XXL Nutrition

Minder Marokkanen?

Peiling Peiling Minder Marokkanen?

• Eens, teveel Marokkanen hier

Stemmen: 49 40,2%
  • Onzin, Marokkanen horen erbij

Stemmen: 22 18,0%
  • Alleen de criminele Marokkanen uitzetten

Stemmen: 48 39,3%
  • Geen mening

Stemmen: 3 2,5%

• Totaal stemmers
    122
  • Peiling gesloten .

Kern is imo op 18.08 en volgend, door die RTL meneer over het statement van Wilders van vandaag dat hij niks nieuws zegt.....Als je als politicus niet begrijpt wat het effect is van wat je doet....(meer of minder Marokkanen op verkiezingsavond en een menigte MINDER laat roepen) met een land doet wat dat met veel mede-landers doet.....dan heb je een plaat voor je harsens.

Natuurlijk begrijpt Wilders het effect van zijn actie. In de jaren 30 kon je ook niet van de ene op de andere dag JUDEN RAUS roepen. Dat had ook eerst jaren liggen rijpen in een partijprogramma om vervolgens een keer achterloos als luchtballon te zeggen.....om het daarna de massa te laten schreeuwen. Verachtelijke haat tegen een bevolking.....van extremistische uitingen in de islam....tot kopvoddentax tot gescandeer tegen het totale volk in maar een paar jaar tijd. We staan erbij en kijken ernaar dat grens na grens gepasseerd wordt. Wanneer gaan we dit tij keren en echt collectief het statement maken van dit is echt een brug te ver?!!!

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Die vrouw heeft wel gelijk, over de hypocrisie.

idd
Maar ze blijft wat hysterisch om zich heen slaan, kan ze verder ook niks aan doen, zo is Omar nu eenmaal.

Natuurlijk begrijpt Wilders het effect van zijn actie. In de jaren 30 kon je ook niet van de ene op de andere dag JUDEN RAUS roepen. Dat had ook eerst jaren liggen rijpen in een partijprogramma om vervolgens een keer achterloos als luchtballon te zeggen.....om het daarna de massa te laten schreeuwen.

-------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Kritiek leveren op Wilders en dan zelf met zaagselhoofd waanideeën komen ?
Wanneer gaan we dit tij keren en echt collectief het statement maken van dit is echt een brug te ver.

Over angst en haat zaaien gesproken.

Minder Ymir !

Laatst bewerkt:
Dat heb je verkeerd, denk ik.

Was uw uitspraak op 14 juni in Denemarken over het uitzetten van tientallen miljoenen moslims uit Europa een slip of the tongue?
‘Nee.’

Ze was op zijn minst onhandig en niet precies. Zelfs De Telegraaf gebruikte in een commentaar het woord ‘kwalijk’.
‘Als ik meer tijd had gehad, had ik meer context kunnen geven. Ik doelde niet alleen op criminele moslims. Ik heb al vaker gezegd, ook in uw krant, dat ik voor assimilatiecontracten ben. Daarin moeten alle niet-westerse allochtonen met een dubbele nationaliteit of verblijfsvergunning de gelijke rechten van mannen en vrouwen onderschrijven, geen discriminatie van homocoïtusuelen, geen shariawetgeving – al die zaken. Teken je niet, dan kom je volgens ons niet in aanmerking om hier te zijn.

‘De islam is voor 90 procent een totalitaire ideologie en maar voor 10 procent een religie. Dus als je zulke contracten invoert, in heel Europa, want ik heb nooit gesproken over alleen de EU, zullen miljoenen moslims niet tekenen. Dan kunnen ze vertrekken.’

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686...eiten-en-de-kiezers-aan-mijn-kant-rsquo.dhtml

Het desbetreffende filmpje waarin hij spreekt over het deporteren van tientallen miljoenen moslims (feitelijke alle moslims in Europa):

https://www.youtube.com/watch?v=IoeVcslBwgg

Kritiek leveren op Wilders en dan zelf met zaagselhoofd waanideeën komen ?
Wanneer gaan we dit tij keren en echt collectief het statement maken van dit is echt een brug te ver.

Minder Ymir !

