MuscleMeat

Minder Marokkanen?

Peiling Peiling Minder Marokkanen?

• Eens, teveel Marokkanen hier

Stemmen: 49 40,2%
  • Onzin, Marokkanen horen erbij

Stemmen: 22 18,0%
  • Alleen de criminele Marokkanen uitzetten

Stemmen: 48 39,3%
  • Geen mening

Stemmen: 3 2,5%

• Totaal stemmers
    122
  • Peiling gesloten .
Toch jammer dat velen niet inzien hoe makkelijk het uit de hand kan lopen met Wilders.. En hoeveel nederlands hem steunen. De haat, racisme en intolerantie tegen marrokanen lijkt me de dag groter te worden.

Als ik zelf een marrokaan was zou ik zelf vrijwillig vertrekken. Doe je hier keihard je best en zit je te studeren, moet je alsnog 2x zo hard werken overal om jezelf te bewijzen omdat je een marrokaan bent. Veel mensen die vriendelijk in je gezicht doen en dan "k*t marrokanen" roepen als je weg bent. Vraag mij toch wel af waarom veel van hun ondanks dat nog hier blijven.

Ben je zelf toevallig een allochtoon jeraszi? Serieuze vraag

Dit is een soort racisme dat ik nog maar zelden in de politiek gezien heb. Dat moet van we hoogdagen van het Vlaams Blok geleden zijn.
Ook afschuwelijk voor het imago van Nederland in het buitenland.

+1

Absoluut onacceptabel en racisme in zijn misschien wel puurste vorm. Het is van groot belang dat dit nu aangepakt wordt, want als dit geaccepteerd wordt van iemand met een dergelijke verantwoordelijke functie ben ik er zeker van dat dit nog maar het begin is van veel meer.
En dat gelul van "hij zegt gewoon wat alle Nederlanders denken" wat ik nu overal hoor... alsjeblieft, spreek voor jezelf. Nooit, maar dan ook nooit wens ik, en met mij gelukkig velen, gelinkt te worden aan dit soort achterlijke uitspraken.

• Like
Waarderingen: Ymir
+1

Absoluut onacceptabel en racisme in zijn misschien wel puurste vorm. Het is van groot belang dat dit nu aangepakt wordt, want als dit geaccepteerd wordt van iemand met een dergelijke verantwoordelijke functie ben ik er zeker van dat dit nog maar het begin is van veel meer.
En dat gelul van "hij zegt gewoon wat alle Nederlanders denken" wat ik nu overal hoor... alsjeblieft, spreek voor jezelf. Nooit, maar dan ook nooit wens ik, en met mij gelukkig velen, gelinkt te worden aan dit soort achterlijke uitspraken.

Wat wil jij dan, dat het gewoon verder gaat zoals nu?

Ja, en dan alle criminele Nederlanders die nu in het buitenland verblijven hier in de cel zetten. Daar zullen we als land echt op vooruit gaan :roflol: :roflol: :roflol:

Links

Laatst bewerkt:
kerel ..jij ziet alleen de werkende marokkaan. Dat is er ongeveer 1op11 (feit)

Ook heb jij een behoooorlijke plaat voor je kop als ik zo je teksten lees en leef jij of onder een steen of in een resort waar je nooit af komt.

Ga eens een weekje in het goedkope gedeelte van gouda wonen , of de bijlmer , dan lul je wel anders.

De meeste marokkaanse jongeren(90%) passen zich niet aan in onze maatschappij. Ze zitten graag aan blanke hardwerkende meisjes en als ze met een groepje zijn dan zijn het helemaal stoere jongens.

Ik leef en woon tussen deze dieren 24u perdag en zal mijn ervaring met je delen:

Mocro,s in mijn omgeving:

Werken niet.
Stelen.
Dealen.
Vallen blanke meisjes lastig.
Stinken.

Ik kan nog wel even doorgaan maar het is wel duidelijk dat die k*tlui nu gewoon of moeten opzouten of zich moeten aanpassen.

Of jij moet verhuizen...paupertje

Ook heb jij een behoooorlijke plaat voor je kop als ik zo je teksten lees en leef jij of onder een steen of in een resort waar je nooit af komt.

Ga eens een weekje in het goedkope gedeelte van gouda wonen , of de bijlmer , dan lul je wel anders.

De meeste marokkaanse jongeren(90%) passen zich niet aan in onze maatschappij. Ze zitten graag aan blanke hardwerkende meisjes en als ze met een groepje zijn dan zijn het helemaal stoere jongens.

Ik leef en woon tussen deze dieren 24u perdag en zal mijn ervaring met je delen:

Werken niet.
Stelen.
Dealen.
Stinken.

Ik kan nog wel even doorgaan maar het is wel duidelijk dat die k*tlui nu gewoon of moeten opzouten of zich moeten aanpassen.

Een feit dat 1 op de 11 werkt. Donder op man

Werken niet.
Stelen.
Dealen.
Stinken.

Dan zijn ze dus goed aangepast aan het leven in de bijlmer :D

Linkse

ik ben hartstikke rechts maar dat 1 op 11 werkt is bullshit man. laat maar is zien dat >50% van pvv aanhangers ordinaire tokkies zijn die zelf geen haar beter zijn.

:roflol: je bevestigt mijn punt alleen maar. 27 en dan zo zielig moeten doen om je punt te maken, marginaal mannetje.

je krijgt van mij per direct 1000 euro overgemaakt als je legitiem kan aantonen dat 1 op 11 marokkanen werkt (wel beroepsgeschikte marokkanen dan)
dat betekent dat ze 15-67 jaar zijn

Wat Scheur zegt klopt niet

Bijlmer wonen merendeel suries.
Maroc zitten in west, oost en wat in noord en een kleine harde kern in rivierenbuurt en zuid.

Scheur lult uit zijn dikke spek nek

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

Als je een marokkaan in de bijlmer ziet is hij opckers verdwaald...

Scheur lult uit zijn dikke spek nek

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

Als je een marokkaan in de bijlmer ziet is hij opckers verdwaald...

Yep, er zijn er wel maar echt heel weinig.

Terug
Naar boven