MuscleMeat

mijngratisbox.nl

je gegevens worden sowieso wel doorverkocht, en voor registraties en webbestellingen gebruik ik altijd een ander email enz, enige wat ze dan krijgen is mn naam en eventueel mn banknr, maar die laat je standaard bij alles achter wat je doet, is alleen voor hun simpeler om het te krijgen.

Als je de algemene voorwaarden leest vind je dingen als:
"De Organisator mag een inschrijving weigeren, een deelname diskwalificeren en een verzending van de gratisbox annuleren, zonder daarvoor een reden te hoeven geven." en
"De Organisator kan op ieder moment besluiten de Actie te beëindigen zonder dat daarvoor enige opzegtermijn geldt."

Als je je geld retour wilt krijgen moet je dit doen met de streepjescodes die meegestuurd worden in de doos. Wanneer ze niets opsturen is er niets wat je eraan kunt doen en ben je alles kwijt
Dit lijkt op een goed opgezette scam.

Wel een leuk idee zo'n box. Al denk ik dat je meer hebt aan een zelfsamengestelde overlevingspakket. Zijn zat webshops die dat aanbieden. Zeg maar, als er door ramp dagenlang geen electriciteit, water, etc. Is en je toch wilt overleven.

pulp_fiction_mia_needle.jpg

je gegevens worden sowieso wel doorverkocht, en voor registraties en webbestellingen gebruik ik altijd een ander email enz, enige wat ze dan krijgen is mn naam en eventueel mn banknr, maar die laat je standaard bij alles achter wat je doet, is alleen voor hun simpeler om het te krijgen.

Wat gaan ze in godsnaam met je gegevens doen? fake e-mail.. fake nummer. Enigste wat ze hebben is je adres. Krijg je wat foldertjes binnen. ga je daar nou om janken? :o

dat was mn punt nou juist dat het niet uitmaakt dat ze je gegevens krijgen, zolang je niet met pinpasgegevens gaat strooien ofzo.

mail van de KvK terug gehad vwb de aard van het bedrijf omdat het in eerste instantie verkeerd geregeistreerd stond:

Geachte heer JoeyC,

Het bedrijf staat met de volgende gegevens ingeschreven:

Smart Connect Services
mijngratisbox.nl

Weegschaalstraat 3, 5632CW Eindhoven
0645931046
info@mijngratisbox.nl
01-08-2002

31-10-2002

Handel in en verkoop van elektronische en niet
elektronische apparaten en gadgets. Tevens de
bemiddeling van sponsoren ten opzichte van de
particulieren klantB2C marketing. +

U kunt indien u twijfelt altijd contact opnemen met www.fraudemeldpunt.nl.
Zij kunnen u verder adviseren wat te doen.

Met vriendelijke groet,

alles lijkt legit dus ;)

Van tweakers;

Ik heb het bedrijvencentrum De Ring aan de Weegschaalstraat 3 te Eindhoven net gebeld.
Die bevestigen dat het bedrijf daar weg is wegens wanbetaling en dat de mensen die de boxen hebben besteld zijn opgelicht.
Het advies aan iedereen die een box heeft besteld is om aangifte te doen bij de politie.

Tijd om J. Donkervoort en Westervoort op te zoeken :/ al is het raar dat beide namen op voort eindigen.. hmmz!

Laatst bewerkt:
Wat een vlerkjes..

Daar gaat mijn €6,75... het leek best legit allemaal tbh

• Topic Starter Topic Starter
Uiteindelijk toch te mooi om waar te zijn dus. Benieuwd of het geld terug te krijgen is via PayPal.

Daar gaat mijn €6,75... het leek best legit allemaal tbh

Maakt dat wat uit? Je zou toch alleen maar rotzooi krijgen. Zit weinig verschil tussen, tussen gekochte rotzooi en lucht.

Stort €6,75 op mijn rekening en je krijgt een verrassingspakket thuis gestuurd! En ja, je krijgt echt wat thuis gestuurd. Over de inhoud van het pakket maar te zwijgen. :roflol:

Laatst bewerkt:
Maakt dat wat uit? Je zou toch alleen maar rotzooi krijgen. Zit weinig verschil tussen, tussen gekochte rotzooi en lucht.

Stort €6,75 op mijn rekening en je krijgt een verrassingspakket thuis gestuurd!

Wat is je rekeningnummer?

Gaat niet zozeer om de 6,75 maar om het feit dat het oplichting is. Ze gaan me maar gewoon 6,75 euro + 1500 euro terug betalen. 1500 wegens door mij opgelegde boete voor oplichting.

Mensen oplichten is ook hard werken hoor:mad:

Stort €6,75 op mijn rekening en je krijgt een verrassingspakket thuis gestuurd!

haha er zaten best nuttige dingen tussen voor mij als student. Maar wat krijg ik van jou dan, als ik 6,75 overmaak?

Mensen oplichten is ook hard werken hoor:mad:

Mee eens.
Ze hebben alle kosten (o.a. huur pand, arbeidskosten, flinke bonussen, je kent het wel...) gemaakt, maar niet geld genoeg om alle spulletjes netjes thuis te sturen. Dus er is m.i. geen sprake van oplichting. Ze zijn gewoon failliet. :D

haha er zaten best nuttige dingen tussen voor mij als student. Maar wat krijg ik van jou dan, als ik 6,75 overmaak?

Dat is een verrassing! Dan blijft het leuk, toch?

Een potlood, gum, een gebruikte condoom... you name it.

Je krijgt ze overigens niet allemaal. Slechts 1 wordt gekozen.

:trollface:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
lol, zelfs de kvk opgelicht dus :roflol: weet ik ook gelijk dat je met een kvknr/bevestiging dus ook niks kan...

gelukkig niets besteld daar

www.mijngratisbox.nl
Dit bedrijf licht mensen op. Het bedrijf belooft je een leuke en goed gevulde box, maar je krijgt het niet.
Te mooi om waar te zijn dus... probeer het bedrijf maar eens te bellen. Je krijgt dan een of ander buitenlandse stem aan de telefoon. raar. Oplichters dus.

Terug
Naar boven