- Waardering
- 28.125
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Ik neem al jaren lang creatine, 53j en nergens last van. als ik jou was zou ik me bloedwerk eens laten nakijken. die paar kuren en Turksterone van je zijn misschien niet goed herstelt.Dit is dus echt zo want ik heb precies hetzelfde. als ik creatine gebruik daalt mijn libido sterk. ik kan er ook slechter door slapen. wat een eikels die hier enkel maar grapjes over kunnen maken. ik weet dit is een oud topic maar ik was op zoek naar antwoorden en mogelijk is mijn ervaring ook belangrijk voor anderen die ook naar antwoorden zoeken.. ik neem al jaren creatine , dat doe ik dan meestal 2 maanden lang , en dan stop ik 5 tot 6 weken . ik merk telkens heel sterk dat na 5 dagen creatine gebruik mijn libido daalt en als ik stop mijn libido weer normaal word.
En doe de groeten aan die geile Tanita op de sportschool.
Heb al vast je antwoord maar gequoot uit je vorige topicWat een sukkels hier die ineens reageren! je hoeft natuurlijk niet iets te geloven ,als iets niet voor jou werkt ga je dan niet afreageren op mij maar blijf dan wel normaal reageren eikels!!