Ik zie een hele hoop analogieën. Teveel! Wilders had punten toen hij over extremiteiten in de Islam begon. Het eerste punt dat hij niet tegen de onverdragzame kant van de Islam keert maar tegen mensen was de kopvodden vergelijking en die trend zet hij door. Van partijprogramma tot en masse scanderen.....ik verzin die analogieën niet. Ik krijg er net zoals die vrouw op TV rechtovereindstaande nekharen van. ****ing creepy dat een leider mensen kan opzwepen tot dit soort wanstaltige zaken!

Wat is volgens jou het waanidee? Het collectief statement maken?.....Dat kristalliseert zich nu in een paar dagen al uit tot iets wat behoorlijk collectief is. Ik hoop dat die trend doorzet en we een streep trekken.

Zonder geweld gaan de problemen hier niet meer opgelost geraken.
Ze kunnen wel blijven roepen, er gebeurd toch niks , er komen enkel maar meer parasieten binnen.

In dat filmpje Van EricR heeft hij het maar over ideologie maar komt met cijfers als 1/3 is geboren uit Moslim ouders......daarin is de stap ook te zien dat het hem niet langer over religie/ideologie gaat maar over mensen. Kinderen met een brandmerk op vanwege de afkomst van de ouders. Kinderen die gewoon ook onze Nationaliteit hebben, landgenoten.

Verder is miljoenen een statistiek en denk ik vooral aan de klasgenoten van mijn zorgopleiding die onze ouderen verzorgen. Drie mensen die zich heel goed inzetten voor onze maatschappij. individu vs statistiek, Wilders weet hoe empathie uitgaat als we het over statische gegevens hebben van miljoenen....er was eens een man die hierover een bekende uitspraak deed......

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Zonder geweld gaan de problemen hier niet meer opgelost geraken.
Ze kunnen wel blijven roepen, er gebeurd toch niks , er komen enkel maar meer parasieten binnen.

ga anders lekker naar stormfront oid......:eek: Het zijn mensen diegene die jij parasiet noemt.....er komen steeds meer analogieën boven over oude wijn nieuwe zakken.

https://www.youtube.com/watch?v=EF_GETyTd5o

Het gaat over de groep die hier van het systeem komen profiteren en de straten onveilig maken.
Leef jij in een grot ofzo?

me vriendin is marokkaans, wil niet dat ze weg moet :roflol:

• Like
Waarderingen: Ymir
Wilders is een trol. Hij is zelf gediscrimineerd en gepest door kinderen under peer pressure. Nu wilt hij iedereen in Nederland laten zien en voelen hoe makkelijk je onder de juiste omstandigheden, gemanipuleerd kan worden. Veel mensen zullen mee gaan in de vreemdelingen haat en PVV wordt de grootste partij van Nederland. Dan zegt Wilders dat hij iedereen getrolt heeft en dat hij eigenlijk gek is op mocro bitches met hoofddoekjes. Alle Nederlanders en medelanders leefde nog lang en gelukkig.
THE END

• Like

Gedraagt ze zich netjes? Dan mag ze uiteraard blijven.

Wat die vrouw in dat filmpje zegt is gewoon zo, niemand wil dat er meer allochtonen naar Nederland komen en ik denk niet dat veel mensen graag tussen allochtonen in wonen. Doen alsof dit niet zo is vind ik scheinheilig.

Het gaat over de groep die hier van het systeem komen profiteren en de straten onveilig maken.
Leef jij in een grot ofzo?

Die groep heet criminelen en je hebt ze in allerlei kleuren smaken. Een deel zijn Marokaanse criminelen en die moet je hard aanpakken net als andere criminelen.

De kennissen van me die kwamen hier omdat ze hier geboren zijn. En oude mensen wassen en uit bed halen noem ik niet profiteren. Dat noemt ik geprofiteerd worden door een overheid die de zorg uitkijpt. Straten onveilig maken hebben ze geen tijd voor, alsof je daar nog puf voor hebt na een dag in een verpleeghuis en ook nog vrouw zijnde.

Heb je je bruine overhemd als gestreken voor als je binnenkort weer mag paraderen en marseren voor de leider.......massaal scanderen is toch al een behoorlijk eind die richting op.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-

Laatst bewerkt:
Dit is een soort racisme dat ik nog maar zelden in de politiek gezien heb. Dat moet van we hoogdagen van het Vlaams Blok geleden zijn.
Ook afschuwelijk voor het imago van Nederland in het buitenland.

