- Waardering
- 464
- Lengte
- 1m78
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
" Agarische betekenis ", blijkbaar weet jij zelf niet eens wat dat woord betekent en het is agrarisch.
Geleerd overkomen is tegenwoordig in op DBB![]()

Ik moet niet eens zijn stelling onderuit halen , hij is niet afkomstig van mijn streek en wil dus mij tegenspreken over de plaatselijke integratie van inwijkelingen in mijn omgeving .
Zelfs iemand zijn plaatselijk dialect verkeerd noemen is ook een verloren zaak , alsof iemand ooit zou verplichten dat men de algemene landstaal moet spreken en geen streekdialecten toegestaan zijn![]()
. Echter dat doet niets af aan de validiteit van mijn opmerkingen dat ongeacht welk dialect je spreekt en de vrijheid om dat te doen niets zegt over de zinnigheid van elk woord uit dat dialect...Niet alleen minaretten maar ook gelijk alle kerktorens verbieden!!
Je slaat nu wel wat door in je afkeer van religie. Zolang de meerderheid van de wereldbevolking nog religieus is lijkt het me niet dat de atheistische minderheid kan bepalen hoe een samenleving eruit ziet.
In Europa hebben we gelukkig een hoge mate van ontkerkelijking maar je kan moeilijk degenen die nog wel geloven hun mogelijkheden tot het belijden van die religie ontzeggen.

Het gaat ver inderdaad, maar om geloof uit te bannen is veel geoorloofd imo.
Gelukkig wel. Het is ook een mogelijkheid, maar wel lekker in je eigen huis.
Men denkt moest er geen geloof zijn , er geen oorlogen meer kunnen zijn omwille van tegenstrijdigheid van bepaalde goddiensten .
Maar als niemand meer gelooft , zal het moreel gevoel ook verdwijnen ?
Zal voor velen hun bestaanreden ook in twijfel getrokken zijn ?
enzovoort ...
Het gene wat velen en ook ik vooral op de lever ligt is dat bepaalde godsdiensten vrouwonvriendelijk zijn en dat bepaalde teveel verdraait worden en men denkt dat iedereen die hun godsdienst niet volgt een heiden is en daarom ook moet uitgeroeid zijn ...
We leven nu eenmaal in een moderne tijd waarin iedereen gelijke rechten heeft maar in bepaalde landen als je een andere goddienst hebt is er van gelijke rechten totaal geen sprake .
Bepaalde mensen emigreren dan en willen dan in een moderne maatschappij een vrouwonvriendelijk geloof integreren onder die bevolking .
Het is nu ook eenmaal het feit dat vele volkeren hun goddienst als excuus gaan gebruiken om oorlog te voeren tegen bepaalde westerse maatschappijen .