AndroidHealthClinic

Nieuws Minaret ingestort in Meknes (Marocco) 41 doden

hopen dat het geen bouwpakket is dat hier in elkaar gezet gaat worden.

Hadden ze maar moeten die minaretten verbieden potverdomme!!!!!!

Jezus strikes back.

Typisch DBB.. 40 doden en alleen maar wat lame ass grapjes :)

zolang het maar geen mensen zijn? :o

Laatst bewerkt:
Idd, een beetje treurig, het hek zou van de dam zijn als er een grap gemaakt werd bij die traincrash.

standards x 2

Zullen we vanaf nu elke dag een topic maken voor de honderden kindjes die dagelijks in Afrika sterven door voedseltekort:rolleyes:?

Oh, en ik wil graag een grapje maken over de treinen, maar ik vind er geen. :(

Typisch DBB.. 40 doden en alleen maar wat lame ass grapjes :)

Dat komt omdat 40 Marokkanen dood zijn. Als het het Nederlands waren dan was het hier een bedroevend sfeertje. Ik zal dan volgende keer, mochten paar westerlingen opgeblazen worden ( Ins'allah ) dezelfde b*ch ass lame grap maken om mijn punt aan te halen.

treurig nieuws.. marrokanen of geen marrokanen

de marrokanen daar zijn waarschijnlijk wel een stuk anders dan de marrokanen hier

Eindelijk eens goed nieuws!!!!

Dat komt omdat 40 Marokkanen dood zijn. Als het het Nederlands waren dan was het hier een bedroevend sfeertje. Ik zal dan volgende keer, mochten paar westerlingen opgeblazen worden ( Ins'allah ) dezelfde b*ch ass lame grap maken om mijn punt aan te halen.

"Wie zonder zonde is werpe de eerste steen"

Volgens mij heb ik jou ook vaak genoeg kwetsende posts zien maken...

• Topic Starter Topic Starter
wow ! :eek:

Ik heb n gevoelige snaar geraakt hier op het dbb. Normaal gesproken lacht iedereen zich dood hierzo op het dbb over het leed van een ander. En nu marokkanen getroffen zijn in het een of andere leed, heft dbb zich op tot de grote weldoeners van de marokkanen ???

wow....

Laatst bewerkt:
who cares, ga lekker rouwe

wow ! :eek:

Ik heb n gevoelige snaar geraakt hier op het dbb. Normaal gesproken lacht iedereen zich dood hierzo op het dbb over het leed van een ander. En nu marokkanen getroffen zijn in het een of andere leed, heft dbb zich op tot de grote weldoeners van de marokkanen ???

wow....

Scheer mij a.u.b. niet over diezelfde kam!

Zullen we vanaf nu elke dag een topic maken voor de honderden kindjes die dagelijks in Afrika sterven door voedseltekort:rolleyes:?

Oh, en ik wil graag een grapje maken over de treinen, maar ik vind er geen. :(
Ik mis de link met de dubbele standaard die sommige mensen hebben hier, waar ik het over had in m'n post, maar bedankt voor het proberen.

LOL at moraalridders , fl**ker op ..morgen lachen jullie er weer om...

Terug
Naar boven