• Like
Wilders bedoelt natuurlijk gewoon doelbewust alle Marokkanen, crimineel of niet. Bovendien zou het onze samenleving niet slecht doen om een groot aantal criminele Marokkanen per direct terug te sturen naar hun 'oh zo' geliefde moederland.

@EricR

Vind jij de media niet politiek gekleurd ?

De media zijn niet schuldige maar maken gretig gebruik en geven geen objectief beeld meer waar ze wel voor bedoeld zijn.

Het maakt mensen als jou en al die andere geen reet uit, Wilders zegt iets zoals zoveel politici (iedereen heeft hele simpele slogans om stemmen te winnen vooral dicht op verkiezingen) waarna ze mogen uitleggen over het hoe en waarom.

Maar de gehele anti-Wilders kliek, de anti populisme persoontjes denken iets gevonden te hebben en gaan helemaal los. Omdat ze niet kunnen verkroppen dat Wilders succes heeft denk ik ?

Ik vermoed dat de rechter zijn openhaard aansteekt met alle aangifte formuliertjes.

Dat heb je verkeerd, denk ik.

Alsof de media wel een objectief beeld geeft over marrokanen en de islam :roflol:

Er worden zoveel misdaden in Nederland gepleegd maar slechts enkele komen in de krant te staan. Volgensmij is of het door een marrokaan gedaan is of niet wel een belangrijke criteria voor de kranten :o Dat moet dan ook altijd vermeld worden, want de ethniciteit van de misdader is ontzettend belangrijk. Is het gewoon een nederlander dan staat er weer niks bij.

De media verdraait hier niks, wat Geert Wilders zij kan gewoon niet door de bocht. Zou zo een speech van Hitler kunnen zijn over joden. Was nog geen 70 jaar geleden dat de 2de wereld oorlog is afgelopen, maar velen denken blijkbaar dat zulke dingen nooit meer kunnen gebeuren tegenwoordig.

• Like
Dat gaan we regelen :roflol: wat een mannetje is het ook

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

pics? heeft ze ook zo een lekkere marokkaanse tegna?

Alsof de media wel een objectief beeld geeft over marrokanen en de islam :roflol:

Er worden zoveel misdaden in Nederland gepleegd maar slechts enkele komen in de krant te staan. Volgensmij is of het door een marrokaan gedaan is of niet wel een belangrijke criteria voor de kranten :o Dat moet dan ook altijd vermeld worden, want de ethniciteit van de misdader is ontzettend belangrijk. Is het gewoon een nederlander dan staat er weer niks bij.

De media verdraait hier niks, wat Geert Wilders zij kan gewoon niet door de bocht. Zou zo een speech van Hitler kunnen zijn over joden. Was nog geen 70 jaar geleden dat de 2de wereld oorlog is afgelopen, maar velen denken blijkbaar dat zulke dingen nooit meer kunnen gebeuren tegenwoordig.

Wat zij geert dan

Die groep heet criminelen en je hebt ze in allerlei kleuren smaken. Een deel zijn Marokaanse criminelen en die moet je hard aanpakken net als andere criminelen.

De kennissen van me die kwamen hier omdat ze hier geboren zijn. En oude mensen wassen en uit bed halen noem ik niet profiteren. Dat noemt ik geprofiteerd worden door een overheid die de zorg uitkijpt. Straten onveilig maken hebben ze geen tijd voor, alsof je daar nog puf voor hebt na een dag in een verpleeghuis en ook nog vrouw zijnde.

Heb je je bruine overhemd als gestreken voor als je binnenkort weer mag paraderen en marseren voor de leider.......massaal scanderen is toch al een behoorlijk eind die richting op.

Die criminelen worden hier hard aangepakt , dat klopt ja :rolleyes:

Dat is een resultaat van kapitalisme , dat is niet enkel in de zorgsector. De meeste mensen die helemaal
Onderaan de ladder staan worden uitgeknepen.

Ik heb mijn bruine hemd al aan jongen, ik ben al paraat.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Dit is een soort racisme dat ik nog maar zelden in de politiek gezien heb. Dat moet van we hoogdagen van het Vlaams Blok geleden zijn.
Ook afschuwelijk voor het imago van Nederland in het buitenland.

Je mening zeggen noem jij racisme, betuttel ze nog wat meer..
De meeste lachen gewoon met het Ocmw van de wereld

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Vol is vol

Terug
Naar boven