XXL Nutrition

militair en een winnys tab kuur

geefacht

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
70kg
Heey, ik ga binnen kort beginnen met mij eerst kuur
gekozen voor een winny tabs kuur, van 6 weken 50 mg.
De potjes staan al op de plank er klaar voor gebruik.
nu is het zo dat ik door mijn werk deze 6 weken niet elke dag kan gaan trainen.
Dat kan zijn door een oefening waar door ik soms 3 dagen niet de gym in kan of goed kan eten.
Hoe denken jullie daar over? moet ik daar door slikken of dan juist niet?

Naast de winnys wil ik deze supplementen er naast nemen:

Hot blood voor creatine
eiwitten shakes
aminozuren
biergist tabletten voorkomen van acne
nakuur....?

Voeding....?

nou ben ik benieuwd naar jullie advies, tips en tool zijn welkom

Mijn algemeen sportschema:
maandag: overdag: veld sport (hindernis baan ect) savonds: fitness
Dinsdag: overdag: PT(optrekken push ups ect.) savonds: krav maga, fitness
woensdag: overdag: spel(voetbal ect) savonds: fitness
Donderdag: savonds: Krav maga fitness
Vrijdag: overdag: Hardlopen 15 km & fitness savonds: coïtus
Zaterdag: overdag: coïtus Savonds stampen
zondag: rust.

Welke standjes beoefenen je tijdens de coïtus? Zodanig dat we aan de hand daarvan je calorie behoefte kunnen uitrekenen.

:cool:

OT: Of wel neem je de tabs de gehele periode door, of stel je de kuur uit tot een gunstiger moment dat je wél tijd voor voeding & training hebt.

• Topic Starter Topic Starter
:P ..... uitstellen is geen optie. ik heb het zo gepland dat ik precies tussen 2 grote oefeningen in zit.

gaat je weinig opleveren als ik dat vraagtekentje achter voeding zo zie.
en natuurlijk dat je het over fitness hebt op een bodybuilding forum

Waarom ga je kuren?
Wat zijn je stats?
Wat is je doel?

Bedenk wel dat het waarschijnlijk geen goed effect gaat hebben op bijvoorbeeld je veldtraining en hardlopen. Dikke kans dat je snel last krijg van een vette pomp.

Nakuur?

Voeding zet je zelf al een vraagteken bij? Ben wel benieuwd naar wat je zelf in gedachte had mbt voeding.

Hoe ziet jouw 'fitness rondje' eruit? Verdeel je spiergroepen?

Hoe lang train je eigenlijk al? Niet lullig bedoelt hoor, maar het komt namelijk een beetje over alsof je niet heel goed eet en traint en ook niet echt voldoende kennis hebt op het gebied van aas.

Aas is niet voor fitnessers.

Oh, en iedere dag trainen moet je sowieso niet doen. Rust is belangrijk. Tijdens je rust groei je.

Je herstel vermogen is veel sneller met aas dus is elke dag trainen wel mogelijk.

Ik kan je dit HEEL sterk afraden, GeefAcht. Zoals Grote Poes hierboven al zegt ga je jezelf keihard tegenkomen dankzij een vette pomp dus normale cardiovasculaire oefeningen (die jij als militair heel veel zal tegenkomen) zullen moeizaam gaan.

Daarbij, als er iemand weinig tot geen controle heeft over zn voeding en trainingsschema dan is het wel de militair! Die kuur gaat jou gewoon geen moer opleveren omdat je alle belangrijke dingen gewoon niet kunt doen. Het enige wat je er dus mee bereikt is dat je positief pist indien je pech hebt.

Je herstel vermogen is veel sneller met aas dus is elke dag trainen wel mogelijk.

Kijk naar wat die jongen allemaal doet in een week qua sport. Is niet alleen even snel een uurtje krachttraining.
Daarbij neemt hij alleen een winstrol only. Tuurlijk versneld en verbeterd dit het herstel, maar je kan evengoed overtraind raken hoor!

ik zou gewoon even wachten tot er een periode van rust in jullie oefenschema is. geloof me die komt dit jaar. ik kan het weten...en idd, wat eet je buiten die shakes. erg belangrijk! er staan genoeg goede eet schema's op het forum.

Idd wacht tot je klaar bent met de oefeningen. Die lupa,s en 24uurs pakketjes zijn echt niet voldoende, om nog maar te zwijgen over voldoende rust tijdens oefeningen.

Oh ja, mijn mening? Inecteren of afblijven. Dat is mij geleerd

ik weet idd nog vrij weining over aas, het word me eerste kuur en ben nieuwsgierig hoe dat voor mij uitpakt. om direct te beginnen met de spuit leek mij toch wat extreem.

ik trek nu 8 jaar aan de gewichten ben 170 cm en weeg 78 kilo, en of ik het nou fitness noem dat maakt geen zak uit:P
elke dag 2 spiergroepen: borst triceps volgende dag, rug biceps ect. 4 setjes

de rede dat een ? achter mijn voedig en nakuur staat, was omdat ik over dat stukje nog niet uit was.
Voeding: 3 maal daags een warme maaltijd, voornamelijk kip met rijst, en als tussen door vette vis en kwark...
nakuur: ik zie veel ja's en nee's.. baat het niet dan schaadt het niet kies ik voor een nakuur van nolvadex.

ik ben wel erg benieuwd wat winnys met me cardio gaat doen

Spuit lijkt extremer, maar is minder ongezond (afhankelijk van wat je spuit uiteraard ;)).

Oké, nou, je traint in ieder geval al een tijd en hebt je spiergroepen enzo wel verdeeld, dat scheelt alweer.

Toch zou ik wel proberen eerst meer kennis op te doen over aas alvorens ermee te beginnen. Je moet wel weten wat je doet natuurlijk.

Aangezien je vastberaden lijkt; succes!

Oh, en baat het niet dan schaadt het niet gaat niet helemaal op. Nolva is ook een zwaar medicijn (evenals de winny) en kan ook bijwerkingen veroorzaken. Daarbij belast het ook de lever weer enz.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat je niet moet nakuren. De meningen zijn daarover verdeelt. Ik weet niet wat ik zelf zou doen. Ik zou nolva of clomid in ieder geval wel achter de hand houden.

Maar waarom zou je nakuren als de nakuur net zo slecht voor je is? op die manier krijg je lever toch een dubbele tik te voorduuren?!

Waarom zou je überhaupt gaan kuren als het slecht voor je is?

Kerel, alsjeblieft, ga je inlezen man. Je weet duidelijk absoluut niet waar je mee bezig bent. Het zijn geen snoepjes hè.

ik trek nu 8 jaar aan de gewichten ben 170 cm en weeg 78 kilo, en of ik het nou fitness noem dat maakt geen zak uit:P
elke dag 2 spiergroepen: borst triceps volgende dag, rug biceps ect. 4 setjes

Train je wel je benen? en je schouders?
Na 8 jaar lang nog steeds 78kg wegen is gewoon echt ontzettend slecht. Je hebt duidelijk niet op je voeding gelet, en je training ziet er ook erg amateuristisch en onovernagedacht uit. Eerst jij bewijzen dat je voeding en training onder controle hebt -> dan jij op eigen kracht ook meer spiermassa opbouwen -> dan jij overwegen kuur.

Zoals je aanpak er nu voor staat maak je je lichaam alleen maar kapot zonder er iets mee te winnen.

Terug
Naar boven