XXL Nutrition

Nieuws Minaret ingestort in Meknes (Marocco) 41 doden

Feit is dat het de realiteit is.
Steek maar lekker je kop in het zand tot dat zoiets jou en je naasten overkomt zodat 1 of ander forum er lekker flauwe grappen over kan maken.

Nu lig ik er zelf ook niet om te treuren, maar een beetje respect is wel op zijn plaats.
Respect je bedoelt dat gene wat dat volk TOTAAL niet heeft , PISS OFF !

Ach ja grapjes zullen er toch wel komen, vroeg of laat maakt dan niet uit. Het is ook niet omdat je grapjes maakt over een bepaalde gebeurtenis dat je het niet erg zou vinden voor de slachtoffers, ook al is dat voor sommigen lastig te vatten.

Word dit nou serieus een miep-discussie over wel/geen grapjes maken? :roflol:

Vergelijk de treincrash en het minaretten topic maar eens, sommige mensen lijken het mooi te vinden wat er gebeurd is alleen omdat het marokkanen zijn, terwijl ze het wel erg vinden wat er in Belgie gebeurd is.

Zo zijn er wel meer woorden.

Als die trein gecrashed was en je vriend was 'game over' verklaard, dan had je die grapjes ook niet leuk gevonden. ;)

Ik zou er wss niet mee over meelachen(hoogstwss :p) maar ik zou niet moraalriddertje komen spelen in de topic en zeggen dat iedereen er mee lacht een schande voor de mensheid ofzo is :).

Die mensen die onder het puin liggen/lagen en de nabestaanden daarvan hebben vaak NIETS van doen met zogeheten overlastschoppers in Nederlandse steden.

Verschrikkelijke ramp natuurlijk

Ben ik de enige die opgemerkt heeft dat hij Marocco in plaats van Marokko in de titel schreef maar niet in de tekst? ???

Ik zou er wss niet mee over meelachen(hoogstwss :p) maar ik zou niet moraalriddertje komen spelen in de topic en zeggen dat iedereen er mee lacht een schande voor de mensheid ofzo is :).
Het is vandaag dan ook m'n balansdag, eens in de zoveel tijd sta ik op uit m'n tombe om m'n moraalpak van stof te ontdoen. :)

---------- Post added at 18:49 ---------- Previous post was at 18:48 ----------

Ben ik de enige die opgemerkt heeft dat hij Marocco in plaats van Marokko in de titel schreef maar niet in de tekst? ???
Ik ben bang van wel.

Terug
Naar boven