Fitness Seller

mijngratisbox.nl

koreem

Advanced Bodybuilder
Waardering
159
Lengte
1m83
Massa
78kg
Kom net deze site tegen: [Link niet meer beschikbaar]

Ze bieden verschillende boxen aan met een leuke inhoud, je betaald alleen 6.75 verzending.
Voor de duurdere boxen betaal je uiteindelijk ook alleen de verzendkosten. Klinkt erg goed, nog geen addertjes kunnen ontdekken. Meer mensen die deze site/dit concept kennen?

Voorbeeld inhoud sporters box1:

Strandbal
Energydrank
Sportwater
Citronella kaars
Chips
Kauwgom
Bidon
Tandpasta
Speelkaarten
2 Speciaal bieren
Keycord
Haarwax
Manicure- / pedicure set
Scheerschuim
Theeassortiment
6 Pack bier
Usb adapter
Stopwatch
Koeltas
Tandenborstel
Hydraterende Douchegel en shampoo
Deodorant
Fotolijst set
Creditcard holder
Klamboe 1 persoons
Multivitaminen
Toilettas
Usb stick 8 Gb
2x whiskyglas
Draadloze muis
Scheermesjes met houder
Condoompakket met verrassing

Voor 6.75 valt dit wel uit te proberen lijkt me. :p

Lijkt te mooi om waar te zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
Heb net de sporters box3 besteld. Denk dat het wel te vertrouwen is, ze adverteren op sites zoals voetbalzone.nl en via de radio etc. Ben benieuwd.

seems legit

Alle boxen worden landelijk geleverd in week 38 vanaf Ma. 16 september t/m Za. 21 september 2013.

Zal wel dropshipping zijn met meuk uit China voor onder de 3 euries.

Klinkt wel grappig, ongeacht de rotzooi die je krijgt

Doet me denken aan op RS jars kopen en opentrekken voor de rotzooi en mogelijke juweeltjes die daaruit konden komen, deed dat ook vaak voor de lol

Het leukste aan zo'n box lijkt me nou dat je juist niet weet wat er in zit, dan is het net een cadeautje. Nu plaats je dus eigenlijk gewoon een bestelling voor 6,95.

Ik weet nog dat er een tijdje geleden ook zoiets was, bananabox ofzo. Bleek ook één grote faal te zijn.

Ik zou ook zo'n site moeten beginnen. Genoeg mensen die er intrappen... Men denkt meer waard voor hun geld te krijgen. :roflol:

usb stick zelf is normaal ong 6 uuro

• Like
Waarderingen: Roth
Oftewel gewoon aangeboden via een marketingonderzoeksbureau die al jouw demografische gegevens tot hun beschikking krijgen :) Zal me niets verbazen dat ze je ook nog kunnen bellen voor feedback/vragenlijsten over de ontvangen producten.

je hebt van alles een versie voor mannen en vrouwen, maar ik zie dat alle boxen hetzelfde als inhoud hebben, of het nu de studentenbox is, de sportersbox, man of vrouw, alles heeft dezelfde inhoud (alle nr 1 hetzelfde, alle nr2 hetzelfde etc)

iemand hier al besteld?

"Deze actie loopt van zaterdag 27 juli 2013 t/m zaterdag 7 september 2013.
De boxen worden allen uitgeleverd in week 38, van ma. 16 september 2013 t/m za. 21 september 2013 (zowel in Nederland als in België)"

dus ze krijgen straks een heleboel order die ze verzamelen, en 2 weken later krijg je je pakket, we kunnen dus niet bij een persoon testen om te kijken of hij het echt krijgt.

ik weet het niet hoor

Tja ze krijgen van de producenten waarschijnlijk een 'X' bedrag per 1000 afgenomen boxen bijvoorbeeld. Probeerverpakkingen die de bedrijven meegeven, en die dus ook nog eens bij de juiste doelgroep terecht komen, geeft de producten tegen zo laag mogelijke kosten het beste bereik. Uiteindelijk zijn die producten en deze onderneming dus de lachende derde.

Denk dat het ergens zit bij die box 2 en 3. Maak nu 20 euro over en krijg alles terug... Zal wel over 5 jaar zijn ofzo.

Of 1000 reclame folders in je 'box' waar ze aan verdienen?

vraag en antwoord: [Link niet meer beschikbaar]

er wordt gespeculeerd dat ze je gegevens zouden verkopen oid, maar ik kan er best inkomen dat ze je gebruiken als testpersoon in de hoop dat je reclame maakt voor de producten oid door erover te praten.

Als ik één keer bestel, zit ik dan vast aan een abonnement, of een automatische vervolg levering?

*** Absoluut niet, je kunt éénmalig bestellen. Geen spam en geen nieuwsbrief als je deze niet activeer.

Gelijk al een fout.

Je kan een gok wagen voor die 6 euro, maar zie er nou niet iets bijzonders tussen zitten.

Terug
Naar boven