Trouwens, 150mg winstrol eod lijkt me iets te enthousiast. 100mg lijkt mij meer dan voldoende.
Misschien heb je wel gelijk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trouwens, 150mg winstrol eod lijkt me iets te enthousiast. 100mg lijkt mij meer dan voldoende.

winstrol week 6-12 @ 50mg ed
t3 ipv t4 en dan gewoon op 50mcg houden week 1-10
letro @ 0.5mg ed/eod ipv arimidex
eventueel bromo op 1.25/2.5 mg ed (errug lekker,vet smelt weg)
tijdens pct "echte" igf-1 lr3 zou erg goed zijn ivm herstel en om nog een % of 2 te zakken terwijl je toch een zooi carbs naar binnen werkt.
-rodge
Toch wel een heleboel gear. Hopelijk ga je er goed op.![]()

Wij willen uiteraard weer een log vriend Jp79![]()
Succes verder met je kuur.Ziet er goed uit.
Jan Peter, het gaat je om vetverbranding in die periode.
En je wil geen massa inleveren.
Waarom zoveel verschillende gear dan?
Zou test en bv trenbolone niet voldoende zijn om dat doel te bereiken?

bromo word gebruikt tegen acromeglie, zal dus wel geen gh-releaser zijn lijkt mij.
-rodge

Ik heb nog een hele tijd getwijfeld om Masteron E te nemen maar bijna iedereen om me heen klaagt over vele dikke puisten. Een paar puisten maakt me niet uit maar om vd zomer helemaal vol te zitten lijkt me niet erg lekker.
Van Winstrol krijg ik altijd wel wat puistjes maar niet zoveel. Wat raden jullie mij aan om te nemen?

jawel, moet je eens de handleiding lezen....zorgt voor verhoogde blahblah. heb ff de handleiding (of hoe heet zo'n papiertje) niet bij de hand!
de medische toepassing is uiteraard geheel iets anders dan de bijwerking
.
rodge ik vind dit een slechte post van je![]()
Weet niet of het weer zo'n uitgebreid verslag wordt. Gaan natuurlijk geen kilo's aanvliegen maar ga er wel beter uit zien...
We zullen weer zien!!!
ben benieuwd naar het resultaat