MuscleMeat

Nieuws Minaret ingestort in Meknes (Marocco) 41 doden

Ik mis de link met de dubbele standaard die sommige mensen hebben hier, waar ik het over had in m'n post, maar bedankt voor het proberen.

Leg dan eens uit wat je precies bedoelt met je dubbele standaarden opmerking, overigens is dit een engelse term(double standards) en wordt het in het nederlands niet op die manier gebruikt.

Ik maakte hier een grapje en reageerde dan op jou dat het me geen reet kan schelen over wat gelachen wordt en wat niet, wat een reactie was op jou double standards opmerking. een kennis van me zat op de treinramp in Halle en iedereen mag er over lachen, sterker nog ik zou het ook doen maar vind niets goed :).

In sub-tropische klimaten wordt de dichtheid van beton op den duur broos. Net als in Zuid-Europa, daar zie je ook vaak scheuren in muren, in Noord-Afrika zal dit nog een tikkeltje meer zo'n doorwerking hebben.

giro 555

Sommige leden zijn echt triestig, grapjes maken over zo'n gebeurtenissen doe je niet.
Maar ja, sommigen moeten hun e-status hoog houden zeker omdat dat het enige in hun leven is.

sommige leden zijn echt triestig, grapjes maken over zo'n gebeurtenissen doe je niet.
Maar ja, sommigen moeten hun e-status hoog houden zeker omdat dat het enige in hun leven is.
hahaha :d

Jullie zijn die gene die lachen om marok grapjes en nu zijn ze poes lief , dat is pas triest !!

Laatst bewerkt:
Snap niet echt hoe je je druk kan maken om 40 onbekenden ergens een paar 100 kilometer verderop. Als ik ze kende was het wel een ander verhaal, maar hier ga ik niet wakker om liggen.

Snap trouwens helemaal niet hoe je je druk kan maken of andere mensen op 1 of ander forum er om kunnen lachen of niet.

Ze komen allemaal in de hemel met tientallen maagden. Ik niet potverdomme, dus ik heb geen medelijden.

Snap niet echt hoe je je druk kan maken om 40 onbekenden ergens een paar 100 kilometer verderop. Als ik ze kende was het wel een ander verhaal, maar hier ga ik niet wakker om liggen.

Snap trouwens helemaal niet hoe je je druk kan maken of andere mensen op 1 of ander forum er om kunnen lachen of niet.

inderdaad, haiti deed mij ook niets, idem voor thailandtsunami en wtc torens. :who: de vervanmebedshow...stelletje moraalridders hier

Haïti was een subliem georganiseerd project dat wereldwijd op TV de harten van mensen tot een miljarden afdracht dwong om alvast een deel van de schuld te kunnen aflossen van gok verslaafden in Macau. Die poep Chinezen en hun geheime dienst zijn tegenwoordig geraffineerder dan het destijds vindingrijke Soviet-bewind.

Lekker belangrijk...Zo zie je maar dat religie slecht voor je is.

Hij leidt terecht het onbezorgde luxe leven van een autist met een educatief onbenut IQ van 148. Van globale empathie draait je maag zich immers drie keer om terwijl je wit zou willen wegtrekken. Bsbsbs mag zich rijk rekenen met de absentie van empathie als mens eigenschap.

Nu zijn er ineens een aantal lui die het zo verschrikkelijk vinden. Wat een onzin. De getroffen families zullen begrijpen dat het de wil van God is.

Nu zijn er ineens een aantal lui die het zo verschrikkelijk vinden. Wat een onzin. De getroffen families zullen begrijpen dat het de wil van God is.

En wanneer dit niet zo is word het bewijs geleverd dat geloof onzin is. :roflol:

Laatst bewerkt:
Leg dan eens uit wat je precies bedoelt met je dubbele standaarden opmerking
Vergelijk de treincrash en het minaretten topic maar eens, sommige mensen lijken het mooi te vinden wat er gebeurd is alleen omdat het marokkanen zijn, terwijl ze het wel erg vinden wat er in Belgie gebeurd is.
overigens is dit een engelse term(double standards) en wordt het in het nederlands niet op die manier gebruikt.
Zo zijn er wel meer woorden.
Ik maakte hier een grapje en reageerde dan op jou dat het me geen reet kan schelen over wat gelachen wordt en wat niet, wat een reactie was op jou double standards opmerking. een kennis van me zat op de treinramp in Halle en iedereen mag er over lachen, sterker nog ik zou het ook doen maar vind niets goed :).
Als die trein gecrashed was en je vriend was 'game over' verklaard, dan had je die grapjes ook niet leuk gevonden. ;)

inderdaad, haiti deed mij ook niets, idem voor thailandtsunami en wtc torens. :who: de vervanmebedshow...stelletje moraalridders hier

Feit is dat het de realiteit is.
Steek maar lekker je kop in het zand tot dat zoiets jou en je naasten overkomt zodat 1 of ander forum er lekker flauwe grappen over kan maken.

Nu lig ik er zelf ook niet om te treuren, maar een beetje respect is wel op zijn plaats.

Terug
Naar boven