XXL Nutrition

Mike Mentzer trainingservaringen.

Mike zei het een en deed zelf het ander. En beyond failure of wat het ook mag betekenen lijkt me nogal gevaarlijk zonder een coach.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben al sinds een tijdje met de Mentzer methode bezig,doe gemiddeld 2 a 3 opwarmsetjes en een set voluit,wat het een set tot failure principe betreft ben ik een voorstander.Het werkt bij mij,ben in een aantal maanden 15 kilo aangekomen,de reactie van mijn vader was goud waard,we hadden elkaar sinds de zomer niet meer gezien,mijn werk is daar de reden voor.Toen we elkaar weer troffen spraken zijn ogen boekdelen.Prachtig.

Ik ben al sinds een tijdje met de Mentzer methode bezig,doe gemiddeld 2 a 3 opwarmsetjes en een set voluit,wat het een set tot failure principe betreft ben ik een voorstander.Het werkt bij mij,ben in een aantal maanden 15 kilo aangekomen,de reactie van mijn vader was goud waard,we hadden elkaar sinds de zomer niet meer gezien,mijn werk is daar de reden voor.Toen we elkaar weer troffen spraken zijn ogen boekdelen.Prachtig.

aantal maanden 15 kilo? ik ga er even van uit dat een aantal maanden 3/4 maanden zijn.

Wat was je voedingsschema?

Mijn eetschema bestaat uit bruine boterhammen met gebakken ei,met kipfilet,met filet americain,kwark,noodles,rijst met kip,rijst met vis,rijst met bruinebonen,groentes,boontjes,wortels,erwten,broccoli,snijbonen,sla,gebakken en gekookte aardappels,veel groene thee,pannenkoeken,naturel,veel vlees,diverse soepen,met garnalen,balletjes,goed gevult in ieder geval.
Vers sinaasappelsap.en inderdaad,in ongeveer 3,4 maanden 15 kilo erbij gesprokkeld!:-)

Ditto!!

Terug
Naar boven