- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oftewel gewoon aangeboden via een marketingonderzoeksbureau die al jouw demografische gegevens tot hun beschikking krijgenZal me niets verbazen dat ze je ook nog kunnen bellen voor feedback/vragenlijsten over de ontvangen producten.
Gelijk al een fout.
Je kan een gok wagen voor die 6 euro, maar zie er nou niet iets bijzonders tussen zitten.

Seems legit, 1 spelfoutje maakt het hele concept gelijk suspect.![]()
Nee maar dat ze het niet even nalezen doet dat wel bij mij.
Uw gegevens worden op een behoorlijke en zorgvuldige manier in overeenstemming met de Wbp verwerkt . Dat betekent dat wij in sommige gevallen uw toestemming zullen vragen voor het verwerken van uw persoonsgegevens. Verder zullen uw persoonsgegevens alleen worden gebruikt wanneer u ons hiertoe toestemming heeft verleend. Dat betekent dat als u bijvoorbeeld uw naam en adres invult voor het toezenden van bepaalde informatie, deze gegevens niet worden gebruikt om u ook andere informatie toe te zenden (behalve als dat is aangegeven).
Goed punt(yes pun intended), alleen probeer ik hier niks te verkopen.
wat een stelletje geiten, je eigen gegevens verkopen voor een box met rotzooi.
Ik ben ook wel benieuwd of ik voor €6,75 zo'n box met rommel thuisgestuurd krijg, is het proberen waard denk ik zo..

Ik ken jou als een goed en verstandig persoon. Aan de post te zien heeft iemand heeft jouw account gehackt.![]()