!!!

• Topic Starter Topic Starter
winstrol week 6-12 @ 50mg ed

t3 ipv t4 en dan gewoon op 50mcg houden week 1-10

letro @ 0.5mg ed/eod ipv arimidex

eventueel bromo op 1.25/2.5 mg ed (errug lekker,vet smelt weg :D)

tijdens pct "echte" igf-1 lr3 zou erg goed zijn ivm herstel en om nog een % of 2 te zakken terwijl je toch een zooi carbs naar binnen werkt.

-rodge

Wat is de voordeel van letro tav arimidex? Kun je me wat meer vertellen over bromo? Kan nog genoeg leren over cuttingsmiddelen. Eerste keer dat we gaan cutten.

igf-1 lr3 zou een mooie afsluiter zijn idd.

Thanks Rodge!!!

Toch wel een heleboel gear. Hopelijk ga je er goed op. :)

Wij willen uiteraard weer een log vriend Jp79:D
Succes verder met je kuur.Ziet er goed uit.

Weet niet of het weer zo'n uitgebreid verslag wordt. Gaan natuurlijk geen kilo's aanvliegen maar ga er wel beter uit zien...
We zullen weer zien!!!

Alle beetjes helpen :D

bromo is zwaar de shit, normaal trensomnia waar je u tegen zegt. nu 150mg eod gedaan en halve bromo tab voor t slapen en nergens last van
is anti-prolactine shizzle.
werd vroeger gebruikt als gh-releaser

Jan Peter, het gaat je om vetverbranding in die periode.
En je wil geen massa inleveren.

Waarom zoveel verschillende gear dan?

Zou test en bv tren niet voldoende zijn om dat doel te bereiken?

Vind dat nog wel beetje meevalt van dosering ziet er wel goed kuurtje uit hoor succes :thumbs:

@Rodge; Zoals JP al heeft gevraagd. Vanwaar de voorkeur naar letro ipv arimidex. Ik ga nl straks ook cutten en kan alle info gebruiken. Want ik hoorde altijd dat velen over arimidex tevreden waren.

Jan Peter, het gaat je om vetverbranding in die periode.
En je wil geen massa inleveren.

Waarom zoveel verschillende gear dan?

Zou test en bv trenbolone niet voldoende zijn om dat doel te bereiken?

Het zou kunnen maar vind het wel een erg lekkere stack:p

bromo word gebruikt tegen acromeglie, zal dus wel geen gh-releaser zijn lijkt mij.

-rodge

jawel, moet je eens de handleiding lezen....zorgt voor verhoogde blahblah. heb ff de handleiding (of hoe heet zo'n papiertje) niet bij de hand!
de medische toepassing is uiteraard geheel iets anders dan de bijwerking
.

rodge ik vind dit een slechte post van je:D

Ik heb nog een hele tijd getwijfeld om Masteron E te nemen maar bijna iedereen om me heen klaagt over vele dikke puisten. Een paar puisten maakt me niet uit maar om vd zomer helemaal vol te zitten lijkt me niet erg lekker.

Van Winstrol krijg ik altijd wel wat puistjes maar niet zoveel. Wat raden jullie mij aan om te nemen?

Ik heb nog een hele tijd getwijfeld om Masteron E te nemen maar bijna iedereen om me heen klaagt over vele dikke puisten. Een paar puisten maakt me niet uit maar om vd zomer helemaal vol te zitten lijkt me niet erg lekker.

Van Winstrol krijg ik altijd wel wat puistjes maar niet zoveel. Wat raden jullie mij aan om te nemen?

De eerste roid waar ik puisten van krijg moet nog uitgevonden worden. Puisten komen bij mij pas in de nakuur en daarbij maakt het geen reet uit welk middel ik gebruikt heb.

Gewoon ervoor zorgen dat je rug roodverbrand is in de zomer, geen puist die er naar kraait.

klopt wel jp ik heb dat ook pas in de nakuur gekregen en ik plan het zo dat de nakuur net na de vakantie begint :D .
p.s. heb er nu nog last van .

waarom letro rodge? ik vind letro behoorlijk aggresief, zeker voor het libido! aangezien JP79 geen wedstrijd ambities heeft, dunkt arimidex me te volstaan!

wat bedoel je met "echte IGF"..? receptor grade?

heb je zulke vetreducering meegemaakt met bromocriptine? sounds good!

@ JP79

t3/t4 is een persoonlijk voorkeur idd..wanneer je ervoor kiest om op te bouwen idd iets rustiger..denk aan je rikketik :D

IGF is idd een mooie aanvulling,hier hebben wij het toch ook over gehad?!

jawel, moet je eens de handleiding lezen....zorgt voor verhoogde blahblah. heb ff de handleiding (of hoe heet zo'n papiertje) niet bij de hand!
de medische toepassing is uiteraard geheel iets anders dan de bijwerking
.

rodge ik vind dit een slechte post van je:D

heb de bijsluiter er even bij gepakt en er staat echt dat het gebruikt word voor onder andere acromegalie(doet groeihormoon dalen).

-rodge

Terug
Naar boven