JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je gegevens worden sowieso wel doorverkocht, en voor registraties en webbestellingen gebruik ik altijd een ander email enz, enige wat ze dan krijgen is mn naam en eventueel mn banknr, maar die laat je standaard bij alles achter wat je doet, is alleen voor hun simpeler om het te krijgen.

Ik heb het bedrijvencentrum De Ring aan de Weegschaalstraat 3 te Eindhoven net gebeld.
Die bevestigen dat het bedrijf daar weg is wegens wanbetaling en dat de mensen die de boxen hebben besteld zijn opgelicht.
Het advies aan iedereen die een box heeft besteld is om aangifte te doen bij de politie.
Daar gaat mijn €6,75... het leek best legit allemaal tbh

Maakt dat wat uit? Je zou toch alleen maar rotzooi krijgen. Zit weinig verschil tussen, tussen gekochte rotzooi en lucht.
Stort €6,75 op mijn rekening en je krijgt een verrassingspakket thuis gestuurd!
Maakt dat wat uit? Je zou toch alleen maar rotzooi krijgen. Zit weinig verschil tussen, tussen gekochte rotzooi en lucht.
Stort €6,75 op mijn rekening en je krijgt een verrassingspakket thuis gestuurd!

haha er zaten best nuttige dingen tussen voor mij als student. Maar wat krijg ik van jou dan, als ik 6,75 overmaak?

Daar gaat mijn €6,75... het leek best legit allemaal tbh

lol, zelfs de kvk opgelicht dusweet ik ook gelijk dat je met een kvknr/bevestiging dus ook niks kan...
gelukkig niets besteld daar