XXL Nutrition

mijngratisbox.nl

Dit is gewoon een win win situatie. Jij je spullen, bedrijven komen in beeld bij toekomstige klanten en hebben je gegevens.

Oftewel gewoon aangeboden via een marketingonderzoeksbureau die al jouw demografische gegevens tot hun beschikking krijgen :) Zal me niets verbazen dat ze je ook nog kunnen bellen voor feedback/vragenlijsten over de ontvangen producten.

Producenten leveren een nieuw of bestaand product, wij verzenden, de eindgebruiker ontvangt en geeft zijn mening… Simpel.
In de vorm van een zeer gevulde, nette box vol voordeel. Collectief in 1 box geeft de aanbieder mogelijk meer response.
Consumenten genieten een voordeel, producenten weten wat de bevindingen zijn bij een bepaalde doelgroep, categorie, leeftijd, etc.

hmm.. Best zin om het te proberen eigenlijk.. zitten toch wel wat leuke dingen in die meer dan 7 euro waard zijn.

Klink te goed om waar te zijn.. website werkt niet goed. Heb al wel vergelijkbare websites tegengekomen maar daar betaalde je een relatief klein bedraf maandelijks.

heb een mail naar de KvK verzonden, ze benoemen op de site namelijk hun KvK nummer enz, en zeggen dat de gegevens daar alleen niet up to date zijn, volgens kvk zou het gaan om een bedrijf in eindhoven dat graafwerkzaamheden oid verricht.

binnen 2 werkdagen zou de kvk volgens richtlijn antwoorden op mijn mail, dus even kijken hoe ze er daar over denken, wellicht wat betrouwbaarder advies.

ik zal het antwoordt ofc hier posten

KvK of niet, zegt niks.

lijkt me simpelweg een reclamebureau die proefjes uitdeelt maar dan bij elkaar

Allemaal troep zo te zien, de helft kan je gelijk weg donderen. Gewoon een manier om op relatief goedkope manier aan persoonsgegevens te komen :

Uw gegevens worden op een behoorlijke en zorgvuldige manier in overeenstemming met de Wbp verwerkt . Dat betekent dat wij in sommige gevallen uw toestemming zullen vragen voor het verwerken van uw persoonsgegevens. Verder zullen uw persoonsgegevens alleen worden gebruikt wanneer u ons hiertoe toestemming heeft verleend. Dat betekent dat als u bijvoorbeeld uw naam en adres invult voor het toezenden van bepaalde informatie, deze gegevens niet worden gebruikt om u ook andere informatie toe te zenden (behalve als dat is aangegeven).

Lang niet iedereen zal aangeven dat de gegevens niet mogen worden gebruikt, spambombardement in aantocht dus.

wat een stelletje geiten, je eigen gegevens verkopen voor een box met rotzooi.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon proberen joh. Wat maakt die 7 pleuro nou uit. Dan maar geen kilo plofkip van de Jumbo.

Ik ben ook wel benieuwd of ik voor €6,75 zo'n box met rommel thuisgestuurd krijg, is het proberen waard denk ik zo..

Terug
Naar boven